Backstabbing i BOL-regi

DeletedUser

Guest
Men for å bryte ned HFO sine grunnlag til å la BK alde i våre områder og skylde på glitter for allt dette, er at BOL sko masseslette, og dermed ba HFO adle våre byer? Har eg gløymt nåkka? :) Vel, i så tilfelle så er det jo forbanna merkelig at tw-stats ikkje viser store forandringer verken opp eller ned på adling i det tidsrommet der Ktulu gikk grå, og om me sko masseslette så er det veldig vanskelig å sette kontoen på slett menst me fortsetter å adle, ihvertfall slik eg har oppfatta spellet? :O Tar eg veldig feil her bgm? :) Altså, om ein stamme skal masseslette, så er det så pass stort at det er greit åå dobbeltsjekke! Og det hadde ikkje tatt deg mange minutter, forsåviidt hadde det ikkje tatt nåkken i hfo-styret lange tido å skjekke tw-stats for tegn på masseslette, og så sende ei meldig til bene og spør "Duh, var det slik at dåkk sko masseslette og me kunne ta byane dåkkers?" :)

Altså, det her er jo så enkelt som at dåkk ikkje GADD å ta dem TOPPEN 5 minuttan det ville ta, altså når du ikkje gidder å bruke 5 min på å ungå ein krig, så tar du egentlig temmelig god rennafart og driter i det! Så her å skylde på Glitter er omtrent som å sei at BGM bryr seg om aliansen med BOL! Det er nonsens!

Veldig flott du vil påpeke akkurat dette her som egentlig er hele essensen i denne konflikten. Vi får flere beskjeder om at Glitter/BOL skal slettes og skal vi da, hele tiden måtte tolke hva som blir sagt frem og tilbake som nevnt i opprinnelseinnlegget for tråden? Vi må kunne forholde oss til hva som blir sagt av lederen av en allianse og ikke lure på om hun har en dårlig dag. Når vi da ser førstemann gå grå, så tok vi dette selvfølgelig som et tegn som alle andre tegn har kommet frem den sist tiden (Innaktivitet, misnøye, søknader om å flytte stamme en som viser seg til å ha bli sendt av hovedpersonen for lenge siden for å skape enda mer splid). Ja, vi har fulgt med på stammen deres og den våkner plutselig litt opp når dere får muligheten til å skape splid, noe jeg tenker virker kjent for alle de store stammene.

Hvis ikke det absolutt ikke var meningen å slette bol likevel, så hjelper ikke akkurat dette saken nevneverdig. Dette styrker heller anklagene om at dere har jobbet for en konflikt oss imellom, på lik linje som dere har flere ganger ønsket konflikt med RNG.
Når det kommer til krangel om gråbyer, så har dette gått begge veier. Vi har også måtte forholde oss til deres måte å behandle slike saker som kort kan beskrives som handlingslammet. Dere hadde kommet like langt om dere hadde bedt oss om å hente tilfart og sykle vannrett inn i et varmt sted.
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Altså, saken er vel heller den at dåkk i HFO trur dåkk er primadonnaer, madonna, elvis, den gjengen der, eventuellt også Obama for allt eg vett! Dåkk er så vanvittig høge på pæro, dåkk ser virkelig ikkje at dåkk kan gjere feill dåkk au! Det er berre nåkka som går hus forbi! :p Og når dåkk ikkje vil innrømme det, så tja, da blir det slik, da er det ALLTID alle andre som må føye seg! Dåkk e så sjølvgode at det nesten er utrulig, trur at alle har ein konspirasjon imot dåkker! Paranoide 3-åringer heile forbanna gjengen! Altså, det er fullt mulig at Balle bryter avtalen med oss uten at vi har sutti å konspirert i 930 år for å få det til berre så vi kan ødlegge for dåkk! Altså, hadde vi vert så vanvittig kåte på krig med dåkk, så hadde vi vel for furan berre angrepe dåkk for mange, mange vekker sido, og ikkje sutti å konspirert som du vil ha det til? Vi kunne nu ihvertfall angrepe forige gang dåkk dreit an! For NEI, det er ikkje første gang dåkk beskylder glitter for slikt som detta! Eg meiner, om vatnet spruter opp i raua di når du driter, så er det vel glitter som har sutti å konspirert i åtte veker for å få det til au!?

Altså dude, sjå nu te å få raua di ner på eit normalt nivå! Altså, den sjølvtilliten dåkk fører i HFO for tido er ikkje sunt for nåkken, verken oss eller dåkker, og ihvertfall ikkje WIC som får latterkrampe i halebeinet av å følge med på grinainga dåkkers overallt! ALLT ER IKKJE EIN KONSPIRASJON MOTT DÅKKER! Det går fint ann å misslike dåkk uten å konspirere i mot dåkk, halo, eg meiner, me he da gjort det i 2 år! ^^
 

DeletedUser

Guest
Såeh... hva var det innlegget om egentlig? Meget lite om saken egentlig...
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg tror han prøvde og formulere sitt synspunkt på H.F.O. Dialekten var så hjerteskjærendes at jeg måtte felle en tåre. Men ja, skivebom :p.
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Såeh... hva var det innlegget om egentlig? Meget lite om saken egentlig...

Som kenn sa, mitt syn på hfo! Dåkk e ein gjeng pompøse, oppbløste surrehuer, som trur verda dreier seg om dåkker! :p Altså, går an å gjere ting uten å konspirere mot deg, og eg trur eg burde vite litt betre om konspirasjon mot hfo, enn du burde vite, mtp. at eg har tilgang til både forum, skjult forum, gruppe chat, styrechat, og glitter på telefon om eg føler for det! Altså, du kan gjemme deg bak at det var ein konspirasjon for å skjule at dåkk dreit på draget heilt til verda faller, men det hjelper ikkje til anna enn at du får ein å skylde på! Fakta er du ikkje nær alikevel! ;)

Og kenn, allt med meg gjer at folk feller ei tåre, som om det kun er dialekta du reagerer på så skal eg overleve! ^^
 

DeletedUser

Guest
Mye mulig. Tror det er noen som må ta enda en titt på bildene fra BOL-festivalen. Hva kan jeg beskrives som? Elvis? ja, Pol Pot? definitivt... men primadonna er vel helt skivebom som du og kan se av bildene.
 

DeletedUser

Guest
Det er ingen som synes synd på dere, Windsy, akkurat denne tingen her kunne lett vært unngått, om bare Balle hadde hatt vett nok til å spørre glitter om det var greit han tok de byene. så lett kunne alt dette vært unngått. Trodde det var noe det første man lærte her på spillet, spørre før man adler grå. Adler noen grått i mitt cluster uten å spørre, så tar jeg byen, samme hvem som tar den. selv lederen min.
Så dette er bare sutring fra egosentriske småunger som ikke får viljen sin. (som vanlig). Vet jo at dere ikke hører på fornuft, så dere vil vel som vanlig overse fakta og lage deres egne meninger ut i fra deres egen eventyr-verden. Dere har driti dere ut, hva er problemet med å innse det?
Jeg vil gjerne se hønseflokken bli utslettet, men jeg vil gjøre det selv, jeg vil høre hylingen og sutringen deres når en etter en spiller blir utslettet, jeg vil ikke at BOL skal få den gleden. Selv om jeg må innrømme at dere fortjener all den julingen som kommer deres vei, slik dere lyver og bakvasker andre.
 

DeletedUser

Guest
Nå tror jeg du skal la din evinnelige kjærlighet for BOL logge og heller lese hva som blir skrevet og reflektere litt av konsekvenser av valg som er blitt gjort. Grunnen til at jeg ikke spurte BOL om det var greit å begynne å adle var jo rett og slett fordi hvis BOL ikke skal eksistere mer. Hvorfor skal de ha noe imot at en alliert da overtar disse områdene, ikke minst når vi blir invitert til området?
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor ikke bare.... "Ok, vi gjorde en tabbe, kom så fortsetter vi å krige mot wic igjen!" Istede for å... starte krig.. wow :Neutral:
 

DeletedUser

Guest
Nå tror jeg du skal la din evinnelige kjærlighet for BOL logge og heller lese hva som blir skrevet og reflektere litt av konsekvenser av valg som er blitt gjort. Grunnen til at jeg ikke spurte BOL om det var greit å begynne å adle var jo rett og slett fordi hvis BOL ikke skal eksistere mer. Hvorfor skal de ha noe imot at en alliert da overtar disse områdene, ikke minst når vi blir invitert til området?

heh.. Igjen viser du hvilken eventyr-verden dere lever i. jeg misliker BOL mer enn jeg har ord for, som gammel Renegade ligger det i blodet.
Men hele denne suppa kommer jo at dere er så korka dumme at dere ikke skjønner at MAN SPØR FØR MAN TAR. Eller er dere bare blitt så høye på pæra at dere tror dere er hevet over vanlige regler? Eller klarte dere ikke lese dette heller? Dere har jo bevist at dere ikke kan lese reglene, så da har dere vel ikke klart å lese den klausulen heller da. :p

Jeg trenger ikke reflekter over noe jeg, det er DERE som tok et valg og gav blanke i vanlig høflighet og oppførsel, det er DERE som velger å gå til krig, enda en krig dere ikke kan vinne. JEg vet jo at dere sliter, så dette er kanskje deres måte å avslutte v1 fort? Å Kaste seg inn i enda en håpløs krig, og gå ut med et BANG? (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Synes denne tråden bare handler om å slenge dritt til hverandre. Tåpelig at det i det hele tatt er lov å gjøre her. Dette skal være en arena for saklig diskusjon og folk som er modne nok til å se at dette er et spill. Det hører ingen steder hjemme å slenge dritt til andre uansett hva dem har gjort eller ikke. Uansett ingen som kommer frem til noe konstruktivt når det eneste som kommer ut er påstander som aldri kan bevises.

(facepalm)
 

DeletedUser

Guest
Jammen da burde ikke noen fra H.F.O få lov til å poste noe i det hele tatt da jo. Det er jo de som lyver og baksnakker mest av alle.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Er vel digg for mange uten front i mange år dette her. Endelig spille tw skikkelig.
 
Topp