Backstabbing i BOL-regi

DeletedUser

Guest
Er det bare meg eller virker det som om det er usedvanlig mye friksjon blant de som har vært i ledelsen i BOL? :LOL:
 

DeletedUser

Guest
Er det bare meg eller virker det som om det er usedvanlig mye friksjon blant de som har vært i ledelsen i BOL? :LOL:

Det har vel vært en del uenigheta og slikt. E ikke til å stikk under en stol det.. Hvorfor det har vært slik? Det kan folk få lov til å spekuler på selv ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det har vel vært en del uenigheta og slikt. E ikke til å stikk under en stol det.. Hvorfor det har vært slik? Det kan folk få lov til å spekuler på selv ;)

Alle ville være i samme stamme som meg, fordi jeg er kul. Dessverre så ble det ikke utlovet noe mer internadling dersom spillerene gikk over til IB(WIC), så derfor ble det store uenigheter innad i stammen, noe som resulterte i sletting av kontoer og eierbytte.

Syns nesten det der sa seg selv jeg. Jeez.
 

DeletedUser

Guest
@Spiralis & Hansemann: Kondolerer. Dere var frie, men det varte visst ikke.
haha, ser ut som bol forsvinner uansett, så frihet er nok innen rekkevidde!
trend of the 21st century

dictatorships will fall!
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
@Spiralis & Hansemann: Kondolerer. Dere var frie, men det varte visst ikke.

haha, ser ut som bol forsvinner uansett, så frihet er nok innen rekkevidde!
trend of the 21st century
dictatorships will fall!


Fant ikke ut hvor denne var hentet fra, men tror det ordner seg finfint jeg. Føler meg temmelig fri enda :)

Hei Plokk og Linn og Arne :)
 

DeletedUser

Guest
Ja altså jeg har det fint jeg..... Litt varierende resultater så langt, men avslappet og fin i kroppen.

Man har det ikke mer gøy enn man lager det selv. Og for tiden gjelder jo floskelen om at er man omringet, så kan man angripe i alle retninger mer enn noensinne. Så det kan jo ikke være feil det (giggle)
 

DeletedUser

Guest
njaaaa, ikke helt.... Men nesten. Den store forskjellen på BOL og Elite er vel at BOL likevel er bedre besatt enn det Elite var. Elite var mildt sagt KV-befengt i perioden før sletting
 

DeletedUser

Guest
V1 er helt forskjellig fra hvordan V2 var. V1 har ikke meg i seg.
 

DeletedUser

Guest
Har du seriøst så lite troa på deg selv og dine ferdigheter at du må få inn noen som vet hva de gjør?? :forvirra:

Jeg har troa på meg selv og mine ferdigheter jeg trenger absolutt ingen in på min konto for og gjøre jobbben for meg det greier jeg fint selv.:)
 

DeletedUser

Guest
V1 er helt forskjellig fra hvordan V2 var. V1 har ikke meg i seg.

That be true.....

Og v2 hadde egentlig ikke samme type drama som v1 har heller. Og det selv om dramaet mellom Yamato og Elite var litt opprivende... Dramaet her på v1 finnes ikke sin like her på .no. Er så mange som mener så mye om så mangt at man ikke helt klarer å henge med i noen svinger...

Og til slutt kan du være 100% sikker på at BOL er roten til alt vondt som skjer på hele .no!!
 

DeletedUser

Guest
That be true.....

Og v2 hadde egentlig ikke samme type drama som v1 har heller. Og det selv om dramaet mellom Yamato og Elite var litt opprivende... Dramaet her på v1 finnes ikke sin like her på .no. Er så mange som mener så mye om så mangt at man ikke helt klarer å henge med i noen svinger...

Og til slutt kan du være 100% sikker på at BOL er roten til alt vondt som skjer på hele .no!!

Sant nok. Mye mindre drama på V2, samt at stammestrukturen er noe annerledes.

Blir dere ikke lei av å late som om alle mener at BOL er roten til alt ondt, og lignende? Det slår meg som en noe usympatisk måte å skape samhold innad i stammen på. Jeg er ikke overrasket over at det virker, men allikevel. Fantastisk fin måte å forkaste og ignorere alle rasjonalle klager på dere da, det er det ikke til å komme unna. Egentlig ikke... Har jo tidligere sett på forumet her at den eneste stammen som har vært fullstendig ute av stand til å innrømme at de ikke er perfekte er dere.
 

DeletedUser

Guest
Om du på noen måte har forstått det som om BOL tror de er perfekte så har nok de som skrev det skrevet overbevisende nok. Og jeg tviler på at noen i BOL er såpass cocky at de ikke innser at BOL på linje med alle stammer på hele .no sliter på visse plan...

Er jo bare å se på det faktumet at jeg og Hanse er tilbake i BOL. Det i seg selv er jo et problem for stammen at de må ty til gamle kjente for å få hjul til å gå rundt. Jeg er i allefall ikke så blind at jeg har vansker med å se at BOL sliter for tiden, men likevel er samholdet i stammen viktigere enn noensinne om vi i det hele tatt skal ha sjans til å kjempe oss ut av grøfta vi befinner oss i.

Og jeg tror du bedre enn mange andre forstår mekanikken en stamme benytter seg av når den står med ryggen mot veggen og den eneste veien å overleve er rett gjennom veggen som står ansikt til ansikt med deg!
 

DeletedUser

Guest
Om du på noen måte har forstått det som om BOL tror de er perfekte så har nok de som skrev det skrevet overbevisende nok. Og jeg tviler på at noen i BOL er såpass cocky at de ikke innser at BOL på linje med alle stammer på hele .no sliter på visse plan...

Er jo bare å se på det faktumet at jeg og Hanse er tilbake i BOL. Det i seg selv er jo et problem for stammen at de må ty til gamle kjente for å få hjul til å gå rundt. Jeg er i allefall ikke så blind at jeg har vansker med å se at BOL sliter for tiden, men likevel er samholdet i stammen viktigere enn noensinne om vi i det hele tatt skal ha sjans til å kjempe oss ut av grøfta vi befinner oss i.

Og jeg tror du bedre enn mange andre forstår mekanikken en stamme benytter seg av når den står med ryggen mot veggen og den eneste veien å overleve er rett gjennom veggen som står ansikt til ansikt med deg!

Jeg har ikke forstått det som om dere tror dere er perfekte. Men at dere er veldig dårlige til å innrømme feil utad. Det er alltid andre sin feil om det er noe, fullt og helt. Det er i hvertfall slik flere i BOL har framstillt dere - du er kanskje et hederlig unntak der. Det er veldig åpenbart at dere sliter på flere plan - blant annet det diplomatiske. Ahem.

Det er forskjellige måter å overleve når man står med ryggen til veggen. Én måte er for eksempel å gjøre det meste for å hindre at størrelsesforholdet holder seg 1:1, heller enn 3:1. Men selvfølgelig er det viktig med samhold i stammen - noe som også kan gjøres på forskjellige måter. Det var hele poenget mitt, at det virker på meg som om BOL har en veldig utpreget "oss" mot "dem" tankegang. "Stakkars misforståtte oss, alle skylder ubegrunnet på oss!" Slik slår meg ikke som en spesielt god idé for et bra diplomatisk samarbeid med noen som helst. Jeg har selv vært borti - riktignok for noen år siden - hvilke absurde og feilaktige ideer som har blitt brukt innad i BOL for å rasjonalisere bort skylden på andre.

Merk at jeg også har sagt at dette er slik det virker på meg. Det kan godt være at du har en helt annen opplevelse av det.
 
Topp