Ryktebørs

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Mohahahaha, Jeg liker å bli kalt sulikk. Gir en indre harmoni i kroppen min!
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Ok dette er første gang jeg mener at noen har gjort en bragd her på Classic, nemlig å adle ned Mumle Gåsegg...

Men jeg sku gjerne likt å se historien bak den siste operasjonen, ble det gjort noe spesielt av triks og timing? Deltok alle? Var Mumle for inaktiv?

Hva skjedde?
 

DeletedUser

Guest
Ok dette er første gang jeg mener at noen har gjort en bragd her på Classic, nemlig å adle ned Mumle Gåsegg...

Men jeg sku gjerne likt å se historien bak den siste operasjonen, ble det gjort noe spesielt av triks og timing? Deltok alle? Var Mumle for inaktiv?

Hva skjedde?

mumle gåsegg ble tatt av 4-5 spillere.
Han hadde 30 byer på d meste d andre hadde jo 60-80 og viss vi sier til sammen blir d rundt 180 byer mot 30 byer og han satsa deff, men mye arbeid og bygger hus blir d lite tida av d.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ok dette er første gang jeg mener at noen har gjort en bragd her på Classic, nemlig å adle ned Mumle Gåsegg...

Men jeg sku gjerne likt å se historien bak den siste operasjonen, ble det gjort noe spesielt av triks og timing? Deltok alle? Var Mumle for inaktiv?

Hva skjedde?

Å adle ned Mumle var ingen bragd... Det å ta ut SaD og FROST derimot var en bragd. Mumle lot vi bare vokse stor da han adlet små byer, og bygde de opp. Men når det kun var 2k byer igjen på kartet, hvis man så bort fra Mumle så var det bare å ta han og.
 

DeletedUser

Guest
Cluet var vel egentlig å la oss på Guan Yu nuke han ned og starte adlingen, og så kommer det flere og "hjelper til" med adlingen :)

Men mumle var like aktiv som han alltid har vært. Altså, han satt på dataen hele døgnet til han var borte :rolleyes:
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Ok dette er første gang jeg mener at noen har gjort en bragd her på Classic, nemlig å adle ned Mumle Gåsegg...

Men jeg sku gjerne likt å se historien bak den siste operasjonen, ble det gjort noe spesielt av triks og timing? Deltok alle? Var Mumle for inaktiv?

Hva skjedde?

Er vel som rustern sier at vi på Guan Yu begynte å nuke og adle, også heiv de andre seg på adlingen når vi hadde tatt ut det meste av tropper.

Dagen nuksa våre landet, så var visstnok Mumle på ett møte, men jeg satt og skrev PM's med han når angrepene ble sendt og enda en liten stund etter. Mulig han ikke hadde tid /orket og gjøre noe med de innkommende og gav jobben til kontovaktene sine. Det endte iallefall med at vi tok ut 80% av troppene. Så langt hadde alt gått bra.

Men dag 2 så ble det litt større motstand og få. Sløvete adelstog ble stoppet av ett par stacker, så nå ble vi nødt til å time inn nuksa veldig tett innpå adelstoga. Gjorde det hele litt mer artig.

Kan jo komme med ett eksempel på hva det innebar og time adelstoga inn etter nuksa:

Ankomst Ankomst om
040 (.Y.) i dag klokken 18:16:47:801 0:45:34 - Nuke
046 (.Y.) i dag klokken 18:16:47:810 0:45:34 - Adels
046 (.Y.) i dag klokken 18:16:47:835 0:45:34 - Adels
046 (.Y.) i dag klokken 18:16:47:923 0:45:34 - Adels
046 (.Y.) i dag klokken 18:16:47:997 0:45:34 - Adels
 

DeletedUser

Guest
Haha, her sker jaggu læsa mie sjølrettferdigjærannes rarriteter.

Det som skjedde var at je hadde en avtale me Guan Yu om at vi skulle avgjæra det heile i en bættle royale 5. mars. Dette gjorde je sia je itte hadde annledning tell å væra så mie på i uka før.

Så vart plutseli konton min hækka tå "noen" som sente litt stirker i dævven. Åkke denna noen var sker je itte spekkulere i, følk får legge sammen to å to sjæl. Dagen etter hækkinga braut så Guan Yu avtalen våres å tok ut off bia mine mens je satt på et møte pluss noa deff bier (80% kan nukk stæmme som han sier). Det er rekti som han sier at je var på da han sente ut angrepe, men hadde itte ti tell å gjæra no anna enn å prøve å finna en kv som kunne dukke, men det klarte je itte.

Så da var konton i praksis ødlagt, de neste daa, kutta je tåg å readle å stækka litt de gonga je var på, men hadde som sagt itte så mie ti. Var jo dæffr je hadde avtalt at vi skulle gå all in mot nånn i uka etter. Men je kom iallefall på tåppen tå OD lista, YUSS!

Men je må jo ta sjølkritikk som stolte på at Guan Yu skulle hølle sin del tå avtalen. Basert på eMos oppførsel da dom bækkstæbba SaD skulle je jo ha visst at en lignanes modus operandi kom tell å bli brukt mot mæ au. Så der dreit je mæ ut, lærer så lenge en lever sombrura sa.

Desssuten var det jo et tapsprosjekt å spella solo på en server me en slikk speed som heller itte hadde nattbonus.

:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
feeig måt3e og vinne på synes jeg hehe men sånn er det med de gutta der . føler med deg mumle :) you are the real champ !!!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Nå hadde du kun en avtale med Guan Yu, som ingen andre i TP viste om. Og Guan Yu tok kun 45% av byene dine, mens andre i TP tok 55%. Og om du skal dra opp det med SaD igjen så var de klar over at alliansen skulle brytes, selv om det ikke var offisielt.
 

DeletedUser

Guest
feeig måt3e og vinne på synes jeg hehe men sånn er det med de gutta der . f

Jau, det kann enn jo sines, men det utdeles jo itte stilkarakterer i TW, så eMo gjorde full det dom følte att dom måtte gjæra førr å klare å ta mæ. Akkurat som dom gjorde me SaD. Å når alt kommer tell alt så er det det spelle handler om. Je får bære ta det som et komplimang je at dom måtte ti tell slekt.

:)

Guan Yu tok kun 45% av byene dine, mens andre i TP tok 55%.

Jau, tell å me Session Expired klarte å ta bier tå mæ etter at den første fasen hadde utspelt sæ. Flinke gutter. Vill døkk ha en kjæks?

:)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vil ikke kalle det å ta byer av deg en prestasjon som er stor nok til at man belønnes ved å få en kjeks.
 

DeletedUser

Guest
Hihi, arti å høre. Døkk var jo itte så kjæpphøge etter dom fæm første gonga døkk prøvde. Men det er klart, da hadde itte "noen" hækka konton min først å ødlagt'n heller da.

:)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
@MomleGausægg
Når du sier at Guan Yu hadde avtale med deg, så skulle jeg gjerne ønske å få vite hvem av spillerne det var du inngikk avtalen med?

Jeg, doyers og Sweetboys (Math) har gått inn for å vinne spiller ranken i lang tid, dermed starta vi offensiven mot Momle når vi gjorde pga. vi var redd for at Avicii skulle starte og dermed true første plassen vår.
Denne avtalen som var inngått med deg var vi ikke kjente med inntil du nevnte den, og vi har aldri fått sett noen logger på at denne avtalen ble noen sinne inngått.
Gjerne kom med det nå om du skulle besitte noe slikt. For såvidt jeg kunne se, ble aldri denne avtalen gjort via PM IG.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Hihi, arti å høre. Døkk var jo itte så kjæpphøge etter dom fæm første gonga døkk prøvde. Men det er klart, da hadde itte "noen" hækka konton min først å ødlagt'n heller da.

:)

Såvidt jeg vet viste ikke vi mer om "hackingen" av kontoen før du kom å sa det etter Guan hadde startet offensiven. Nå skal det sies at jeg kanskje er litt out of date med dette, men jeg syns det blir litt merkelig at det blir fremstilt at vi har gjort en dårlig jobb fordi du har blitt hacka. Vi hadde ikke annen informasjon enn det som er kommet her.

Det med din avtale med Guan Yu, som det virker ut til at gjelder enkelt personer på kontoen, da som Simen sier, ikke alle er informert om hadde nok både dem, og vi andre "tilskuere" fått litt beviser her.

Vi backstabba også SaD med informasjon om at de planla å gå mot oss. Vi kjørte først litt annerledes skremsel propoganda for at de skulle la oss gå på dem først. Som de fleste her vet viste vi begge hva som foregikk på begge sider til en hver tid, og de bestemte seg for å avente aksjonen så vi kunne bli tatt som "den store stygge ulven". Jeg ser ikke på dette som noe ille. Jeg har selv snakket med flere SaD spillere, og alt dette er bekreftet. De ville også avbrutt alliansen på samme måte. Forskjellen var at vi gjorde det for å kunne gå av med seieren, som vi antagelig hadde større forhåpninger for å klare. Nå kan det jo også sies at vi ikke burde trengt å gjort dette slik med en såppas solid spillerstall, men som sagt, gjort er gjort, og det er nok flere som hadde valgt å gjort det på lik måte, og antageligvis hadde vi som gjorde dette denne gangen reagert som "tilskuerne" i denne saken.

Syns også det blir litt teit av deg mumle, å legge ut alt "som vis" her. Som jeg oppfatter det blir det for å beskytte at du ble tatt ut, for vi har etter den informasjonen jeg går utifra ikke gjort noe som helst moralsk galt mot deg for å ta deg. Greit nok at du har et rykte som Norges beste, og du klarte deg overaskende bra, men syns du gjerne kunne holdt deg for god til å tenke på hva som måtte gått annerledes for å lykkes..

Skrevet litt i farta, så håper ikke det bare står helt i kluss her, he-he
 

DeletedUser

Guest
Hehe. Er nok noen missforståelser her. Jeg startet med å sende angrep på en spiller som var igjen i Deff? og da sendte jeg noen fakes mot mumle. Mumle sendte meg en melding IG og vi begynteå snakke og tulle og hadde en god tone. Han var stolt fordi han backtimet meg med 800 ms elns, men det han sendte jo backtimen før angrepet landet, så han fant jo fort ut at det var et fake, hehe. Vi fortsatte og snakke og jeg sa jeg skulle på ferie osv i vinterferien så det var mine duals som spilte. Da foreslo han at vi kunne ha en midlertidig IAP til jeg var tilbake fordi han ville kjempe mot meg siden vi hadde snakket en del den dagen. Ble vel over 100 meldinger på en dag. Så sa jeg at jeg kunne spørre dualene mine om hva dem syntes om det. Men det tror jeg rett og slett jeg glemte og gjøre. Poenget er nå iallefall at Mumle aldri fikk et svar på det. Tror jeg iallefall. Og det er jeg ganske sikker på. Så da har vi på ingen måte bryti noen avtaler :) Men mine dualer tok selvfølgelig og tok ut Mumle mens jeg var på ferie så jeg fikk jo aldri deltatt på det. Noe jeg syns er synd for det hadde vært gøy og se om jeg hadde fått det til jeg også, hehe. Så jeg hørte jo historien når jeg kom tilbake og at de hadde tatt ut Mumle.
 

DeletedUser

Guest
Når du sier at Guan Yu hadde avtale med deg, så skulle jeg gjerne ønske å få vite hvem av spillerne det var du inngikk avtalen med?

Je avtarte dætta me'n Guan Yu.

:)

dermed starta vi offensiven mot Momle når vi gjorde pga. vi var redd for at Avicii skulle starte og dermed true første plassen vår

Ja, at døkk angreip mæ rætt etter at konton vart hækka var nukk tilfeldi. Sounds legit som kidsa sier nå tell dags.

:)

Det med din avtale med Guan Yu, som det virker ut til at gjelder enkelt personer på kontoen, da som Simen sier

Altså, je preka me en spellar på konton å vi vart eni om å itte angripe nånn. At Guan Yu har så mange duals at dom itte veit hå dom sjøl meiner kan nesten itte je stå tell ansvar førr. Men det er jo klart at det er veldi beleili å spelle korte om at "en dual" gjorde det når'n briter avtaler som er gjort.

:)

Syns også det blir litt teit av deg mumle, å legge ut alt "som vis" her.

Je hadde da ittno behov førr å legga ut noe som helst, je har pent hølt kjøft i fleire uker je. Men når TranxZ kommer å juger som han allti gjær så følte je at det var greit å sætta skape på plass.

:)

Han var stolt fordi han backtimet meg med 800 ms elns, men det han sendte jo backtimen før angrepet landet, så han fant jo fort ut at det var et fake, hehe.

Var det itte 80ms? Dessuten var jo bækktajmen en fejk au da.

:)

Poenget er nå iallefall at Mumle aldri fikk et svar på det. Tror jeg iallefall. Og det er jeg ganske sikker på. Så da har vi på ingen måte bryti noen avtaler

Nå suller du, du gikk da me på den avtala du å sa at vi itte skulle angripe non førr manda 5. mars sia du da var tellbars frå siden. Så da tok je det førr go fisk. Men som sagt, det var domt gjort tå mæ, børde ha skjønt at visse andre i eMo gladeli går på akkort me integriteten sin førr å vinna et nettlæsarspell. Men det er jo slikk en lærer, nå veit je jo åkke enn kan stole på å åkke som har 2 tomm 4 tomm i stelle førr riggra.

:)
 
Topp