Lord Imp

Status
Stengt for ytterligere svar.

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
ofc, det gjør jo dere også tydeligvis

Such rage, vurdert Warrior på WoW?

Hvor i alle verdens land får du den kommentaren ifra forresten? Du skriver jo helt uten mål og mening... Legg deg på en litt høyere linje ang diskusjoner kthx, løse ord er bare....teit uten en god argumentasjon under :(
 

DeletedUser

Guest
hmm.. av en eller annen grunn, er du akkurat make Kenneth :p
 

DeletedUser

Guest
Such rage, vurdert Warrior på WoW?

Hvor i alle verdens land får du den kommentaren ifra forresten? Du skriver jo helt uten mål og mening... Legg deg på en litt høyere linje ang diskusjoner kthx, løse ord er bare....teit uten en god argumentasjon under :(

Lold, var det løse ord? sist jeg sjekket kartet mitt har dere tatt inn gatorade (eller no) som nå ligger og skal gjøre deres dritt jobber? beklager assa, det vakke tomme ord

Igglybuff den 17.01. klokken 10:13 skrev:
kan nok ikke la søknaden gå videre, er veldig viktig for oss at man kan de små tingene som her helt basic, det kan ikke du..
 

Chevy Tahoe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Lord Imp vil inn i mitt cluster, han kunne faktisk tenke seg å slå sammen kontoene våre! Bergenser ungdommen nå til dags ^^
 

DeletedUser

Guest
Nok nå? Ta på skype eller pm-funksjonen her kanskje? ;)

På tide å stenge denne tråden som begynner å ligne mer på uthenging, enn propaganda også?
 

Chevy Tahoe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Dette er harde fakta om Lord Imp! Ser ikke noe galt i at vi diskuterer denne spilleren her på forumet?

Så du vil si at fakta om Lord Imp er uthenging????
 

DeletedUser

Guest
jeg ser bare ikke hvem som tjener på dette lenger. har f.eks du eller maskin noe utbytte av å skrive den dialogen der?

tipper deres liv er såpass beriket at det blir et soleklart nei :)
 

Chevy Tahoe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
jeg ser bare ikke hvem som tjener på dette lenger. har f.eks du eller maskin noe utbytte av å skrive den dialogen der?

tipper deres liv er såpass beriket at det blir et soleklart nei :)
Vet ikke hva du definerer som et beriket liv?

Tåler du ikke at medlemmene dine blir diskutert med et kritisk perspektiv? Isåfall skal jeg slutte :p
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke hva du definerer som et beriket liv?

Tåler du ikke at medlemmene dine blir diskutert med et kritisk perspektiv? Isåfall skal jeg slutte :p

er vell samme om at det er et medlem i area, og lage en tråd om en spiller er uthenging, meningen med tråden er og skade kontoen/spilleren bak.
 

Chevy Tahoe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
er vell samme om at det er et medlem i area, og lage en tråd om en spiller er uthenging, meningen med tråden er og skade kontoen/spilleren bak.
Vil si at å gjengi hva en spiller har sagt umulig kan være uthengning, så å skade ryktet sitt klarer han fint selv :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp