Just for fun V9s største Diplomatiske galskap

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Tja, må trekke litt på smilebåndet av "svaret" fra R90. Han er seg selv likt. Han medgir at han gjennem det meste av sin "karriere" har drevet med fusk, hevn, intriger og selv ulovligheter.........og samtidigt kan han ikke forstå, hvorfor bl.a jeg trodde det var han som stod bak denne tråd........makan på manglende selvinnsigt og selvforståelse ska man søke lenge etter.

Ikke misforstå meg Gert, poenget var at du anla meg som syndebukk, uten å sjekke fakta.
Jeg har ikke skrevet noe på forum, jeg har ikke gitt noe lyd fra meg på skype, jeg har ikke vært her og jeg blir automatiske syndebukken?

Vel ja jeg har gjort ting jeg ikke er stolt over, men skal det automatisk kvalifisere til at jeg blir mistenkt med engang?
Vel isåfall så blir jeg vel mistenkt for ting videre også da vel eller noe sånt?

Trekk på smilebåndet ditt gamle ørn, smil til verden.
Jeg er ikke meg selv lik, og en ting er mye endret. Jeg står for mine feil, jeg benekter dem ikke lenger, jeg benekter ikke at jeg saboterte forum og saboterte stammer, at jeg var korrupt pga Ip adresser som moderator.
Jeg synes bare det blir feil at du trekker meg opp med engang thecleaner er innblandet i noe.

Jeg har selvinnsigt, jeg har selvforstålelse, og jeg står for i det minste ting jeg har gjort.
jeg har gitt folk en sjanse til å få ut alt drit de vil om meg, før jeg går tilbake til skolelivet.
Jeg har ikke tenkt til å sitte å forsvare meg selv lenger, folk veit hva jeg har gjort, folk veit hva jeg har stått bak. Jeg trenger ikke flere falske rykter på meg, de sanne ryktene som faktisk er fakta er ille nok.

Alt jeg hintet til ovenfor deg var, ikke trekk meg ut som automatisk syndebukk lenger, da er det bare du selv som vil etterhvert innse at du tok feil.

Så ikke tolk meg feil, jeg kan forstå at på bakgrunn av mine sprell at du muligens antok at jeg sto bak, men jeg forstår ikke din automatisk anklagelse av meg når jeg har holdt kjeft og passet på meg og kun meg selv på lang tid.

Jeg får være syndebukk automatisk videre jeg gert, det er ditt valg.
Men legg fram litt mer fakta før du trekker meg fram videre, for jeg er ikke renegade lenger.

jeg er kun den jeg er irl, renegade er ikke meg, det var engang en spill konto.
Nå er alt kun ting jeg kunne ha klart meg uten, å starte å spille dette var en feil i starten av.

Jeg forstår om jeg får spam anmerkningen nå for min utsagn, jeg vil bare ikke lenger være noen automatisk syndebukk.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Løser det slik heller:

Denne beskjeden er skjult fordi Grimlock er på din ignoreingsliste.

Gud så godt å slippe å lese sånn sjøsprøyt som du klarer å vrimmle opp fra et enkelt proppaganda ståsted.

Tråden er jo totalt spammet ned fra utgangspunktet.

Så da var det noe i det RAUB sa. Bare de vil projektere det til noe annet.

Og det vet- Psykologen gertpe også.!

Du er selvfølgelig klar over at de fleste propagandatråder sporer av etter hvert. Spesielt de som er basert på argumentasjon som har et par klare likhetstrekk med en - muggen - sveitserost.

Hehe, fint, du greide å skrive navnet mitt riktig. Ett skritt i riktig retning. Neste skritt, oppføre seg som en rasjonell person. You can do it!
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Problemet gert, er at du var ikke i nærheten av sannheten.!.

GrimLock Var en gang!.

Det har da ikke noe med saken å gjøre, hellighet.........du kan da ikke frata meg at når jeg trodde det var han, så var det min oppfattelse....da kan du da ikke anfekte det. Og egentlig gir jeg da blaffen i, om jeg var langt eller tett på sannheten. Og at gjette på hvem en person er, det kan da aldrig bli et spørgsmål om sant eller falsk......det er det man kaller et ledende spørgsmål.......og jeg tok feil.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Citat : "Jeg får være syndebukk automatisk videre jeg gert, det er ditt valg."

Legg vel merke til, at jeg ikke har antydet noe om syndebukk. Det eneste jeg gikk etter, var hvem som stod bak tråden.........jeg har ikke kommenteret RAUB sitt innspill, hverken posetivt eller negativt.
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Citat : "Jeg får være syndebukk automatisk videre jeg gert, det er ditt valg."

Legg vel merke til, at jeg ikke har antydet noe om syndebukk. Det eneste jeg gikk etter, var hvem som stod bak tråden.........jeg har ikke kommenteret RAUB sitt innspill, hverken posetivt eller negativt.

syndebukk i den form at du sa at jeg var raub og kommenterte om jeg koste meg med en tråd jeg ikke visste om før thecleaner ringte meg og fortalte at jeg var nevnt som denne personen.

Jeg ser på det som at du la meg ut som syndebukk fordi jeg har gjort mine feil så skal jeg bli den sorte får automatisk i enhver sak uansett, fordi jeg har gjort mine feil. Slikt hode ditt fungerer gert?

Om du er negativ til raub eller ikke, samma for meg. Alt jeg sier er at du tar feil med å legge meg ut som personen bak det hele. om du trodde det var meg, hvorfor ikke bare holde det for deg selv til du er sikker, eller legge det ut i ryktebørsen når du uansett ikke er sikker.

skal jeg være automatisk ditt target i hode ditt hvergang det skjer ting her på tw, så er jeg den som står bak eller jeg som sier ditt og datt?

veit du hva gert, jeg rett og slett gidder ikke å prøve å få det inn i hode ditt at det ikke er meg, for du har allerede dratt meg inn som den sorte får pga mine tidligere sprell.
Alle saker trenger vel en drittsekk eller en syndebukk, om tw en dag blir lagt ned, skal du da skylde på meg?
Eller stammen din mister en by, skal det være min feil det også gert?

Vel for all del gert, er det slikt du ønsker å legge meg ut og bruke meg som syndebukk i ting framover. værsegod, be my guest, for uansett hva enn jeg sier vil folk aldri tenke på å gidde å faktisk snakke med mods og sjekke en fordømt ip og bare fraskrive meg for ting. Så lett skal man ikke gjøre det eller hva, her er det renegade som er syndebukken og som står bak alt. Ja for jeg er vel den eneste som har gjort noen gale ting? Er jo ingen andre her som har gjort noe feil, ingen som har dolket noen i ryggen her, ingen som har spilt med multi kontoer her er det vel? ingen som har spionert på folk før på tw og ødelagt stammer før med å sabotere osv? Neida for ingen gjør slike ting unntatt renegade ikke sant?

Gert du eller noen andre har selv garantert ett eller annet muffins i skuffen, skal jeg trekke deg fram slik som dette? syndebukk for ting du også. mens jeg står uten bevis?

Spar meg gert, det blir for dumt å kaste meg ut i bålet som the target man hver gang det skjer noe rundt thecleaner eller propeganda og diverse crap.
I dine øyne er jeg visst target man uansett hva jeg sier og gjør eller hva?
Have it your way.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Citat : "Jeg ser på det som at du la meg ut som syndebukk fordi jeg har gjort mine feil så skal jeg bli den sorte får automatisk i enhver sak uansett, fordi jeg har gjort mine feil. Slikt hode ditt fungerer gert?"

Mitt hode fungere utmerket.......tror jeg! Du leser og forstår ikke hva jeg skriver, og jeg forstår ikke hva du skriver,,,,,,,,,,,,,Så ska vi ikke la den legge der?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
jaja.. jaja... jaja... jaja... Vi tror deg!.

Og Handsome - var samme person som Lord Ollis. - Det forandrer ingenting. Du snakker som Lord Ollis. Villareal ble registrert på samme tiden som vi laget motorvei gjennom clusteret hans på V2. Og han ble lissom plutselig borte.

HAR BARE EN SVOREN FIENDE PÅ tw, OG DET ER?

hahahahhahahaha

Sorry... men må bare le
 

DeletedUser

Guest
Denne beskjeden er skjult fordi Villarreal er på din ignoreingsliste.

Gud så godt å se hvordan hovne menneskers meninger bare blir borte i løse luften.!. Uten dem i verden, ble det faktisk levelig.!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Villarreal I dag, 03:06 Topp
Sitat: Opprinnelig skrevet av thecleaner
"jaja.. jaja... jaja... jaja... Vi tror deg!.

Og Handsome - var samme person som Lord Ollis. - Det forandrer ingenting. Du snakker som Lord Ollis. Villareal ble registrert på samme tiden som vi laget motorvei gjennom clusteret hans på V2. Og han ble lissom plutselig borte.

HAR BARE EN SVOREN FIENDE PÅ tw, OG DET ER"

hahahahhahahaha

Sorry... men må bare le

Flirer jeg og :D
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
TC, skulle ikke du stoppe å skrive innlegg? :confused:

Tror nesten det er lurt, for nå driter han seg så vanvittig ut at det skulle nesten ikke vært lov :D

Ja, jeg adla kontoen til sønnen din på v5, men på v2 var jeg aldri Lord Ollis. Det er bare å beklage, hvis du tror du noen gang har klart å adle byer fra meg, TC.

Du kaller meg hoven. Det stemmer sikkert, men er det så rart da? Er vel ikke første gang du bommer sånn da. Var mange på V2 som ble kaldt for glitter husker jeg og..
 

DeletedUser

Guest
Tror nesten det er lurt, for nå driter han seg så vanvittig ut at det skulle nesten ikke vært lov :D

Ja, jeg adla kontoen til sønnen din på v5, men på v2 var jeg aldri Lord Ollis. Det er bare å beklage, hvis du tror du noen gang har klart å adle byer fra meg, TC.

Du kaller meg hoven. Det stemmer sikkert, men er det så rart da? Er vel ikke første gang du bommer sånn da. Var mange på V2 som ble kaldt for glitter husker jeg og..

Ja uff så kaldt det er nå på sommeren!:D Og v2 var nok en skikkelig kald verden ja (nod)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Dere vet det er ulovlig å rette på andres skrivefeil? :eek:

Morsomt hvordan TC kommer med vanvittig bastante kommentarer, også bare ignorerer han. Jeg vet du leser dette, TC, og selv du skjønner at dette ikke stemmer. Heller en slags ønsketenkning fra din side..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Du er selvfølgelig klar over at de fleste propagandatråder sporer av etter hvert. Spesielt de som er basert på argumentasjon som har et par klare likhetstrekk med en - muggen - sveitserost.

Hehe, fint, du greide å skrive navnet mitt riktig. Ett skritt i riktig retning. Neste skritt, oppføre seg som en rasjonell person. You can do it!

hahaha.


Til kjære RAUB:

1. Hva basserer du alle anklagene, tankene og ressonomangene du kommer med på? Du har ikke engang fått med deg at JFF familien er en familie kjent for å være deff-h*rer <3 ( Ikke at det er noe galt i det! :) ) Så jeg foreslår at du sletter denne tråden, og stikker hodet i bakken.

Du har tydeligvis ikke peiling på hva du snakker om.

Oh, jeg redigerer denne posten litt <3

Gi nå F i dra Renegade inn i alt det her. Renegade er kul. End of story.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, regner med at de stiller noen krav til medlemmene og de som ikke klarer å tilfredstillle kravene ryker ut med engang? :confused:

Det er mange krav, litt sånn som kardemommeloven.

Er du snill å grei, så tar de vare på deg uansett. Og det er vell sånn den perfekte stammen skal være? En som aldri lar deg i stikken, og som støtter deg uansett situasjon og håpløshet? Fantastisk familie, JFF familien :)
 
Topp