Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Je sa da itte noe om noa hækking, så den tiraden din om alzheimers, svakt sin å andre gunksjonshemminger kan du ta tell etterrættning sjæl gut.

:)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Anklager du mæ førr å anklage TP førr hækking?

:)
Nei, jeg spør deg om du anklager TP for hacking. Det er ganske åpenbart når det brukes et spørsmålstegn.

Je sa da itte noe om noa hækking, så den tiraden din om alzheimers, svakt sin å andre gunksjonshemminger kan du ta tell etterrættning sjæl gut.

:)
Nei, men du antydet det. Når noen sier at du er hacket, og at du følger opp med at "TP tar i bruk alle triksene i boka" så antyder du det. Tråden handlet ikke om alzheimers eller andre hemninger, men at du (ifl. Ruben) anklager TP for hacking.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Je sa da itte noe om noa hækking, så den tiraden din om alzheimers, svakt sin å andre gunksjonshemminger kan du ta tell etterrættning sjæl gut.

:)

Du gjør meg stum. At det går an å enten tenke så lite eller leke så dum er helt utrolig. Du mener altså at du ikke tenkte på hacking når du sier at vi bruker alle knepene i boka, når det er det at du har blitt hacket som ble diskutert?

Må si det er mere enn hvordan du skriver jeg sliter med å forstå. Håper du tuller med alt det sprøytet du fyker ut med, men jeg er jammen ikke sikker lenger. Huff..
 

DeletedUser

Guest
Nei, jeg spør deg om du anklager TP for hacking.

Å je spørte dæ om du spørte mæ om je anklaga TP førr hækking.

:)

Når noen sier at du er hacket, og at du følger opp med at "TP tar i bruk alle triksene i boka" så antyder du det.

Så du sier altså at hækking er ett tå triksa i boka di? Det er jo veldi intresant, førr hækking er nemli itte et tå triksa i boka mi.

:)

At det går an å enten tenke så lite eller leke så dum er helt utrolig.

Dom som sier at andre er domme, dom er domme dom. Det sa iallefall mor mi.

:)
 

DeletedUser

Guest
Beklager for at vi bryter avtalen vi har gjort med deg Mumle :confused:
Noen ganger så må man bare være litt "bad ass" :eek:

Håper Ikke dette "skitne trikset i boka" er for mye for deg å takle :(
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Kan vi utenforstående få litt statistikk her? Helst en mot Mumle Gåsegg om det er mulig å få....
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Trur det er lite statistikker å hente. 1 tatt og en mistet.

Side 1:
Stammer: TP
Side 2:
Stammer: Deff?

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 57
Side 2: 9
Forskjell: 48

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 351,923
Side 2: 63,452
Forskjell: 288,471

chart




Om du spør igjen om 1 uke, så trur jeg man vil se litt forskjell på statistikkene.
 

DeletedUser

Guest
jaja, da klarte kæra frå eMo endeli å fange mæ åfflajn. Men det var årti så lenge det varte.

:)
 

DeletedUser

Guest
selv om mumle er norges beste spiller kan han ikke stå imot 30nukes han heller :)

Men takk for en fin kamp tp og den enneste som kunne nå i tp var jo Guan yu.
Dere vinner fordi dere er best :)
 

DeletedUser

Guest
Det røktes at det er tæmli arti når noen sitter å håvverer, bære førr å oppdaga at dom sente et tåg splitta åver 000

:)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Jo, nå må jeg si at jeg tenkte aldri over å sjekke noe slikt. Trudde det var midt på natt nå, og ikke tidlig på morgen :D
Men så må jeg også få takke deg for at du gjorde meg oppmerksom på denne feilen. Fikk virkelig satt meg på prøve her nå.

4Play: 07:59:26:893
Adelsnuke. 08:10:27:993
Haste nuke 08:10:28:056
Adels....... 08:10:28:089
Adels....... 08:10:28:128
Fail nuke... 08:10:28:131
Orgasme!.. 08:10:28:153

Her måtte man skru av alt av nettressurser bortsett fra opera :eek:

Men hjelper lite når den er uberstacka.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Men så må jeg også få takke deg for at du gjorde meg oppmerksom på denne feilen.

Det er et eldgammalt jongelordtak som sier at viss noe ser ut som ei felle, lukter som ei felle og høres ut som ei felle. Ja, da er det jinne ei felle.

[SPOIL]Enheter
14913 Spydmenn
23418 Sverdmenn
29755 Bueskyttere
35 Speidere
6127 Tungt kavaleri[/SPOIL]

Me fantorangen på TV å matpakker som skulle smøres fækk je itte ti tell å snippe no, så je fækk stække en bi å gi beng i resten. Men me slu å intrikate sikkolågiske grep fækk je iallefall dåbla antale njuks drøpi. Så når tar je strass atte kæptsjur det villitsj kærn i ODD!

:)
 

DeletedUser

Guest
Frå en anna trå, kløpt hit førr itte å vandre åff tåpikk.

Trur også at jeg og mine samarbeidspartnere klarer å vinne rimelig lett, men nå må vi jo få tatt bya av mumle først da.

Viss du sker ta bia minne må du gjæra det bedre enn det sullikktåge du akkurat sente.

[SPOIL]
snippn.jpg
[/SPOIL]

Det der snippa jo sønnen min på 2.

:)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Kan dere ikke nuke byene hans..? :|
dere kommer aldri til å få tak i dem uansett, så like greit å bare nuke dem helt ned.
 
Topp