Lots of paranoid luuuuuuv

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Jeg lurer på en ting. Hva var egentlig hensikten med denne tråden? Å bevise at du har innsyn i forumene til BOL? Vel, gratulerer så mye! Da skal jeg poste hele forumet deres på offentlig forum, så skal vi se hvor morsomt det er:)


vet du hva viss du faktisk har klart og få en spion inn hos oss blir jeg imponert men ikke overaska.
Post hele forumet vårt her :) vi har ingen hemligheter der.
 

DeletedUser

Guest
vet du hva viss du faktisk har klart og få en spion inn hos oss blir jeg imponert men ikke overaska.
Post hele forumet vårt her :) vi har ingen hemligheter der.

Jooo :eek: jeg har.. :rolleyes:

(de må ikke få vite om de Rosa silkeboksene mine!! :eek: )
 

DeletedUser

Guest
vet du hva viss du faktisk har klart og få en spion inn hos oss blir jeg imponert men ikke overaska.
Post hele forumet vårt her :) vi har ingen hemligheter der.

Poenget med den posten var? Om vi virkelig ville ha en spion hos dere ville vi nok alltids klart å skaffe en... Siden dere allerede har en hos oss vet dere allerede at vi ikke har så mange hemmeligheter vi heller :eek:

Men må jo som Jazcan påpeke at dere er de virkelige paranoide om dere virkelig tror at Glitters mening er policyen til BOL. Hun er en av mange med en mening og postene hennes kommer gjerne etter en større diskusjon internt i ledelsen først.

@MD: Hvordan du klarer å koke i hop "sannheter" slutter ikke å imponere meg. Rart hvordan alle kan ha sine meninger men med en gang BOL-spillere skriver en post er det en opplest sannhet som du må dele din avsky med for hele forumet. At folk i BOL synes BOL er den beste stammen kan da vel ikke komme som noe overaskelse på deg? Mener du virkelig at IB-fam ikke mener at dere at best? Det ville vært svært uvanlig i beste fall, så store som dere er.

Og til slutt, er det virkelig så rart at man hjelper sine allierte mot en utbrytergruppe som til tider bevisst har motarbeidet alliansen og drevet en svertekampanje mot spillere i BOL? I såfall skjønner ikke jeg hva poenget med en allianse er om ikke for sånne tilfeller. Er ikke en allianse nettopp det, å stå sammen mot en 3.part?
 

DeletedUser

Guest
HAHAHA, Kenn, at det går an å komme så mye dritt ut av en person er jo helt utrollig, du failer sykt! :D

Og magic Bob, ikke den skarpeste kniven i skuffa du heller kansje? :rolleyes:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
HAHAHA, Kenn, at det går an å komme så mye dritt ut av en person er jo helt utrollig, du failer sykt! :D

Og magic Bob, ikke den skarpeste kniven i skuffa du heller kansje? :rolleyes:

Eneste dritten som er kommet til nå, er at dere prøver og beskytte hva Glitter (og BOL'erene som kommenterte, og ble tatt med i sitat her ifra BOL-forumet) skrev. Trådstarteren ville jo bare si sin mening angående hva dere i BOL/RNG tror (eller har blitt hjernevaska med). Så at hun begrunner med egne meninger og fakta mot hva som egentlig ble sagt, bør vel i retten ikke være et så stort problem?

Og Naitsirk, jeg har bare senket meg til deres nivå og besvart sånn at dere får en liten cat-fight på forumet - som dere er så flinke med fra før av :). Stor i ord men liten på jord, er det ikke så dem sier?

Så ja, Naitsirk, tror (om MD er en kniv) at han ville partert deg ganske så fort. Hvor lenge hadde du vart om du var i side/side med han? 2-3 dager kanskje? Du er også litt uorginal med og gi MD nye kallenavn, syns det er og synke veldig lavt når dere prøver og dumme han ut med det. Som sagt - deres nivå, deres problem, og min/MD sin latterkrampe av deres patetiske kallenavn på han :). Nåvell, forventer ikke så mye fra dere uansett, så er ikke overaska akkurat.
 

DeletedUser

Guest
Poenget med den posten var? Om vi virkelig ville ha en spion hos dere ville vi nok alltids klart å skaffe en... Siden dere allerede har en hos oss vet dere allerede at vi ikke har så mange hemmeligheter vi heller :eek:

på hvilken måte? de vanlige truslene????:p:rolleyes::eek:
 

DeletedUser

Guest
på hvilken måte? de vanlige truslene????:p:rolleyes::eek:
Ojojoj.... flaming på gang. Nei, trusler er ulovlige. Så det ville vært dumt av oss. Men tenker at det alltids finnes en eller annen i en stamme som er misfornøyd.:jtunge:

Eneste dritten som er kommet til nå, er at dere prøver og beskytte hva Glitter (og BOL'erene som kommenterte, og ble tatt med i sitat her ifra BOL-forumet) skrev. Trådstarteren ville jo bare si sin mening angående hva dere i BOL/RNG tror (eller har blitt hjernevaska med). Så at hun begrunner med egne meninger og fakta mot hva som egentlig ble sagt, bør vel i retten ikke være et så stort problem?

Og Naitsirk, jeg har bare senket meg til deres nivå og besvart sånn at dere får en liten cat-fight på forumet - som dere er så flinke med fra før av :). Stor i ord men liten på jord, er det ikke så dem sier?

Så ja, Naitsirk, tror (om MD er en kniv) at han ville partert deg ganske så fort. Hvor lenge hadde du vart om du var i side/side med han? 2-3 dager kanskje? Du er også litt uorginal med og gi MD nye kallenavn, syns det er og synke veldig lavt når dere prøver og dumme han ut med det. Som sagt - deres nivå, deres problem, og min/MD sin latterkrampe av deres patetiske kallenavn på han :). Nåvell, forventer ikke så mye fra dere uansett, så er ikke overaska akkurat.
Off... jeg blir seriøst trist av å lese postene dine Kenn, men klarer av en eller annen grunn ikke å la være. Begynner å bli litt lei av å høre om den hjernevaskinga IB og deres allierte påstår finnes i BOL. Så vidt meg bekjent er vi like oppegående som dere, bare har et annet syn på saker og ting.

Og at IB og Viking stort sett er de som argumenterer i BuRn's favør og ikke BuRn selv er litt merkelig. Men dette har jo nok en gang utviklet seg fra en diskusjon til en kampanje mot BOL. Paranoiaen lenge leve,
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet ikke hvor mye BOL er villige til å ofre for tankene om at stammen er drevet autoritært, og at intigritet innad er et fremmedord.


Hvorfor bare ikke bytte ut Glitter som leder? Dere har noe å motbevise, og jeg tror at en endring kunne endret manges tanker om BOL.
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke forestille meg hvorfor vi skulle gjøre det Cyb...

Glitter er en perfekt avleder for oss andre i stammen, og så lenge vi vet hvordan stammen ledes så bryr vi oss filla om hva dere tror og mener egentlig
 

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg vet ikke hvor mye BOL er villige til å ofre for tankene om at stammen er drevet autoritært, og at intigritet innad er et fremmedord.


Hvorfor bare ikke bytte ut Glitter som leder? Dere har noe å motbevise, og jeg tror at en endring kunne endret manges tanker om BOL.

Det har vært mange ledere i BOL oppigjennom. Glitter har hatt flere pauser. Thoret hadde tronen lenge. vet ikke om jeg tør skrive alle :p
Jeg syntes også du undergraver andre styremedlemmer i BOL med denne uttalelsen. Nesten alt glitter gjør og sier tar hun opp med styret. og flere ganger endrer hun taktikk når hun drøfter det der...
 

DeletedUser

Guest
Eneste dritten som er kommet til nå, er at dere prøver og beskytte hva Glitter (og BOL'erene som kommenterte, og ble tatt med i sitat her ifra BOL-forumet) skrev. Trådstarteren ville jo bare si sin mening angående hva dere i BOL/RNG tror (eller har blitt hjernevaska med). Så at hun begrunner med egne meninger og fakta mot hva som egentlig ble sagt, bør vel i retten ikke være et så stort problem?

Og Naitsirk, jeg har bare senket meg til deres nivå og besvart sånn at dere får en liten cat-fight på forumet - som dere er så flinke med fra før av :). Stor i ord men liten på jord, er det ikke så dem sier?

Så ja, Naitsirk, tror (om MD er en kniv) at han ville partert deg ganske så fort. Hvor lenge hadde du vart om du var i side/side med han? 2-3 dager kanskje? Du er også litt uorginal med og gi MD nye kallenavn, syns det er og synke veldig lavt når dere prøver og dumme han ut med det. Som sagt - deres nivå, deres problem, og min/MD sin latterkrampe av deres patetiske kallenavn på han :). Nåvell, forventer ikke så mye fra dere uansett, så er ikke overaska akkurat.



Hmm først og fremst så er jeg også i styret i BOL og da har vel jeg mye bedre innsikt en deg i om hvordan stammen styres, eller hva kenn? og å si At glitter hjernvasker alle helle tiden er bare å synke til at så lavt nivå som kansje ikke har vært på forumet her tidligere ( å då er det gale! :eek: )

vis MB hadde knust meg så lett,Da sier jeg bare kom til øst å ta meg da!! -har altid ligget i en stor front, å har vel greid meg veldig bra, så vis jeg er så dårlig må jo ib gjenngen være amatører hele gjengen da! :rolleyes: Er kjekt å være kjephøy eller hva? men bevise hva du/ dera kan, det er ikke så lett er det vel?

Er jo vannskelig å ikke beggyne å le av kommentarene dine kenn, skaff deg fakta før du kommer med kommentarer som "hjernevaskin" det er bullshit!


God jul :jfornøyd: you wil probably need it :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hmm først og fremst så er jeg også i styret i BOL og da har vel jeg mye bedre innsikt en deg i om hvordan stammen styres, eller hva kenn? og å si At glitter hjernvasker alle helle tiden er bare å synke til at så lavt nivå som kansje ikke har vært på forumet her tidligere ( å då er det gale! :eek: )

vis MB hadde knust meg så lett,Da sier jeg bare kom til øst å ta meg da!! -har altid ligget i en stor front, å har vel greid meg veldig bra, så vis jeg er så dårlig må jo ib gjenngen være amatører hele gjengen da! :rolleyes: Er kjekt å være kjephøy eller hva? men bevise hva du/ dera kan, det er ikke så lett er det vel?

Er jo vannskelig å ikke beggyne å le av kommentarene dine kenn, skaff deg fakta før du kommer med kommentarer som "hjernevaskin" det er bullshit!


God jul :jfornøyd: you wil probably need it :cool:

Eneste grunnen til at du klarer deg godt er pga late BOL spillere som ikke har noe annet å gjøre enn å sende støtte til fronten.. Dette har jeg fått fra BOL spillere selv...

Om vi hadde tatt en 1vs1 uten støtte.. Oh yeahhh... Det hadde vært sweeeet!!

Men uansett.. Altså, jeg kommer bare med mulige endinger til denne saken. Jeg kommer ikke med direkte konsekvenser, men bare lufter noen.
Fra tidligere så vet vi at når glitter sier noe, sånn blir det som oftest...
 

DeletedUser

Guest
Eneste grunnen til at du klarer deg godt er pga late BOL spillere som ikke har noe annet å gjøre enn å sende støtte til fronten.. Dette har jeg fått fra BOL spillere selv...

Om vi hadde tatt en 1vs1 uten støtte.. Oh yeahhh... Det hadde vært sweeeet!!

Men uansett.. Altså, jeg kommer bare med mulige endinger til denne saken. Jeg kommer ikke med direkte konsekvenser, men bare lufter noen.
Fra tidligere så vet vi at når glitter sier noe, sånn blir det som oftest...

hadde vært en glede å knuse deg :D
 

DeletedUser

Guest
Eneste grunnen til at du klarer deg godt er pga late BOL spillere som ikke har noe annet å gjøre enn å sende støtte til fronten.. Dette har jeg fått fra BOL spillere selv...

Om vi hadde tatt en 1vs1 uten støtte.. Oh yeahhh... Det hadde vært sweeeet!!

Men uansett.. Altså, jeg kommer bare med mulige endinger til denne saken. Jeg kommer ikke med direkte konsekvenser, men bare lufter noen.
Fra tidligere så vet vi at når glitter sier noe, sånn blir det som oftest...

Det at BOL spillerne sender støtte tror jeg HVIB/IB også gjør.

Og trodde det var en del av spille at man skulle sammarbeide seg til å vinne.
Tror også at du har skrevet en post at dette er en sammarbeidspill med TRIBALwars, og ikke PLAYERwars...?

Så, you failed! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det at BOL spillerne sender støtte tror jeg HVIB/IB også gjør.

Og trodde det var en del av spille at man skulle sammarbeide seg til å vinne.
Tror også at du har skrevet en post at dette er en sammarbeidspill med TRIBALwars, og ikke PLAYERwars...?

Så, you failed! :rolleyes:

Leste du hva jeg skrev?? Jeg sa at hvis ikke Naitsirk hadde hatt støtte fra stammen, ville han slitt kraftig. Men det jeg mente var at hvis han og jeg hadde kriget mot hverandre uten støtte fra andre, ville han blitt knust! :jkul:

Så det er du som failer for å ikke klare å lese... Eller tolke.. your pick.
 

DeletedUser

Guest
Eneste grunnen til at du klarer deg godt er pga late BOL spillere som ikke har noe annet å gjøre enn å sende støtte til fronten..

Mmmmmmhhmmm... Leste klart og tydelig feil! :rolleyes:

Her sier du at den eneste grunnen til at han klarer seg er pga han får støtte fra BOL. Er vel det en stamme er til for?

Jeg sa at hvis ikke Naitsirk hadde hatt støtte fra stammen, ville han slitt kraftig.


Og her sier du noe annet. Så jeg failet skikkelig ja... :rolleyes::eek:
 

DeletedUser

Guest
Leste du hva jeg skrev?? Jeg sa at hvis ikke Naitsirk hadde hatt støtte fra stammen, ville han slitt kraftig. Men det jeg mente var at hvis han og jeg hadde kriget mot hverandre uten støtte fra andre, ville han blitt knust! :jkul:

Så det er du som failer for å ikke klare å lese... Eller tolke.. your pick.

hahaha :D hadde hele ib godt mot meg er det vel klart eg kunne ha slitt uten støtte, sier seg selv med et så stort flertall dere da hadde vært..

Tråden handler vel heller ikke om hvem av oss som er best heller... selv om eg hadde spist deg levende vis vi hadde 1 vs 1 :cool:
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Glitter er da leder av BOL og hun har vel all rett til å ytre sin mening om en sak personlig og hva hun mener er best for sin egen stamme, ser ikke på det som noen stor sak, BOL og RNG er allierte og dette er da en naturlig sak for allierte, hva hvorfor og sånt er jo uinteresant.

Artig at LI er tilbake med propagandaen sin og legger ut moro fra BOL sitt fora direkte her, hu har som vanlig en spion inne i BOL, nothing new.

Blir spennende å se hva BuRn kan få til i denne krigen og hvilke samarbeidspartnere de kan ende opp med.

Vil ønske alle en veldig God jul og ett godt nytt år.

Mvh PO
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ahaaaahahaa, naitsirk. Du er så latterlig.

MD skrev

Men det jeg mente var at hvis han og jeg hadde kriget mot hverandre uten støtte fra andre, ville han blitt knust!

Mr.Latterlig skrev

hadde hele ib godt mot meg er det vel klart eg kunne ha slitt uten støtte, sier seg selv med et så stort flertall dere da hadde vært..

Sånn at jeg slipper og skrive så mye, tar jeg enda et sitat ifra MD :9.

Så det er du som failer for å ikke klare å lese... Eller tolke.. your pick.



Og til Paalodin. Japp hun har absolutt rett i det, men BuRn må da få si sine meninger med tanken på konklusjoner som blir trekt angående dem. Egne meninger fra begge sider, om dem vil diskutere dette er en annen sak. Spørs hvor mye dem vil skubbe frem og tilbake, men noen enighet? eeh, neppe.

God jul og godt nytt år til deg også, Paalodin :). Fint og se at du er aktiv på forumet også.
 
Sist redigert:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Og til Paalodin. Japp hun har absolutt rett i det, men BuRn må da få si sine meninger med tanken på konklusjoner som blir trekt angående dem. Egne meninger fra begge sider, om dem vil diskutere dette er en annen sak. Spørs hvor mye dem vil skubbe frem og tilbake, men noen enighet? eeh, neppe.

Jeg ser ikke at noen fra BOL har nevnt at BuRn ikke får ha sine meninger, men da de kommer med uttalelsen om at vi i BOL er "hjernevasket" av 1 persons mening da vi selv i stammen vet hvordan stammen styrer/vedtar avgjørelser er mildt sagt litt ut på jordet. Det å uttale "våre" meninger som "paranoide fantasier" utgjør ikke akkuratt et positivt utsagn ved at alle liksom får egne meninger som du "nå" sier. eller?
 
Topp