Lots of paranoid luuuuuuv

DeletedUser

Guest
Hva prøver du på glitter?
Større løgner skal man lete lenge etter ser jeg!

Du må være den frekkste personen på TW som kan sitte å juge så direkte til dine stammemedlemmer. Skaff deg FAKTA før du legger skyld på feil person vennen.

Fra BOLs forum:

BuRn?

Hva mener du om BuRn?

Vi burde angripe dem
12 stemmer (52,17%)
Vi burde forholde oss nøytrale inntil videre
10 stemmer (43,48%)
Vi burde inngå en allianse/iap med dem
1 stemme (4,35%)

Side: >1<
glitter i dag klokken 00:59 Siter
Som dere sikkert har sett, har det tordnet litt på offentlig forum i forhold til RNG og BuRn. Jeg ønsker med denne undersøkelsen og sjekke hvordan majoriteten i BOL stiller seg til denne stammen. Styret i BOL har ikke tatt noen avgjørelse i denne saken enda. Så hva mener dere? Deres meninger er spesielt interessante mht hvordan vi bør forholde oss til dem fremover.

Dere ser valg alternativene over, men jeg ønsker også at dere skal utdype deres meninger litt hvis det er mulig. En liten diskusjon rundt saken kunne vært greit.

Jeg ønsker også å presentere mitt syn om saken her, slik at vi har noe å diskutere utifra. Er ditt syn fakta?

Min mening: Fantasimening?
Personlig anser jeg BuRn som et produkt av tre egosentriske unger i trassalderen sitt forsøk på å tvinge til seg mer makt i RNGs styre. De forsøkte først og skape kaos med en merge som ingen ble informert om, så forsøkte de å bruke kaoset som fulgte som en unnskyldning til å gå til krig mot BOL. Tre av de som nå styrer BuRn gikk der etter ut av RNG for å få folk med seg på krigsstien. Når det ikke fungerte kom de på nytt inn i stammen, og en av dem lurte originale Lady Ibex inn i [DA] (ingen lurte meg til noe som helst, jeg ble spurt om jeg kunne hjelpe og sa ja)som intet mindre enn hertug (at PABben ville ha meg til hertug har ikke noe å si, jeg hadde hjulpet til uansett). For dem som husker LI, så var det hun som sto i spissen for erklæringen av krig mot BOL mens hun var i IB.
Dette er bare tull fra deg, DU vet at jeg ikke hadde den makten i IB så den kan du dra lengere ut på landet med. Jeg vet at du har fått vite om den reele grunnen da du spiller med han som har fortalt deg det!
Så hva kaller man det da, en LØGN!

Videre satte de opp en rekke krav (dette var ikke krav, men forslag, stor forskjell) til RNG's ledelse som i bunn og grunn tok sikte på å skaffe disse spillerne enda mer makt (du er ganske opptatt av makt skjønner jeg, kanskje du bør ordlegge deg litt anderledes når du ikke kjenner til fakta). Når RNG ikke ville godta det, gjorde de som egoister (dette hadde ikke noe med egoisme å gjøre) flest - de startet anarki i RNG.
Anarki?
Tror du har falt helt av stolen her, at noen spillere går lei C22 er ikke anarki.

I tur og orden gikk de ut av stammen(e) og saboterte det de maktet for tidligere stammevenner i prosessen (eks, slettet [DA] og stjal alle guider fra forumet). Grunnen for at DA ble slettet kan du lese om på off-forumet så ikke gjør det til mer enn det er.

Nå har de gått ut på offentlig forum og i dagesvis forsøkt å svartmale RNG, samt skapt en drittstorm uten like ingame. De mener at dette kan rettferdiggjøres, men jeg ser virkelig ikke hvordan de kan mene det - eller få andre til å tro at det er rett.
Det var ikke vi som startet den tråden å ikke kom her å fortell oss at vi ikke har retten til å forsvare oss. Kanskje på tide for deg å se ting fra flere ståsteder enn bare din egen. At du drar sluttninger ut i fra det du får servert fra RNG sier jo litt om deg.
Dessuten så klarer RNG å svartmale seg selv, har også fått haugevis med pm'er fra medlemmene deres. Aner ikke når det skal stoppe, men jeg begynner å bli lei av det så synes at RNG bør ta tak i dette ved å fortelle medlemmene sine sanheten en gang for alle.


Først av alt, så forstår jeg utmerket at RNG ikke ville gi LI mer makt. Hun hadde kanskje gode intensjoner at the time, men det er ikke til å stikke under stol at hun og Pabben/granny regelrett kuppet stammen.
Du beskylder meg for noe her som ikke er tilfelle, PABben tok meg inn og jeg kan si så mye at jeg har ikke kuppet en stamme noensinne. Utolig frekt av deg!
Hadde det vært et kupp så hadde jeg da ikke gått til RNG ledelsen med forslagene jeg hadde, eller er det slik du ville ha kuppet en stamme?
Og at det var en akademistamme att på til....lol


Det er da ingen som bare kan gå inn som hertug og forlange respekt og makt? Det er slikt man bør gjøre seg fortjent til. Det er dermed ingen argument i seg selv at LI's gode (?) intensjoner og krav burde blitt tatt til etterretning. Slik jeg ser det hadde hun aldri gjort seg fortjent til tillit. Og beviste forsåvidt i ettertid, ved å gå god for sletting av [DA] og stjeling av guider, at alt hun og de andre i BuRn-ledelsen var ute etter var å fremme egen agenda og få mer makt. De tenkte, slik jeg ser, på ingen måte på RNG's beste.
Ja ja, her drar du dine egne sluttninger igjen, får nesten latterkrampe.
Hvorfor du legger skyld på meg til stadighet er ganske morsomt, du må jo tro at jeg har en hemmelig supermakt eller noe?
Det var ikke jeg som gjorde alt du sier her faktisk, jeg bestemte ikke i DA så jeg forlot. Ganske frekkt av deg å komme med disse fantastiske sluttningene.
Jeg kan si så mye (får vel skylda for dette også) at både Padde og Jerle visste om alt. At de ikke snakket med C22 om ting sier kanskje sitt, men jeg/vi snakket i mange timer om hva jeg kunne tenke meg, forslag faktisk.
Jeg kom aldri med krav til RNG, hvor mange ganger må det til for å få det inn!
Det at C22 ikke forstod at LI kontoen skulle over til DA får hun ta på sine egne skuldre. Hun visste at jeg skulle spille i DA og da sier det seg selv at kontoen gikk over, men nå vet vi jo at hun ikke liker meg heller så da sier ting seg selv.
GUD hvor godt er å bli elsket :D


Så, som dere sikkert har skjønt, ser jeg ingen måte vi kan rettferdiggjøre å støtte BuRn i noe av det de har foretatt seg her. Jeg/vi har hatt problemer med RNG - men nå synes egentlig jeg at de som var roten til problemene har gjort oss alle en tjeneste ved å vise oss alle hvilke illojale bråkemakere de egentlig er.
Klart at DU ikke kan støtte meg/BuRn, sier seg selv...hehehe
Du vet jo like godt som meg hva jeg tenker om dine backstabbingmetoder som du er flink til å bruke mot allierte.
Men uansett, jeg ga deg en sjanse til som du valgte vekk da du viser ditt sanne anskikt...once again!

Jeg velger å tro at dere skjønner hva jeg stemmer for i denne saken - men det er trossalt ikke jeg alene som skal stå for denne avgjørelsen. Det påvirker så mange flere enn meg. Argumenter gjerne i mot meg, eller kommenter mine påstander hvis dere har andre observasjoner, eller hvis dere liknende meninger selv. Litt diskusjon er fint.
Redigert av glitter i dag klokken 01:04
 

DeletedUser

Guest
himawe i dag klokken 07:38 Siter
Kill Them ALL

torkildskaug i dag klokken 09:21 Siter
For min egen del så stemmer jeg blankt. Jeg ligger såpass langt unna en eventuell front så jeg ser på dette som et rent politisk/diplomatisk spørsmål. I denne saken har jeg ingen egen mening. Jeg stemmer på BOL-ledelesen ;-)

Jeg synes alltid det er interessant å se kart med plassering på det vi diskuterer. Kart her. Eller her:

BuRn (gul) ligger innimellom RNG (mørkere) i nord. Kun få BOL spillere i nord som vil få en slags front mot BuRn.

Lykkebitteliten i dag klokken 10:46 Siter
jeg synes vi har nok med ib/hvib å gjøre så tenker vi kan være nøytrale med dem intill vi er så og si ferdig med de fiendene vi allerede har

dannemann i dag klokken 10:54 Siter
Dette har ikke så mye med å angripe å gjøre. Dette er rent diplomati. RNG trenger hjelp til å rydde i egen leir og hvordan vi stiller oss i Burn-saken har direkte påvirkning på vårt forhold til RNG.
Går vi til krig, styrker forholdet til rng.

En kjapp titt på tw-stat viser at rng har store problemer og hvis ikke vi støtter dem nå er jeg redd hele stammen kan gå i oppløsning.

Lykkebitteliten i dag klokken 10:59 Siter
ja, egentlig er det riktig ja, kan sjekke litt twstats etterpå, men da kan vi gå i krig mot burn og hjelpe rng med dem. men da burde vi kanskje være kjappe og heller ta ut dem i stedet for å ta ib/hvib og bare deffer(kjøre motangrep også da).


men jeg kan gjerne bidra med nukes mot burn fra lykkebitteliten bare jeg holder janna og elifix tilbake.

Lykkebitteliten i dag klokken 11:01 Siter
ser nå at hele burn skulle vært tatt ned for å styrke rng clustret!

Lykkebitteliten i dag klokken 11:03 Siter
hvis dere vil kan jeg godt sende 300+- nukes mot black oups om ei uke eller noe(tar meg sikkert 300 timer, men same shit) så er han så og si nuket(2 nukes mot hver by han har er vell nok)

dannemann i dag klokken 11:42 Siter
Flott det, Lykke!

Vi tar avstemningen først

Lykkebitteliten i dag klokken 11:44 Siter
ok:) så om ei uke sender jeg alt jeg har av nukes mot black oups og så får rng samle opp nukes og tog som fffff til å ta alt av black oups kjapt! funnet ut at tiden tar ca 250+- timer!!! så dette BØR planlegges godt!

Lloyd Banks i dag klokken 15:29 Siter
Lol, BuRn er en gjeng sutrekopper med andre ord?

De burde nukes til helvete og tilbake!!!!

david93 i dag klokken 15:40 Siter
de skal da ikke tilbake!!! de skal bli i helll
General Jonny i dag klokken 15:58 Siter
Min mening:

Jeg ser helst at ingen spør. Men må jeg velge, tror jeg jeg vil stille meg side om side med RNG i denne saken. Saken er at BuRn ikke er bare en gjeng med sutrekopper som kan sparkes fra Østfold (tok et tilfeldig fylke) og tilbake med en to-tre nukes. De er ikke bare en gjeng patetiske bråkebøtter, i og med at de faktisk greide å kuppe en stamme, noe som hadde vært svært vanskelig om de hadde vært komplett inkompetente. Ikke desto mindre mener jeg at dette var en pillråtten ting å gjøre, og jeg er fullstendig med på å gi BuRn litt hett vær om det skulle komme til det =)

Dette er faktisk ikke første gangen jeg har sett en stamme bli ødelagt innenfra. Noe lignende skjedde også på v3 mens jeg var i daværende SnR, og også her på grunn av såkalt inaktivitet i ledelsen. Siden opprøreren bare var forum mod, ble ikke stammen oppløst, men alle fora ble slettet unntatt Generelt, der det ble laget en propagandapost der fyren forklarte seg og oppfordret folk til å bli med i den nye stammen han startet. (Nå har det seg sånn at jeg ble med i den utbrytergruppen av personlige grunner, men det er en annen historie :p Fulgte etter etter å ha gitt den som startet det hele en smule "konstruktiv kritikk", eller i hvert fall håper jeg den var konstruktiv.) Det virket allerede da som illojalt å gjøre noe sånt mot stammen sin, og jeg likte det ikke. I ettertid har jeg følelsen av at jeg kanskje burde valg annerledes. Derfor griper jeg gjerne sjansen nå som den byr seg :)

Jeg stemmer for at vi burde angripe, som det står. Det er ikke sikkert det blir den endelige avgjørelsen. Det er heller ikke sikkert at det er det beste for verken BOL eller alliansen, selv om det unektelig virker sånn. Hva som hadde skjedd dersom vi hadde gjort det eller det, får vi aldri vite. Spørsmålet er hvilke uforutsette følger det valget vi tar fører med seg i fremtiden ;)

For meg er ikke allianse/IAP noe spørsmål engang. Disse spillerne har vist ettertrykkelig at de ikke er pålitelige, og jeg tror jeg tør påstå at vi er bedre tjent uten dem. Men spørsmålet er hva som er mest gunstig for vår sak, å angripe eller la være. Jeg har i hvert fall fått sagt mitt, og uttrykt min mening. Jeg stiller meg bak ledelsens beslutning =)

Jonny(boy)

hellbillies i dag klokken 16:18 Siter
svarte blankt, jeg mener at de bør behandles som brune byer, og om de da ligger fristende til, så er det bare å prøve å ta.. om man da mottar angrep ifra hele stammen så vil dette burde bli sett på som en krigserklæring.. ;)
tornado i dag klokken 16:57 Siter
oi jøsses general. nå ble jeg veldig imponert over deg:) det var et langt å kort fortalt hva du mener:)
 

DeletedUser

Guest
Krigserklæring?

sirk. mail.: Burn!
Side: >1<

glitter i dag klokken 20:32 Siter
glitter i dag klokken 20:32
Hei, hei - haaallo-o!

I dag er det pause i håndball EM for Norges del. Det betyr at jeg dermed har tid til å sende dere informative poster (som dere ikke må ignorere!:p) Denne gangen handler det om mye omtalte BuRn. Forhåpentligvis har dere alle tatt stilling til hvorvidt dere vil angripe dem eller ikke nå. Noen inaktive tulle-nisser har ikke stemt though. Fy fy ;)

RNG har altså spurt oss om å angripe Anarki-idiotene i BuRn. Jeg glemte beklageligvis å presisere RNG's ønske i starten. Uansett; Dette er resultatet fra avstemningen:

BuRn?
Vi burde angripe dem
18 stemmer (54,55%)

Vi burde forholde oss nøytrale inntil videre
14 stemmer (42,42%)

Vi burde inngå en allianse/iap med dem
1 stemme (3,03%)


Som dere kan lese ut fra resultatet er det 54,55% for angrep mot BuRn. Det vil si: Flertall. Men fordi det er såpass gjevnt, så ønsker hverken jeg eller resten av styret og tvinge noen til å bruke oppsparte nukes på såpass lange avstander. Likevel, hvis dere ikke har noen mål fastsatt før Julefreden kan det være likegreit å sende dem av sted.

Det er altså opp til deg om du vil bruke nukes mot BuRn, og i såfall hvor mange du bruker, men vi oppfordrer alle til å sette av litt tid og sende 50 angrep. (Det kan være fakes.)

RNG ønsker at disse angrepene sendes en av disse to:
- PABben
- Lady Ibex

Si gjerne ifra på forum hvis du sender angrep. Det er fint å se hvem som deltar. :)

Lots of luuuuuuv,
- Glitter



General Jonny i dag klokken 22:00 Siter 50 angrep +/- (sannsynligvis +, men jeg har ikke telt sikkert) sendt mot PABben =)

joker78 i dag klokken 22:01 Siter wayy.. drømmen min blir oppfylt :)
pabben er dø etter julaaaa, håper han får fine pakker, for det skal han få av meg

General Jonny i dag klokken 22:02 Siter joker78 skrev følgende:
wayy.. drømmen min blir oppfylt :)
pabben er dø etter julaaaa, håper han får fine pakker, for det skal han få av meg


Tenkt å pakke dem inn? xD

joker78 i dag klokken 22:06 Siter Njaa.. han skal få de åpne xp
General Jonny i dag klokken 22:10 Siter Kan jo henge dem på treet hans :D

Ok, det var en elendig metafor o_O

joker78 i dag klokken 22:12 Siter hehe
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
når du først sier noe sånn så tar du ikke med min kommentar :O
huff huff føler meg litt krenket her nå jeg...

lukter innadling :O
 

DeletedUser

Guest
Trodde navn skulle holdes sensurert, men det var vel bare på pm?

Anyways, Go glitter!
 

DeletedUser

Guest
Bah, hva er poenget med å skrive en vegg med intet mindre enn blå tekst? Er det slik at folk skal orke å lese gjennom dette? Er så vidt jeg orker, og jeg har til og med skrevet noe av det du hiver inn her. hvis noe er uklart eller ubesvart er det fordi alt jeg gidder er å skumlese.

For å starte med det fantastiske ordet du velger å bruke på min mening - Fantasimening.

Først; ha-HA! Egentlig har jeg mest lyst å avslutte mitt svar her, fordi egentlig har du ikke gjort deg fortjent til noe svar med dette makkverket, men siden folk forventer at jeg skal svare deg... Why not. Det er håndball-fri i dag og.

Det er ingenting som heter FANTASIMENING. At jeg presenterer min mening i en diskusjon er ganske normalt. Det er nemlig ikke en diskusjon hvis man ikke har noe å diskutere. Grunnen til at alt er satt så på spissen er også nettopp fordi folk skal ha en sjanse til å si seg uenig i det jeg sier også. (btw: Legg merke til hvordan ytterst få gjør det.)

Videre skjønner jeg ikke hvordan du kan få min mening til å være løgn. De fleste har trukket sine slutninger basert på den informasjonen som har vært tilgjengelig. Den som har vært tilgjengelig er det ofte dere som har presentert på offentlig forum selv. Vi ventet også en god stund før vi sa noe om saken på BOLs forum fordi vi ønsket å gi folk sjansen til å gjøre nettopp dette.

Når det gjelder disse ulike forsøkene på rettferdiggjøring som du kommer med, så må du lengre ut på landet med det. Jeg forstår utmerket godt at du ikke ser andre synspunkt enn dine egne, men akkurat i dette tilfellet forstår jeg RNGs reaksjon. Og som du vet har jeg kranglet plenty med dem og i perioder.

Disse unnskyldningene med at dere ikke startet tråden på offentlig forum er jo helt irrelevant når dere svarer i den. Og bare sånn til info: Jeg skrev forsåvidt heller aldri dere startet den, så skjønner ikke hvorfor du tar deg så nær av det påpekes at dere skriver på offentlig forum.

Så oppsummert; Jeg har all rett til å ha mine meninger. Jeg bryr meg ikke om hva deres intensjoner har vært eller om dere ønsket å få til et kupp eller ikke. Alt jeg bryr meg om er resultatet av de isåfall veldig lite gjennomtenkte handlingene deres frem mot, og under, oppstarten av BuRn. Men når det er sagt må gjerne få latterkrampe av meningene dere selv har klart å plante i andres hjerner. Det er trossalt deres egne uttalelser alt dette er basert på - så det er dere som ikke presterer å få frem noe meningsfylt nok til at folk velger å støtte dere. Det er ikke mitt problem.

Til sist vil jeg påpeke atjJeg har heller aldri lagt skylden på deg, men jeg forstår godt at du leser det slik. Vi har jo allerede fastslått at du er ganske paranoid mtp mine meninger om deg. Det står vel flere steder i mine poster at du godt kan ha gode intensjoner, men man kommer ikke unna at det slo ut helt feil.
 

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vet ikke helt hvor disse Burn-medlemmene vil. mulig det er en splittet agenda der...
Det kan da ikke komme som lyn fra klar himmel at vi ikke liker enkelte spillere i den stammen.
Dette er jo de samme folka (iallefall 2 av dem, uten å nevne navn) som har motarbeidet BOL systematisk. Dette er folk som tidligere har brutt ut av rng når de ikke har fått viljen sin. dette er spillere som gjentatte ganger har vist sitt BOLhat på forum, post og gjennom offentlige uttalelser. spillere som ikke legger skjul på, eller evner å legge skjul på at de hater BOL.
De har vist absulutt ingen sammarbeidsvilje med BOL hverken før eller etter de brøt ut.

Hvordan i allverden skal vi kunne sammarbeide Burn?
Om vi i BOL kunne velge hvordan vi ville ha verden for 2 måneder siden, så er faktisk ikke dette langt unna. vi hadde plassert denne gjengen i en egen stamme slik at vi kunne fortsette (styrke) alliansen med RNG.

Når vi nå egentlig har fått det som vi vil, setter vi målet enda litt høyere. vi fjerner dem fra V1

Og Black Rose, serriøst! hvem er det som er paranoid? det er jo søren ikke deg vi vil ta. du har jo nettopp gjordt come back!
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha , virker som at dere i BuRn prøver og få BOL og RNG på dere :D
om 1 mnd tid står det vel IB eller HVIB for tur til og få annklager på seg fra dere ? :p
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Haha , virker som at dere i BuRn prøver og få BOL og RNG på dere :D
om 1 mnd tid står det vel IB eller HVIB for tur til og få annklager på seg fra dere ? :p

det er en fin ting å kunne lese, men det hjelper lite når man ikke klarer å huske det man leser ;)

ta og les litt lengre oppe så skjønner du litt mere enn du gjør nå ;)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Har ikke lest det der engang jeg :D
Ser bare at det er litt diskujoner og jeg ville være med uten og gidde og lese (a)

Er fredag vettu , og jeg har ikke kims.. Da blir det heller ikke noe kos og da blir jeg heller ikke i humør til og lese :(

var innom butikken på tur hjem så jeg har nok kims for i helga :p skal handle mere før jul så jeg har til nytt år :jblunk:

God Jul til deg også :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Blir sur av folk som bare kommenterer uten og ha noe med topicen og gjøre. Du har sagt selv at du (obviously) driter i hva tema handler om, og skriver her fordi andre gjør det (ut ifra det blå). Om dere vil ha bitchslap-duel så lag en ny topic i stedenfor og spamme denne ned, kthxbai.

Supert innlegg dette her, nydelig propaganda som jeg har savna lenge. Skjønner godt at du er frustrert, Glitter, når du får fakta klaska i trynet som motbeviser crappet du har sendt som massemeld. i BOL. Hadde dem vert lure, skulle dem ha rapportert det for spam, er jo bare BS uansett, soyeah :>. Nåvell, la BOL kjøre sitt løp og BuRn sitt eget. Er jo sånn at BOL og RNG løøøøves og gruse stammer som faktisk er i mindretall :eek:. Må ærlig få si at dette var ingen suprise. Nåvell, kjør på, jeg er spent om dere kommer noen vei. Tut, tut, KJØR :)
 

DeletedUser

Guest
Supert innlegg dette her, nydelig propaganda som jeg har savna lenge. Skjønner godt at du er frustrert, Glitter, når du får fakta klaska i trynet som motbeviser crappet du har sendt som massemeld. i BOL. Hadde dem vert lure, skulle dem ha rapportert det for spam, er jo bare BS uansett, soyeah :>. Nåvell, la BOL kjøre sitt løp og BuRn sitt eget. Er jo sånn at BOL og RNG løøøøves og gruse stammer som faktisk er i mindretall :eek:. Må ærlig få si at dette var ingen suprise. Nåvell, kjør på, jeg er spent om dere kommer noen vei. Tut, tut, KJØR :)

Aaaw, er det slik at du øyner noe håp igjen, kenn? Du virker skremmende optimistisk mtp hvor lite du egentlig har å vise til her. Først av alt; Hvilke 'beviser' er det jeg blir "klaska" i trynet med her? Det er ingenting som motbevises. Det er heller ingenting som trenger å motbevises iom at jeg ikke kommer med noen påstander, bare egne meninger. Hvorfor jeg kommer med min mening i en diskusjon på forumet vårt har jeg forsåvidt allerede belyst tidligere i denne tråden. Det får meg til å trekke konklusjonen at du ikke leser før du skriver. Ergo; Det blir for dumt at du skal kritisere andre for å spamme i tråden på samme grunnlag. ;)

Jeg har sagt det allerede, men kan godt gjenta meg selv slik at du kanskje leser denne gangen: De meningene som er blitt formet hos folk er basert på informasjonen vi har hatt tilgjengelig. Informasjon BuRn selv har presentert på offentlig forum i debatter de har deltatt i. Hvis de har kommet med feil inntrykk der er jo det dumt for dem. Når det er sagt, så er det likgyldig for min del - og for spillets del - iom at BuRn selv ikke har noe ønske om å rette opp i noe av inntrykket de har gitt. Det eneste de har prestert til nå er å poste et par vegger med meningsløst (og noen ganger blå) tekst og kommentarer. De kommer ikke med noen beviser - de kommenterer og kritiserer meninger som er et produkt av deres egen oppførsel og (mangel på) kommuniseringsevne.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
kenn93x has just get owned AGAIN :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
egentlig så er det 50/50 om å gå til krig.. bare noen få medlemmer som vil ekstra.

og glitter sier at mange ikke stemmer.. sååååååå, kan være de som ikke stemmer vil gå til krig :rolleyes: eller vil krige mot noen som er lang vekke :rolleyes: Yeye
 

DeletedUser

Guest
egentlig så er det 50/50 om å gå til krig.. bare noen få medlemmer som vil ekstra.

og glitter sier at mange ikke stemmer.. sååååååå, kan være de som ikke stemmer vil gå til krig :rolleyes: eller vil krige mot noen som er lang vekke :rolleyes: Yeye

Hvis dere hadde lest postene dere selv poster fra oss her, så står det ganske klart at folk derfor velger selv om de vil sende angrep mot BuRn eller ikke. ERGO: Hvis de ikke vil sende, så trenger de ikke. Det står også at det er nettopp fordi avstemningen var såpass gjevn og fordi flere valgte å ikke stemme, da de ikke hadde noen mening om saken. Jeg velger uansett å påstå at der det var tvil, har den antakeligvis blitt fjernet nå som dere viser fiendtlig oppførsel på offentlig forum.

Igjen må jeg bare spørre dere hvor gjennomtenkt dette her var? For alt dere har gjort til nå virker direkte idiotisk om man skal se på dette taktisk utifra at man vil overleve lengst mulig. Hva er da poenget med å skape enda mer fiendtlighet BuRn?
 

DeletedUser

Guest
Nå skal det sies at måten Glitter legger fram diskusjonen på farger medlemmene som er usikre på sitt syn om hvordan BOL skal stille seg i forhold til BuRn. Dette er langt i fra noen nøytral førstepost og dersom jeg var et medlem i BOL som var litt i bakgrunnen ville jeg nærmest ha følt meg presset til å gi Glitter det svaret hun var ute etter.

"RNG har altså spurt oss om å angripe Anarki-idiotene i BuRn. "

Det er slike kommentarer jeg sikter til, er flere av disse i deres flotte BOL-avis.

Skulle dere lagt frem en nøytral undersøkelse kunne dere hatt en nøytral førstepost, hvor dere unngår å rakke ned på BuRn.

Greit nok om dere mener Glitter lar medlemmene bestemme, men jeg vil nå heller påsta at hun driver med ei real hjernevask.
 

DeletedUser

Guest
Nå skal det sies at måten Glitter legger fram diskusjonen på farger medlemmene som er usikre på sitt syn om hvordan BOL skal stille seg i forhold til BuRn. Dette er langt i fra noen nøytral førstepost og dersom jeg var et medlem i BOL som var litt i bakgrunnen ville jeg nærmest ha følt meg presset til å gi Glitter det svaret hun var ute etter.

"RNG har altså spurt oss om å angripe Anarki-idiotene i BuRn. "

Det er slike kommentarer jeg sikter til, er flere av disse i deres flotte BOL-avis.

Skulle dere lagt frem en nøytral undersøkelse kunne dere hatt en nøytral førstepost, hvor dere unngår å rakke ned på BuRn.

Greit nok om dere mener Glitter lar medlemmene bestemme, men jeg vil nå heller påsta at hun driver med ei real hjernevask.

Som sagt, det står klart og tydelig at dette er MIN mening. Og jeg er kanskje slem som tenker slik, men jeg tenker at medlemmene i BOL klarer å tenke selv. Jeg tror også at de er godt i stand til å tolke tekstene de ser på offentlig forum på lik linje med det jeg gjør. Jeg tror i tillegg at de sier klart i fra hvis de er uenige i min mening. Det er nettopp det posten ber dem om å gjøre: SI SIN MENING!
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
God jul til deg også Rc :D

Også Kenn , drit i og klag sånn a , du gjør så folk bare får mer lyst til og gjøre det du vistnok "hater" :p
Smil til verden og verden smiller kanskje til deg , spørs hvordan du ser ut :eek:
 
Topp