Lord Imp

Status
Stengt for ytterligere svar.

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Yo noobz.

Kan bekrefte at jeg og Robert ble kontaktet av AREA før vi kom på topp 50(eller 1, som enkelte her vil ha det til). Vi hadde kontakt med Espen og co mens vi var i NBK, men ønsket og beholde oss der til vi hadde fått litt mer flesk på kontoen, samt pressa litt på hovedfienden til NBK (som den gang var -TS- eller noe sånt dritt). Etter vi hadde adla en av de største spillerene i stammen der, bestemte vi oss for å dra over. Og ja, da var vi blitt rank 1, men Espen ville ha oss over før det. Alt av andre historier angående oss som kommer ut her på forumet, er bare oppspinn basert på hva man selv ønsker og tro på.

Angående Lord Imp så syns jeg det var en litt svak avgjørelse, på samme tid som den var strategisk. Vi har hele V10 imot oss, og ut ifra hva kalkulatoren min forteller, så har dere vesentlig flere byer, samt mer poeng enn oss. På samme tid så ønsker jeg og poengtere at vi bare har 21 spillere i stammen, men holder rank 1 med glans. Det som er enda mer fancy er at rank 2 + rank 3 hverken tar oss igjen på poeng/OD selv om vi slår begge i sammen. Utklassing? Ingen tvil.

Rekruttere oss til topps? AREA låg langt nede en stund til folk begynte å adle av n00bsa som var i de ulike stammene rundtom. Vi har tatt inn spillere som vi vet har et stort potensial til og gjøre det godt, noe man kan se in game (eller TWstats om du vil). Syns at folk heller skal benytte kreftene sine på å ta oss in game i stedenfor å være her på forumet og kaste dritt, er tydeligvis der flesteparten av spillerene på V10 har sin fagelige kompetanse?:eek:


har alle komt fra stammer som har yt motstand mot AREA .

Vi er fiender med alle, så kan bli vanskelig og finne noen som ikke har gjort det .. ..? :)
 

DeletedUser

Guest
vel, Kenneth, dere tok for ikke så lenge siden og slengte dritt om Lord Imp på forumet og kalte han mange ting, også tar dere han inn med en gang han kommer blandt rank 20 igjen..

dette er det fleste parten reagerer på. Jeg har selv regart litt på rekruteringen deres før, men ikke brydd meg så mye om det, men når dere inviterte denne spilleren, så tok det kaka..
 

DeletedUser

Guest
sindick.... du tar kaka både titt og ofte...skal vi kritisere deg hver gang? begynn å tenk mer på deg sjøl og mindre på andre så blir tw et bedre sted å være :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Nå var ikke denne posten om sindick heller da brian ? Jeg sier meg enig i det sindick sier ang Lord imp blir tatt inn etter alt det dritten osv osv..
 

DeletedUser

Guest
sindick.... du tar kaka både titt og ofte...skal vi kritisere deg hver gang? begynn å tenk mer på deg sjøl og mindre på andre så blir tw et bedre sted å være :)

Værsågod, kritiser meg så mye dere kan. For all del! Men jeg står fortsatt fast med mitt om lord imp og area
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
vel, Kenneth, dere tok for ikke så lenge siden og slengte dritt om Lord Imp på forumet og kalte han mange ting, også tar dere han inn med en gang han kommer blandt rank 20 igjen..

dette er det fleste parten reagerer på. Jeg har selv regart litt på rekruteringen deres før, men ikke brydd meg så mye om det, men når dere inviterte denne spilleren, så tok det kaka..

Kan godt kalle han både gråbyhore samt kongen av internadling og diverse andre ting, noe man kan se på TWstats, men noen ganger må man tenke lenger enn hvor langt nesa er. Dette er en rekruttering, vi skal ikke begynne og diskutere JFFs sitt rekrutteringskalas til 3 (eller var det 4?) stammer, eller de 4 spillerene Pok3 har tatt inn i løpet av i går/dag? Dette er piss i havet, så slutt og spinn i gjørma.

La meg stille et enkelt spørsmål - hvorfor skal vi legge oss borti hva fiendestammen vår mener om våres rekruttering? Blir det samme som at jeg skal lage en helt ny post til hver av de spillerene dere har tatt inn, og funnet noe styr og vesen om de og klæsja ut på fora. Lord Imp er nok ikke den med best fortid, skal være enig der, men jeg er nok ganske sikker på at han vil gjøre en god jobb for AREA.

AREA er per dags dato den beste stammen på V10, noe ingen kan benekte. At folk kaller oss cocky er nok på grunn av at vi har sett gode spor her på V10, både ODA, ODD og adlingsmessig, samt at alle er fiender mot oss (så og si).
 

DeletedUser

Guest
nå må du ikke glemme at det er alltid sånn mot 1. stammene.

Så fort vi har noe dritt på 20 spillerene skal vi slenge med kjeften. samme med topp stammene.
Grunnen til at vi ikke slenger med leppa når p0k3 driter seg ut er fordi vi er litt over det stadiet, hakke :)
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
lell om Imp er forhat av mange spillere, kan det være taktisk for AREA og ta han inn siden dem ligger godt av i fordel av p0k3 er vell derfor han og AREA valgt denne stammen heller for p0k3 da.

Taktisk er det lurt for AREA nå eier dem stort sett alt av sør-øst/sør
Hadde p0k3 vært nærmere kunne det gått andre vein.

Men ja lurt og taktisk sett og ha enn ett ess i ermet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
lell om Imp er forhat av mange spillere, kan det være taktisk for AREA og ta han inn siden dem ligger godt av i fordel av p0k3 er vell derfor han og AREA valgt denne stammen heller for p0k3 da.

Taktisk er det lurt for AREA nå eier dem stort sett alt av sør-øst/sør
Hadde p0k3 vært nærmere kunne det gått andre vein.

Men ja lurt og taktisk sett og ha enn ett ess i ermet :rolleyes:

Skal være så ærlig at jeg sier at jeg ikke forsto en dritt av det første avsnittet ditt og at resten ikke ga noen mening. Lord Imp er ikke noe særlig til ess å ha i ermet.
 

cm-punk

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
AreA er på topp fordi de har noe der og gjøre. Det er en dyktig stamme og en god gjeng. At de tok inn lord imp vil jo tiden vise om var et smart trekk, og selvsagt litt overraskene valg.

Area har visst at de kan mer enn å bare rekrutere og slenge med leppa. De kan backe opp via tropper, aktivitet og samhold i stammen.

Lord imp vil nok fort kunne bli et av deres ukloke valg etter alt jeg har fått vite om fyren, men samtidig kan han også være en positiv handling for dere.

Area er en stamme som er på rank 1 av en grunn og de har vel nesten samtlige topp 10 som fiender kanskje? Og allikevel ser man jo på twstats at de øker.

Så creed til Area for å ha bein i nesa og tropper av stål.
 

DeletedUser

Guest
Siste innlegget føler jeg at drepte tråden.

For å live det litt opp, så kan jeg komme med en slengkommentar.

Ny ledelse i Area nå, nye vurderinger gjøres. IMP har hele tiden vært på blokken til flere av oss, nå passet det for begge parter.

Det at vi har rekrutert oss til toppen er feil, det er vel kun Jinta spm har sniki seg til en plass i stammen pga rank, resten er med pga ryktet sitt.

Taktisk er det smart av area å drite i posisjon når de rekruterer, da ingen her på v10 egentlig vet hvordan dette med skatter fungerer. Vi har nå i snitt 4,5 kontoer per kontinent som er mer enn gode nok til å tviholde på disse når de kommer, samt muligheten til å forsterke med ytterlig 1 per kontinent.

Vi kan også kicke halve stammen (meg selv inkludert), og fortsatt lede verdenen. Så det faktum at dere til nå har pekt på 3 kontoer som begrunnelse for at vi har rekrutert oss til topp faller litt bort der.

Jeg vil ikke legge skjul på at vi forsøker å vinne hele v10, helst uten hjelp fra andre stammer. Og om vi gjør det kjappere enn noen andre før oss, så plager ikke det meg.
 

DeletedUser

Guest
Aldri ment at det ikke var strategiskt og at Area består av dårlige spillere, tvert i mot, hvor lojale de er vil jo tiden vise :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vi er, med dine ord, En dyktig flokk spillere som har rekrutert riktig, men kommer til å slite pga rekruteringen?

Hvordan ser denne premaden din ut nå da?

Husker dere som en flokk tullinger i starten..

Dere er det fortsatt, btw.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tror AREA har mer lojale medlemmer enn de andre topp 5 stammene for å si det sånn :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vi er, med dine ord, En dyktig flokk spillere som har rekrutert riktig, men kommer til å slite pga rekruteringen?

Hvordan ser denne premaden din ut nå da?

Husker dere som en flokk tullinger i starten..

Dere er det fortsatt, btw.

Starten til P0k3 var taktisk bra kjørt den, ser ikke vitsen i å lage oppstyr før en har adels, og som du sikkert fikk med deg, så gikk p0k3 opp fra rank 25-21 til 4-5 med en gang vi begynte å adle. sånn btw om du har litt tid til overs burde du lære widdow å sende tog på under 50 sec :eek:
 

DeletedUser

Guest
Men da er vi vel kommet såpass langt unna trådens tema, som i segselv var tåpelig nok, at vi kan la denne tråden dø.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp