Ny spenningskrig

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jeg holdt da godt kontakt med dem ulike folkene i BuRn den tiden stammen var i gang, og vi klarte oss ganske greitt :)
 

DeletedUser

Guest
hehe, da hadde vel stammen vært her enda:)

grunnen burn stakk var fordi en hovedperson i stammen backstabbet oss for BOL sin del når han sluttet.. vi andre ble lei og sluttet + andre ting kom opp som var mye viktigere enn et spill ;) det står mange steder :) jeg vil ikke nevne navn på personene, men for 1 spiller hadde et familiemedlem gått vekk :/ men dette var veldig mye internt informasjon som jeg tenkte kunne deles nå ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
grunnen burn stakk var fordi en hovedperson i stammen backstabbet oss for BOL sin del når han sluttet.. vi andre ble lei og sluttet + andre ting kom opp som var mye viktigere enn et spill ;) det står mange steder :) jeg vil ikke nevne navn på personene, men for 1 spiller hadde et familiemedlem gått vekk :/ men dette var veldig mye internt informasjon som jeg tenkte kunne deles nå ;)

Aaaah, unnskyldninger! Jeg elsker unnskyldninger, spesielt fra spillere som vet de gikk paa et kjempetryn men som aldri kommer til aa innroemme det.

Vel, har du flere unnskyldninger naa som du foerst er i gang?
 

DeletedUser

Guest
Eg har store problem med å forstå at dere forsatt driver og "skryter" og prøver å snakke "opp" denne stammen. Alt med den var en fiasko, den fikk ikke utrettet noe annet en å vise at det fins backstabbere i fleng:eek: Tw handler om fellesskap og samhold i en stamme, der sviktet dere først RNG og så begynte dere å krangle internt i BuRn og sviktet hverandre der også.

Fantastisk:D
 

DeletedUser

Guest
Hvis jeg ikke tar helt feil, har BuRn etterlatt seg et svekket RNG også, og ikke bare gråbyer. RNG er nå mindre og svakere enn de var før. FLR ble stiftet og er nå oppløst.

Så.. dere sa at BuRn ikke har påvirket stort? Ehh... Er bare propaganda som har fylt deres uskyldige hjerner.. :(
 

DeletedUser

Guest
Hvis jeg ikke tar helt feil, har BuRn etterlatt seg et svekket RNG også,

Tvert i mot, alle stammer blir sterkere av å få ut sånne folk.

Akkurat det ser vel alle bortsett fra MD da.
 

DeletedUser

Guest
Spillet heter da Tribalwars... Ikke Backstabwars...

er nå ikke backstabbere å få folk som ligger bak fronten til å krige litt også :) ingen liker å sende 200timers nuke :) (håper jeg..)
Kunne vært ganske gøyt å prøvd det ut :) ikke sånn tribalhuging som nesten hele verden er :)
 

DeletedUser

Guest
ikke sånn tribalhuging som nesten hele verden er

Dette er bare tull, alle som har vilje kan flytte fort til fronten uansett hvor dem ligger på kartet. Dette er et spill som går over "litt" tid, så om du bruker f.eks 30 dager på flytting så er ikke det så mye.
 

DeletedUser

Guest
Tvert i mot, alle stammer blir sterkere av å få ut sånne folk.

Akkurat det ser vel alle bortsett fra MD da.

Sterkere? Hvordan kan du si at an stamme blir sterkere når folk danner sine egne stammer utenfor og går over til BOL eller slutter? Huh.. Du... har et merkelig syn på akkurat det :/

Kanskje de sitter igjen med 3 spillere som er ekstremt lojale, aktive og OK spillere, men heeey... det er en sterk stamme! Heldige.

Du kriger ikke mot RNG. Du vet svært lite virker det som.
Men kanskje jeg tar feil. Kanskje RNG aldri har vært sterkere enn nå? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nå sitter RNG igjen med mye mer en 3 spillere? :confused::D


Klart at en stamme som får ut ulojale folk blir sterkere, de som var igjen fikk et mye bedre samhold og fikk sammen kriget BuRn ned.

Mener du virkelig at BuRn var en suksess..
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Aerligtalt MD, du kan ikke si at BuRn var en suksess. BuRn var en stamme sammensatt av spillere som oensket aa lage braak mellom RNG/BOL. Ja, for deg og IB er det positivt, men jeg snakker ikke om IB naa, saa hold det oppgulpet utenfor.

RNG og BOL har alltid hatt et meget bra samarbeid. Naar BuRn spillere ikke fikk viljen sin gjennom aa faa en krig mellom BOL og RNG gikk de heller ut av RNG og dannet BuRn. Samtlige braakmakere samlet seg i en og samme stamme, istedenfor aa spre dritt i RNG.

Med andre ord, RNG ble sterkere av den grunn at de fikk ut og vekk noen av de mest ustabile og ulojale spillerne i stammen. Saaklart RNG blir sterkere av den grunn, ikke faa oss til aa tro noe annet MD, det burde til og med du faa inn mellom oera uten aa kverulere rundt det.
 

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Herregud. Om de mister spillere mister de slagkraft. Greit nok att prosenten med spillere lojale til ledelsen stiger, men de faller i både styrke og størrelse.
 

DeletedUser

Guest
Si meg.. når har jeg påstått at BuRn var en suksess? Dere trekker slutninger helt ut av løse lufta!

BuRn var en stamme som svekket RNG og BOL. RNG hadde problemer med å holde på spillerne sine! Er det et tegn på styrke!?!? FLR folka hadde problemer med lederen og styringa.. Jeg har hørt fra andre som har slutta i RNG at det er mye mas.. Tror dere virkelig at jeg snakker ut av baken min eller??

Er vel dere som prøver å holde bordet rent.. "Vi kommer styrket ut uansett hva!"... Lol.. herregud.

BOL og RNG har alltid hatt et godt forhold? Løgn. Dere har vært i KRIG før.. Du brukte ordet "alltid", så da forholder jeg meg til det. Og dere har ikke hatt et godt forhold... Dere har hatt et forhold. Virker ikke som dere kommuniserer i det hele tatt. Eneste unntaket her er Teacher.

BuRn var en suksess i det målet de prøvde å oppnå. De visste at de kom til å tape! En idiot ville trodd annerledes. Eller kanskje de bare var idioter? Eller genier? ;)

RNG er svekket og kommer kanskje aldri til å hente seg inn igjen. Hvordan dere prøver å forsvare at de er styrket skjønner jeg ikke. Samarbeidet har ikke endret seg stort heller. Det har vært likt, og BuRn hendelsen har ikke endret på stort.

BuRn vant krigen de satt seg ut på. De svekket RNG slo små sprekker i forholdet til BOL (som kanskje er fikset) og hadde det moro!
 

DeletedUser

Guest
er nå ikke backstabbere å få folk som ligger bak fronten til å krige litt også

Og hvem begynte dere da krige mot? Virker som du misset en aldri så liten detalj der...

Herregud. Om de mister spillere mister de slagkraft. Greit nok att prosenten med spillere lojale til ledelsen stiger, men de faller i både styrke og størrelse.

Skal sette det litt på spissen kjære deg:

Det jeg tolker av deg er at en stamme vil alltid være like sterk uansett. Store uenigheter, krangling og "friendly fire" til tross...en stamme vil ikke bli sterkere selv om alle i en stamme ville vært enige?

Tror nok dessverre du har en del å lære om samhandling og det å lede en stamme akkurat der. Det er da tross alt en fordel at nukes går riktig himmelretning.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Så du mener at hvis halve medlemsmassen til BOL/HFO/IB/HVIB/RNG/Viking(ta det som passer) gikk ut av stamen og opprettet sin egen fordi de vil gjøre noe annet en hva ledelsen gjør så styrker det stammen Windsy? Setter det på spissen nå!

Man taper da halve slagkraften pluss, det man vill tape på en krig mellom partene, da tror jeg ledelsen har bedre av å høre hva medlemmene har lyst til og prøver å få til en ordning som gangner alle parter. Istede for en borgerkrig som fienden tjener på.
 

DeletedUser

Guest
men de faller i både styrke og størrelse.


Størrelse er alt dere tenker på, vi andre snakker om det som gjør en stammen bra. Samhold og samarbeid , det er bare å se på HFO som "banker" en stamme famillie på 466 mill mot 75 mill så ser dere hva vi mener. (fikk eg dratt inn det og:D)


Sånn sett står RNG mye sterkere en før BuRn (byene tar de igjen forresten)
 
Topp