Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Blir vel feil å gi han credz for noe KV'ene hans gjør? :eek:

Å shiit, my bad :(

Det ryktes at hvem enn som holder til på kingwolfen bruker sine syke skillz til å "slutte", bli internadla, for så å "komme tilbake" med 100 adels, og gråbyhore! :eek:

Ble det riktig nå? :rolleyes:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Je, nå begynner det å likne. Ryktes at dette gjør Villarreal lettere irritert og at undertegnende kan gratulere Night som stamme med komplett fokus i tiden som kommer fra undertegnende sin side. Gratulerer Night for det.

Ryktes også at det sett i et historisk perspektiv ikke nødvendigvis er spesielt heldig for Night.
 
Sist redigert:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes at noen er usedvanlig tidlig oppe :O Jeg hadde jo ikke lagt meg engang når du skrev det ghost :O

Nå har jeg jo forsåvitt ikke lagt meg enda da jeg nettop kom hjem :D Tror også jeg skal ha meg noe mat først ! :D

Ryktes også at jeg ble skuffet over at jeg ikke møtte Susa på byen igår !!! :( :( :(

Så ryktes det (Ja enda mer rykter) at vetle har adlet sin første v5 by ! :D Gratulerer til ham <3
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ryktes at noen er usedvanlig tidlig oppe :O Jeg hadde jo ikke lagt meg engang når du skrev det ghost :O

Nå har jeg jo forsåvitt ikke lagt meg enda da jeg nettop kom hjem :D Tror også jeg skal ha meg noe mat først ! :D

Ryktes også at jeg ble skuffet over at jeg ikke møtte Susa på byen igår !!! :( :( :(

Så ryktes det (Ja enda mer rykter) at vetle har adlet sin første v5 by ! :D Gratulerer til ham <3

Siste rykte er vel mer eller mindre fakta, da dette ble gjennomført for flere måneder siden...
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hahahaha, ja, kan tenke meg det. Derfor han gråbyadler som en eller annen stakkar også da.

Ja, Kingwolfen ble eid så hardt at han slutta også ble han da etter hvert internadla nesten helt ned før det kom en utrolig skilla fjortiss inn på kontoen som adler alle gråbyene i området mellom fienden. Regner med han har fått garanti av Night å få stacka dem alle også ^^
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Ryktes at cleo organiserer en katasaksjon mot kingwolfen sine nyadlede byer :D
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Blir ikke helt et rykte men
synes Rune bør lære av sin flotte dual Cleo å bruke smiley face i ny og ne ;)
:):):):):)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Blir ikke helt et rykte men
synes Rune bør lære av sin flotte dual Cleo å bruke smiley face i ny og ne ;)
:):):):)

Han er ganske flink skal jeg si deg, det kommer seg. Problemet er vel heller at Cleo og Rune begynner å nærme hverandre i skrivemåten sånn at vi andre sliter med å se forskjell etter hvert. Men virker som atter en skjennepreken for nettopp det har satt sine spor, og at det poengteres er godt å høre :eek:
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Blir ikke helt et rykte men
synes Rune bør lære av sin flotte dual Cleo å bruke smiley face i ny og ne ;)
:):):):):)

Jeg har prøvd, men han forstår dem ikke helt enda :/

Runes smiley ordbok består hovedsaklig av

: ) <-------glad
: ))))))) <-------veldig glad
: ( <------lei
: ((((( <-------veldig lei

i følge ryktet altså ^^
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
...eller når noen har fått han så kok, eitrende, nystekt førrbainna at han rett og slett skriver "no gidd eg f*** ikkje meir. eg lågge av" men det skjer vel bare etter at Rosenborg har tapt...igjen. og at "noen" er såpass dj***lsk at de minner ham på det. og samtidig skal forklare ham hvordan Skypen virker.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det ryktes også at Rosenborg suger lem og sliter så langt i serien, nei wait a second. Det er jo fakta. :D
Var en fin fin serie åpning ihvertfall! :)
 
Topp