Lots of paranoid luuuuuuv

DeletedUser

Guest
Heh, jeg greide faktisk å si min mening, jeg... *stolt* For de som ikke fikk det med seg, les om igjen en av postene Black Rose postet i begynnelsen av tråden, det skal vel stå der :)

Må nesten le av dette, hadde det ikke vært for at jeg egentlig ikke har tid til å le så mye (skulle gått for 5 min siden)... Istedenfor å komme med motargument til førsteposten, går diskusjonen ut på meninger??? Kan godt være dere sparer argumentene til knallfinalen (håper faktisk nesten det, har vært rimelig slapt hittil :p), men det hadde vært greit å skaffe iallefall litt motstand her :)

PS: Ikke skyld på meg dersom jeg har oversett noen faktiske argument (se bort fra de som er blitt tilbakebevist) jeg hadde det travelt...

Så, om dere leser innlegget jeg skrev som svar på "propagandaen" til glitter, ser dere at jeg ut fra kun det som står på offentlig forum har greid å trekke bortimot de samme slutningene som glitter. Selv om meningene mine muligens er en smule pre-farget av det faktum at jeg er i BOL, kan jeg forsikre deg om at jeg og glitter ikke har pratet om dette på forhånd. LIKEVEL kan jeg komme med en slutning som er rimelig lik hennes, til og med uten å drite meg selv ut fullstendig. Ser på det som en seier. Men pointet er, det kan godt se sånn ut for resten på off-forumet også. Og det er ikke BOL-propaganda, det er kun det som er skrevet her, med noe jeg tror er et flertall av BuRn-supportere. Tilfeldig? :p

PPS: Ikke skyld på dårlig post heller, jeg hadde det som sagt svært svært travelt og må gå nå... Later ;)

- Jonny(boy)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
God jul til deg også Rc :D

Også Kenn , drit i og klag sånn a , du gjør så folk bare får mer lyst til og gjøre det du vistnok "hater" :p
Smil til verden og verden smiller kanskje til deg , spørs hvordan du ser ut :eek:

Oja, så (fail) BOL er plutselig hele verden nå? Jøss du har store forhåpninger om stammen din, best jeg ikke sier mer, kan jo bli lei deg dakar :'<. Og ja, jeg kan sikkert linke posten din også, den som du "hater", så står vi på samme plan?...
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Thihiihihih :D Kenn denne gangen FAILA du! :D:D Jeg er da for pokker ikke i BOL :p

Fail er et fint ord som passer deg , skjønner hvorfor du bruker det og lolzzzzzz hele tiden :p
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
RNG og BOL er same shit :)

Ja jeg suger, angrip meg in game da? Venter i spenning.
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har jeg sagt at du suger ? :p
Har ikke noe formening om deg jeg kjekken ;*<3

Bare at du har mange eide og idiotiske kommentaren , men hey det har vi alle :D
 

DeletedUser

Guest
He he, god gammel taktik, og propaganda...... :jblunk: kjender igjen det meste fra v4, blir morsomt og lese fortsettelsen.....
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hva er vitsen og diskutere ting, dere står og stakker i deres egen møkk liksom. Sitter bom fast. Nåvell, heldigvis så har da noen tatt et skritt ut ifra den da (BuRn) :>
 

DeletedUser

Guest
Hva er vitsen og diskutere ting, dere står og stakker i deres egen møkk liksom. Sitter bom fast. Nåvell, heldigvis så har da noen tatt et skritt ut ifra den da (BuRn) :>

Så IB F. står også fortsatt i sin egen møkk? Vil da si det dersom BOL og RNG gjør det.

BOL kom seg på 1. plass. Vil da si det er å ta et steg fra møkka.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg besvarer dere som kommenterte sist, dvs RNG og BOL (obviously). Eller nei vent, kanskje jeg mente denne til Magic Dude? :eek: Tenk på det du, tenk.

Hmm, er ikke imponert egentlig. Hadde du forventa et annet resultat da? Altså, IB har hele verden imot seg.. Sier seg vel selv det. Utrolig at dem har brukt så lang tid, jaja, w/e.
 

DeletedUser

Guest
Jeg besvarer dere som kommenterte sist, dvs RNG og BOL (obviously). Eller nei vent, kanskje jeg mente denne til Magic Dude? :eek: Tenk på det du, tenk.

Hmm, er ikke imponert egentlig. Hadde du forventa et annet resultat da? Altså, IB har hele verden imot seg.. Sier seg vel selv det. Utrolig at dem har brukt så lang tid, jaja, w/e.

Det at dem har hele verden mot seg kan dem vel egentlig takke seg selv for?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ahaaaaaaaaaaaahahaha, du er jaggu meg latterlig :). Nåvell, lev i troen. Du må jo ha noe og spille for, stakkar.
 

DeletedUser

Guest
Ahaaaaaaaaaaaahahaha, du er jaggu meg latterlig :). Nåvell, lev i troen. Du må jo ha noe og spille for, stakkar.

Vel, du må vel være blind? Det jeg skrev - var et spm... :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Herregud, nå synker du bare enda lenger ned enn du allerede har gjort, LI. Dette burde til og med du holde deg for god til! Jeg vet at du og glitter ikke er sjelevenner, men dette blir rett og slett så vanvittig patetisk fra din side. Må si du skuffer meg noe så utrolig mye akkurat nå...

Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal skrive om deg akkurat nå, så tror jeg stopper her!

Jeg håper du virkelig får en god jul, og håper du sitter igjen med den tilfredsstillende følelsen du hadde når du var ferdig med å skrive posten.

Jeg lurer på en ting. Hva var egentlig hensikten med denne tråden? Å bevise at du har innsyn i forumene til BOL? Vel, gratulerer så mye! Da skal jeg poste hele forumet deres på offentlig forum, så skal vi se hvor morsomt det er:)

Velvel, god kveld!
 

DeletedUser

Guest
Det er veldig moro å lese alt dette, det må jeg si...!
Tydelig at BOL har rett. Er jo glitter som legger fram sine meninger og de er alltid sanne og inneholder ingen hemmelige triks.
Altså, ut i fra det som ble lagt fram på forumet, tror jeg at alle i BOL tror de er "den ene og beste stammen av dem alle". Når man tror at RNG går til grunne hvis man ikke hjelper dem og det er viktig å holde diplomatiet på plass.. Men her ser det ut som det er BOL som liksom er stormakten og lurer på om de skal hjelpe sine allierte eller ikke.. Hmm.. For RNG er jo bare en alliert med sine problemer og det er sikkert slitsomt å hjelpe dem...

Men hvis de ikke hjelper, hva vil skje da? hmm... Kanskje RNG vil se på det som en mistillit og gå imot dem? Huh.. Det er jo en mulighet.. Kanskje de prøver å gå sammen med IB, for det har de prøvd å få til faktisk! Riktignok en IAP for å kunne fjerne BuRn først, men dette kunne utviklet seg om BOL ikke blir med...

Så endelig kommer det noe håndfast fra BuRn om hva som blir sagt for sverte stammen og spillerne! Go BuRn!:jkul:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det er veldig moro å lese alt dette, det må jeg si...!
Tydelig at BOL har rett. Er jo glitter som legger fram sine meninger og de er alltid sanne og inneholder ingen hemmelige triks.
Altså, ut i fra det som ble lagt fram på forumet, tror jeg at alle i BOL tror de er "den ene og beste stammen av dem alle". Når man tror at RNG går til grunne hvis man ikke hjelper dem og det er viktig å holde diplomatiet på plass.. Men her ser det ut som det er BOL som liksom er stormakten og lurer på om de skal hjelpe sine allierte eller ikke.. Hmm.. For RNG er jo bare en alliert med sine problemer og det er sikkert slitsomt å hjelpe dem...

Men hvis de ikke hjelper, hva vil skje da? hmm... Kanskje RNG vil se på det som en mistillit og gå imot dem? Huh.. Det er jo en mulighet.. Kanskje de prøver å gå sammen med IB, for det har de prøvd å få til faktisk! Riktignok en IAP for å kunne fjerne BuRn først, men dette kunne utviklet seg om BOL ikke blir med...

Så endelig kommer det noe håndfast fra BuRn om hva som blir sagt for sverte stammen og spillerne! Go BuRn!:jkul:

Når du poster etter meg, MB, så forventer jeg at du siterer meg! :D

Velvel...

lurer på om de skal hjelpe sine allierte eller ikke.. Hmm.. For RNG er jo bare en alliert med sine problemer og det er sikkert slitsomt å hjelpe dem...

Du har virkelig ikke fulgt med i timen, så jeg får si det på nytt, selvom jeg hater å gjenta meg selv, men det er ingen tvil om at vi står på RNG sin side. Å ta BURN sitt parti vil være den største tabben gjort i V1´s historie!
 

DeletedUser

Guest
Scarborough, må si jeg begynte og skratt le når jeg leste dine innlegg.. ha ha ha! Tåpelig...:p
 

hellbillies

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
md.. om (tatt ifra helt løse luften) HVIB begynte å alde det dere så på som safebyer.. da hadde dere fått et sjokk, og et større problem, og det er akkurat det rng sliter med nå. plutselig fiender mitt i safe-land. og da er det rett og rimelig at vi i bol burde prøve å hjelpe dem, samtidig som vi ikke taper land for dere. ;)


as i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil for glitter are with me
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Til Black Rose, Magic Dude og Kenn93x utifra disse forumpostene som de da har hentet gjennom en spion så står det egentlig bare at Glitter lar stammen bestemme evt skjebne av fremtidig (noter dere at det ikke var avgjørelse for nåtid) diplomati. Som hun også har nevnt så blir det nesten ikke gitt noe info utifra RNG's side vedrørende BuRn og dette kan være pga dem ikke ønsker at interne diskusjoner skal komme ut? Det er ganske åpenbart at RNG har hatt sine problemer og da BuRn er et produkt av dette, men dette er jo noe BOL diskuterer i postene sine eller var det så vanskelig å se gjennom ønske å sverte BOL ?

BOL blir ikke styrt av 1 stemme, men stammen som en helhet hvor da personers egne meninger kommer frem og ikke "paranoide fantasier" som Black Rose så pent kaller det da det ikke står i samsvar med egne meninger. Jeg vil nå påstå at det å evaluere en diskusjon rundt om "fremtidig" diplomati (som kan nevnes ikke styrkes av PnP angrep) som en nåværende krisesituasjon er egentlig litt håpløst fra BuRn's side. Uavhengig hvor "flinke" dem har vært å fått en forumpost ifra BOL. Kan spørre meg og om å få slike poster, da det egentlig ikke sverter BOL så meget som de først hadde ønsket.

Igjen kommer da saken om at de har tidligere vært med i løs-rivende stammer og utifra dette tolkes som "Bråkmakere" frem. Jeg vil poengtere igjen som jeg sier i den andre tråden angående BuRn: Det støtter ikke andres synspunkt på dere at dere har historie for å gjøre "anarki" lignende trekk. For all del, jeg synses at BuRn's oppstandelse er intrigende og kan være et interessant innslag på v1 som helhet. Det gir spesielt innvirkning på RNG som en "hoved" maktstamme og gir IB en god mulighet til å puste litt i nord (kanskje dette var planen fra begynnelsen? i dno).

(NB: postet egentlig tidligere, men av ulike grunner kom den ikke opp)

as i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil for glitter are with me
Før noen andre sier det, så var dette relativt fail.. skal ærlig si at å ha kompani av glitter er mer enn fornøyelig, men å sitere henne gjennom bibelvers som gud.. lmao
 
Topp