Lord Imp

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Ofc, skal fikse det, forskjellen er at widdow er på topp 20 og han på opp 500 atm :)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Widdow kan nok sende bedre tog og nukes enn stammen din. Er nok bare en glipp fra hans side for og teste dere ut? Skal be han sende 30sec adelstog neste gang sånn at det går inn :eek:
 

DeletedUser

Guest
beep feil, toget var sendt 14t borte fra :) men EY, mellom am 1 og 2 var det bare 600 ms!
 

DeletedUser

Guest
også ble det ikke noe adling av det??

warning! warning! they be pr0es!
 

DeletedUser

Guest
Jeg kommer til å utelukkende sende AM uten å bruke "t" pga den 600 ms kommentaren din.
Gratulerer P0k3, flere av dere kommer til å bli rimma av en noob som driter i tog.

Skryt litt i forkant av at de kommer, o hellige sniper.
 

DeletedUser

Guest
Ser at area har 22 medlemmer. Men tviler ikke på at di har bestukket minst 50 styk til å vere spion, for vilken pris? Di gir info og "dere" lover å ikke adle di?
 

DeletedUser

Guest
Høres ulogisk ut. De trenger da ikke mer enn 1 spion i hver stamme, og jeg nekter å tro at det er 50 stammer på v10 som AREA anser som en trussel ^^
 

DeletedUser

Guest
Ser at area har 22 medlemmer. Men tviler ikke på at di har bestukket minst 50 styk til å vere spion, for vilken pris? Di gir info og "dere" lover å ikke adle di?

Men vi kommer jo selvsagt til å adle dem alikevel! D'oh!
 

DeletedUser

Guest
Yo noobz.

Kan bekrefte at jeg og Robert ble kontaktet av AREA før vi kom på topp 50(eller 1, som enkelte her vil ha det til). Vi hadde kontakt med Espen og co mens vi var i NBK, men ønsket og beholde oss der til vi hadde fått litt mer flesk på kontoen, samt pressa litt på hovedfienden til NBK (som den gang var -TS- eller noe sånt dritt). Etter vi hadde adla en av de største spillerene i stammen der, bestemte vi oss for å dra over. Og ja, da var vi blitt rank 1, men Espen ville ha oss over før det. Alt av andre historier angående oss som kommer ut her på forumet, er bare oppspinn basert på hva man selv ønsker og tro på.

Angående Lord Imp så syns jeg det var en litt svak avgjørelse, på samme tid som den var strategisk. Vi har hele V10 imot oss, og ut ifra hva kalkulatoren min forteller, så har dere vesentlig flere byer, samt mer poeng enn oss. På samme tid så ønsker jeg og poengtere at vi bare har 21 spillere i stammen, men holder rank 1 med glans. Det som er enda mer fancy er at rank 2 + rank 3 hverken tar oss igjen på poeng/OD selv om vi slår begge i sammen. Utklassing? Ingen tvil.

Rekruttere oss til topps? AREA låg langt nede en stund til folk begynte å adle av n00bsa som var i de ulike stammene rundtom. Vi har tatt inn spillere som vi vet har et stort potensial til og gjøre det godt, noe man kan se in game (eller TWstats om du vil). Syns at folk heller skal benytte kreftene sine på å ta oss in game i stedenfor å være her på forumet og kaste dritt, er tydeligvis der flesteparten av spillerene på V10 har sin fagelige kompetanse?:eek:




Vi er fiender med alle, så kan bli vanskelig og finne noen som ikke har gjort det .. ..? :)


Jeg ble kontaktet når jeg lå,, vel rank 240 :)
 

The mathS

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
beep feil, toget var sendt 14t borte fra :) men EY, mellom am 1 og 2 var det bare 600 ms!

Grunnen til at jeg ikke hadde alt innen 1sekund var at byen var tilion sin som hadde sluttet og jeg regnet desverre med at ingen ville ta den før jeg kom frem, det var en glipp

Når det gjelder Lord Imp så tror jeg han var en bedre rekkrutering enn da dere rekkruterte Hulda, Helga og Friba sannsynlighvis bare får å ta meg og Soinner
 

DeletedUser

Guest
Grunnen til at jeg ikke hadde alt innen 1sekund var at byen var tilion sin som hadde sluttet og jeg regnet desverre med at ingen ville ta den før jeg kom frem, det var en glipp

Når det gjelder Lord Imp så tror jeg han var en bedre rekkrutering enn da dere rekkruterte Hulda, Helga og Friba sannsynlighvis bare får å ta meg og Soinner


huff, var jeg deg ville jeg ikke ha sakt det om disse herlige folkene:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Grunnen til at jeg ikke hadde alt innen 1sekund var at byen var tilion sin som hadde sluttet og jeg regnet desverre med at ingen ville ta den før jeg kom frem, det var en glipp

Når det gjelder Lord Imp så tror jeg han var en bedre rekkrutering enn da dere rekkruterte Hulda, Helga og Friba sannsynlighvis bare får å ta meg og Soinner

Rekruteringen av disse spillerene ble gjort etter et sammarbeid som har pågått mellom oss lenge før du kom inn i area og lenge før vi i det hele tatt var på krigsfront mot dere. At disse fire kvalitets spillerene kom over til oss føltes da naturlig i og med at vi hadde hatt et lengere sammarbeid. Men ja, de skal jo adle noe.. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Pok3 trenger sikkert bare noen for å gjøre litt dirtywork ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp