Ryktebørsen

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ryktes at United har slått Chelsea i CL og det skal feires med sammen med noen nye byer i dag :D
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Ryktes at d kommer til å gå utover mine pp siden kris sikkert ikke gidder å kjøpe :rolleyes:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Da er det på tide med nye rykter ! :eek:

Dagens rykte er nemmelig at en av v5's desidert største profiler er helt strippet for samvitighet, og gir ærlig og brutalt blanke i hvem han sårer.
Denne karen kjører tydeligvis over alt som heter humper og bryr seg så lite som ingen ting om det står en katt i gata. Med en voldsom fart og et sinnsvakt heftig maskinere kjører denne personen over alt som kommer i hans vei uten å i det hele tatt ofre det en tanke...


Denne personen er ikke uventet den store spilleren bak Varanior08 kontoen også kjent som Svein, Superhelten, Sjefen, Maen, Dumpveivalsen osv.

Her har vi noen sitater angående denne personen -


[12:21:03 PM] Svein Erik: Nå sier myh jeg ikke eier samvitighet :(
[12:21:20 PM] Mathias (Bowski): du har jo ikke det svein. :D
[12:25:36 PM] Mathias (Bowski): alle vet jo at du ikke har det :/

[12:26:18 PM] Mathias (Bowski): det er egentlig litt bad da.. altså, å ikke ha samvittighet

[12:19:10 PM] Myh: du eier jo ikke samvittighet, så ka e problemet?


Hva er deres synspunkter her? Er denne personen en egosentrisk dritt sekk? Eller finnes det en myk pusekatt under det hardet skallet som får en smule vondt inni seg selvom han bare gjør det som er rett?
 

DeletedUser

Guest
MEN! Selv om Supermann er stor i kjeften når han sitter bak skjermen, viser det seg at han er en tøffelhelt til vanlig. Han er faktisk en ekte mammadalt.
Dette bekreftes i form av at han kontinuerlig sender små "puse" angrep vis han ikke får viljen sin.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Dette kan bekreftes på bakgrun av at jeg flere ganger har beordret 1000 spydmenn til å marsjere inn på mine foreldres soverom ! :)

Om jeg får dårlig samvitighet av å ødelegge deres nattesøvn får bli opp til andre å diskutere :)
 

DeletedUser

Guest
Dette kan bekreftes på bakgrun av at jeg flere ganger har beordret 1000 spydmenn til å marsjere inn på mine foreldres soverom ! :)

Feil, det var du som marsjerte inn på rommet til foreldra dine, ettersom 1000 spydmenn angrep byene dine.
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Ser for meg Svein, rett etter at han har stekt seg selv i solariumet.. Marsjerer inn på soverommet til foreldra og begynner å grine etter at jeg har sendt 1000 spyd på han :eek:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Nå var det ikke DETTE diskusjonen skulle omhandle! Men om denne kongelige personligheten eier samvitighet !
 

DeletedUser

Guest
Da er det på tide med nye rykter ! :eek:

Dagens rykte er nemmelig at en av v5's desidert største profiler er helt strippet for samvitighet, og gir ærlig og brutalt blanke i hvem han sårer.
Denne karen kjører tydeligvis over alt som heter humper og bryr seg så lite som ingen ting om det står en katt i gata. Med en voldsom fart og et sinnsvakt heftig maskinere kjører denne personen over alt som kommer i hans vei uten å i det hele tatt ofre det en tanke...


Denne personen er ikke uventet den store spilleren bak Varanior08 kontoen også kjent som Svein, Superhelten, Sjefen, Maen, Dumpveivalsen osv.

Her har vi noen sitater angående denne personen -









Hva er deres synspunkter her? Er denne personen en egosentrisk dritt sekk? Eller finnes det en myk pusekatt under det hardet skallet som får en smule vondt inni seg selvom han bare gjør det som er rett?

Du er så sykt troll at det er fantastisk :D.. Dude, ikke tving meg til å bli troll igjen bare for å ta igjen:D.. du vet jeg kan:cool:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ingen som ønsker å bekrefte ryktene ? :O eller avkrefte dem for den saks skyld :eek:

Og du er mitt lillesøte troll du jonas <3
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Dagens rykte er nemmelig at en av v5's desidert største profiler er helt strippet for samvitighet, og gir ærlig og brutalt blanke i hvem han sårer


[12:21:03 PM] Svein Erik: Nå sier myh jeg ikke eier samvitighet
[12:21:20 PM] Mathias (Bowski): du har jo ikke det svein.
[12:25:36 PM] Mathias (Bowski): alle vet jo at du ikke har det :/

Sitat:
Det er kan vel ikke regnes som et rykte.
Det er jo ren fakta :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at v5's desidert beste spiller muligens returnerer for å redde dagen, ettersom han så å si har vunnet v7 alleredet B-)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Jeg har dA aldri forlatt v5? Det stemmer at jeg var borte noen timer idag ja, men ser ikke noen grunn til å ta slik på vei av den grunn..
 

DeletedUser

Guest
Jeg har dA aldri forlatt v5? Det stemmer at jeg var borte noen timer idag ja, men ser ikke noen grunn til å ta slik på vei av den grunn..

Har jeg mistet statusen som v5's beste spiller? :confused:

Jaja, du får nyte tittelen mens du kan, mesteren er tilbake :cool:
 
Topp