Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Desverre så taler historikken mot varanior08 sitt ønske om å ha vært med i PT, selv om jeg ser at dette er et legitimt ønske altså ^^,

Søte kvinnelige toppledere har pilletrille ingenting imot :cool: Men jeg synes det høres brutalt ut at en av disse tydeligvis har en dyster skjebne i sikte? :(
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
What ? :O Jeg spilte jo dual på kontoen din :eek: Husker du ikke det ? :(

Men jeg er da slik en snill og ordentlig gutt :eek: Ikke brutal i det hele tatt :)
 

DeletedUser

Guest
Takker for det :) Spørs hvor mye propaganda det blir i tiden fremover da jeg ikke er interessert i ha noen lederverv :)

Kan ikke huske å ha hatt deg i "stabben" min? Du var ihvertfall ikke i PT, og ei heller Sun så da satser jeg bare på at jeg har gjort et godt inntrykk da du synes jeg var en nydelig leder :)


Eg har alltid vært fiende med deg:p eller.. vært i en stamme som du har kriget mot.
Det eg likte med deg, var spillerstilen, hvordan du oppførte deg OG listene og propagandaen du låg ut på OFF forumet:)

du og PT hadde de nydeligste topp 20 stammer og topp 20 spiller listene osv. Derfor eg syntes det er MEGA kult at du er tilbake:)

- Nicket mitt er nedenfor.
 

DeletedUser

Guest
Eg har alltid vært fiende med deg:p eller.. vært i en stamme som du har kriget mot.
Det eg likte med deg, var spillerstilen, hvordan du oppførte deg OG listene og propagandaen du låg ut på OFF forumet:)

du og PT hadde de nydeligste topp 20 stammer og topp 20 spiller listene osv. Derfor eg syntes det er MEGA kult at du er tilbake:)

- Nicket mitt er nedenfor.

Nuvel, jeg ser du var en kort tur innom Berm med ditt orginale nick uten at du kom til de helt store høydene ^^, Kracked kontoen var jo i Sun helt til vi busta han for backstabbing til nettop Berm så å si at vi altid har vært fiender er vel ikke helt riktig :p

Ryktet sier at jeg setter pris på din tilbakemelding om meg som som spiller og propagandaist :)
 

DeletedUser

Guest
Nuvel, jeg ser du var en kort tur innom Berm med ditt orginale nick uten at du kom til de helt store høydene ^^, Kracked kontoen var jo i Sun helt til vi busta han for backstabbing til nettop Berm så å si at vi altid har vært fiender er vel ikke helt riktig :p

Ryktet sier at jeg setter pris på din tilbakemelding om meg som som spiller og propagandaist :)


Sorry, men tar nok feil der:(

Eg er ikke akkurat nikkoP, han sluttet og gidde kontoen til Thomas, etter 1 uke, kom eg over her fra Sindick kontoen.
Greit nok, vi har ikke alltid vært fiender;) Da du var i PT, husker eg at alle skreik etter å få deg i stammen sin, og den var en stor skuffelse for meg i værtfall da du stakk til SUN som leder:)

Men satser på at du nå snart sier hvilke stamme du spiller på, ettersom du har skapet nysgjerrighet på forumet :)

er er i værtfall i 90 på å vite vilke stamme, og vilke bruker du spiller på :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes at jeg har fått bekreftet at Pilletrille har satt foten innenfor PMS ! :eek: Og at han har blitt en liten syk apekatt :D
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes også at PT missforstod litt, og trodde at jeg var i PMS.. Noe som da ikke stemmer :O så han kommer til -NB- i løpet av uken :)
 

DeletedUser

Guest
For bekreftelse av rykter så minns jeg at det fantes en faktabørs ^^,

Enn så lenge vil jeg bare si at i den tiden jeg har spilt og hittils adlet en 100K så har jeg møtt på særdeles dårlig motstand. Ikke i inaktivitet men i spillforståelse. Så det får være opp til hver og en og bedømme hvem som eventuelt sitter på så dårlig kompetanse i sin egen stamme at jeg er fienden deres :)
 

DeletedUser

Guest
har funnet 10 kontoer det kan være, ska prøve å runde det ennå mer ned senere også venter eg i spenning for å se om eg har funnet ut riktig bruker
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ryktene sier at Morten hadde jentebesøk idag, men når han fikk en hilsen ifra meg så ble responsen (fuck) :confused:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at myh var på besøk hos Morten! :eek:

Det ryktes også at jeg er rimelig heit her jeg sitter :eek:
 
Topp