Statestikk over krigen

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
RNG har gitt opp flere kontoer, så at IB er så stolte av å adle inn aktive folk forstår eg ikke, kjører på med stats her ute hver mnd og samtidig sier at alle andre er så opptatt av stats:D:) Dere greier KUN å ta byer der dere ikke for motstand, alle andre plasser får dere pryl som vanlig:eek:

Det er faktumet og det viser stats!!

ahahhahahaaaaaaa. Jeg kan fortsette og skrive "ahahah" i flere avsnitt nedover, men jeg antar at du klarer og innse selv hvor latterlig du selv er nå.

Hvorfor har de gitt opp? JO, fordi IB har presset de NED i dritten.
Hva med et bedre spørsmål; Hvorfor hjelper ikke BOL og HFO sine allierte med støtte og KV i nord? Eller har dere prøvt, men failet hardt? Jeg setter 5kr på det siste alternativet, selv om jeg tror at dere ikke har hjulpet til i det hele tatt.

Faktumet er at IB kjører over RNG i nord uten problemer, og at du prøver og rette dette opp med og beskylde innaktivitet. Rart at flere i IB har skrevet med de som blir adlet ned :). Ro, ro, ro din båt.
 

DeletedUser

Guest
Skader ikke å tenke litt først :)

Sant det ;)

Når det gjelder BOLD-kommentar 1: Som sagt skjønner jeg logikken og den taktiske fordelen. Jeg bare påpeker at å adle spillere som, ifølge deg, ikke gjør motstand i det hele tatt... blir like lett som gråbyadling, og å skryte av stats mot inaktive spillere blir bare dumt. Det er måten dere framstiller statsene på som får meg, og andre, til å reagere. Hvorfor skal bgm absolutt ha kjeft fra dere når det eneste han gjør er å påpeke det dere utelater?

Kommentar nr. 2: Er jo det jeg har sagt hele tiden :eek:

@Hakkespett: Hvorfor setter du penger på noe du ikke ser på som sannsynlig selv? :p
 

DeletedUser

Guest
Sant det ;)

Når det gjelder BOLD-kommentar 1: Som sagt skjønner jeg logikken og den taktiske fordelen. Jeg bare påpeker at å adle spillere som, ifølge deg, ikke gjør motstand i det hele tatt... blir like lett som gråbyadling, og å skryte av stats mot inaktive spillere blir bare dumt. Det er måten dere framstiller statsene på som får meg, og andre, til å reagere. Hvorfor skal bgm absolutt ha kjeft fra dere når det eneste han gjør er å påpeke det dere utelater?

Kommentar nr. 2: Er jo det jeg har sagt hele tiden :eek:

@Hakkespett: Hvorfor setter du penger på noe du ikke ser på som sannsynlig selv? :p

Sier dette en siste gang. Vi har presset fronten i lang tid og har gjort spillere lei. Da blir de gjerne innaktive og så går adlingen raskere. Dermed blir det du sier litt feil når du påpeker at vi bare adler innaktive spillere....

Savy?
 

DeletedUser

Guest
Jeg sier det blir feil når det er det dere skryter av... For dere skryter av stats og det er dette stats viser. Det er måten dere legger fram fakta på jeg korrigerer ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg sier det blir feil når det er det dere skryter av... For dere skryter av stats og det er dette stats viser. Det er måten dere legger fram fakta på jeg korrigerer ;)

Seff skryter vi at vi klarer å adle! Vi har først gjort den innaktive, så adler vi dem raskt ned. Skjønner ikke hva som er så vanskelig å fatte akkurat det??!

Men du er kanskje vant til at ting tar tid?:eek:
 

DeletedUser

Guest
... Jeg orker ikke å forklare dette for deg akkurat nå. Kan vi ta det en annen gang? :p
 

DeletedUser

Guest
... Jeg orker ikke å forklare dette for deg akkurat nå. Kan vi ta det en annen gang? :p

jeg har skjønt det^^ du og resten av dere Bol/HFO folka er bare sjalu fordi viking,HVIB,IB og rota gjør det bra mot deres dårlige allierte
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Faktisk ganske stor forskjeld i antall byer i favør, BOL, RNG, RNGA og H.F.O i denne krigen :)

BOL, RNG, RNGA og H.F.O 78130 vs 60600 IB, HVIB, ROTA og viking.
 

DeletedUser

Guest
jeg har skjønt det^^ du og resten av dere Bol/HFO folka er bare sjalu fordi viking,HVIB,IB og rota gjør det bra mot deres dårlige allierte

Sjalu? Over at IB pisse på RNG? Pfff.. Joda, kanskje litt sjalu.. Æ mene, kordan stamme hadd vel ikke villa hatt det slik at man kanj adle ned fienden uten noen som helst motstand?

Man skaffe sæ blodrøde bya, svinlekre OD-tall og vinn en krig mot bitre fienda. Æ antar det e ganske så frodig i leiern te IB akkurat no :)
 

DeletedUser

Guest
Faktisk ganske stor forskjeld i antall byer i favør, BOL, RNG, RNGA og H.F.O i denne krigen :)

BOL, RNG, RNGA og H.F.O 78130 vs 60600 IB, HVIB, ROTA og viking.

Dette gjør oss til toppen, sant? :p Siden vi har flest fiendebyer i vår favør? Men begge har iallefall et femsifret tall, det er da noe :)
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Dette er hva stammene har per dags dato :)! Så på tross av nesten 18k flere byer så går vi i pluss :D
 

DeletedUser

Guest
Eller 18k færre byer? :p Men spørs jo litt hva byene brukes til da. For eksempel IB som adler inaktive RNG-spillere med sine :rolleyes:
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Mente færre ja :D!

Å herregud, dem har vell blitt innaktive av en grunn?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Mente færre ja :D!

Å herregud, dem har vell blitt innaktive av en grunn?

Nettopp! Mtp denne verdenens ganske saktegående tempo, og at folk har sett seg lei av at krigen mellom RNG/BOL vs IB/HVIB nå har vart i et år, så skjønner jeg at folk går lei, for å si det sånn.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Nå føler jeg at v1 er den mest åpne verdenen enda da.... hadde sluttet på mange verdener før v1
 

DeletedUser

Guest
Er ganske artig å ignorere angrep, men å ignorer 9000 er ganske hysterisk :D
 
Topp