Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
Ryktes om at dualen til BlueFilip sendte alt av def avgårde til døden, og blir nå adlet av breiflabb i NWe.

Morro, intriger :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Enda mer morro for meg å rimme sånne folk. What goes around, comes around..:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at de fleste har for lite tre... Og at det dermed er betydelig større etterspørsel av tre ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes at alle hermer etter min signatur hvor are på eget iniativ innrømmer jeg er bedre en ham...

Ryktes derimot at liker å adle når folk sover <3 Enslige offbyer = gratis oda <3
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ryktes at jeg ikke veit om jeg skal bli glad eller trist når de jeg adler faktiskt er oppe.. Koselig å prate med noen, men nå mister jeg jo litt tropper...
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg ikke veit om jeg skal bli glad eller trist når de jeg adler faktiskt er oppe.. Koselig å prate med noen, men nå mister jeg jo litt tropper...


prate med meg da vettu, skal ikke ta noen tropper fra deg jeg:), kaffeskåååål!
 

DeletedUser

Guest
ryktes at P0k3 er en gjeng med feiginger :rolleyes:
spesielt en pokemon som ikke er en pokemon heller, men en liten baby som trenger fòr for å bli stor. Alle vet at unger ikke greier seg selv. :eek:
 

DeletedUser

Guest
ryktes at P0k3 er en gjeng med feiginger :rolleyes:
spesielt en pokemon som ikke er en pokemon heller, men en liten baby som trenger fòr for å bli stor. Alle vet at unger ikke greier seg selv. :eek:

tehehe, alle unger har jo en mamma og pappa som har ansvaret for at de blir foret opp og blir store og sterke.. så der failet du noe :eek:
 
Topp