Ryktebørs

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ryktet sier at JPTG sine spillere og ledelse juger når dte kommer til deres stammenavn. De har hele tiden sagt at dette kun var et midlertidig stammenavn, men tydeligvs ser det ut som om fantastisen har hatt en like lang ferie som Jesus har hatt siden han sist satte beina sine på jorda.

Hmm, om "JPTG" er kun midlertidig, lurer jeg fælt på hva som blir det permanente.

En ryktebørs er det riktignok, men mistenker Scar for å bruke dette bevisst i et forsøk på å sverte ledelsen i JPTG - atter en gang.
Hvis forsøket er gjort på grunnlag av opplysninger du har fått inside, så burde du vel også vite at det ble gjort en avstemming på stammenavnet kanskje, ..og at hjernen din automatisk blokkerte den delen av infoen? Som kjent, så blir rykter, selv om de kun er rykter, ofte oppfattet som sannhet.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Du leste tydeligvis ikke hva Scar skrev. Han skrev at ledelsen hadde sagt JPTG bare skulle være et midlertidig navn. Noe som virker å være permanent nå.

Så les før du svarer. Eller for din del, så les flere ganger slik at du forstår innholdet. :LOL:

Det jeg kan se sier det både JPTG sine spillere og ledelse. Så les selv du før svarer (giggle)

EDIT: og det er jo blitt bekreftet av flere her at det stemmer, og jeg vet jo selv hva som stemmer, så ikke kom her og prøve å leke viktigper(nerd)


Helt greit for min del. Bare kritiserte klysa for å ikke kunne lese skikkelig :)

HEY HEY HEY! Trenger ikke bruke slike fæle skjellsord selv om du trodde du hadde rett! :hmm:
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
En ryktebørs er det riktignok, men mistenker Scar for å bruke dette bevisst i et forsøk på å sverte ledelsen i JPTG - atter en gang.

Til din informasjon er dette et propaganda-forum, og det å poste et såkalt rykte er helt innenfor. Mulig hjernen din har blokkert den delen som behandler "fornuft"? Eller hva med selektiv hukommelse? Yeah, tror vi nærmer oss forklaringen da gitt.

Hvis forsøket er gjort på grunnlag av opplysninger du har fått inside, så burde du vel også vite at det ble gjort en avstemming på stammenavnet kanskje, ..og at hjernen din automatisk blokkerte den delen av infoen? Som kjent, så blir rykter, selv om de kun er rykter, ofte oppfattet som sannhet.

"Hvis forsøket er gjort på grunnlag av opplysninger du har fått inside", så hadde jeg postet på faktabørsen, C22.

Hvis dere kom opp med forslag, men fremdeles mente at JPTG, så lurer jeg på hvem som har en så latterlig dårlig fantasi til å ikke komme opp med noe bedre enn "JPTG". Djeez..
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Hvis dere kom opp med forslag, men fremdeles mente at JPTG, så lurer jeg på hvem som har en så latterlig dårlig fantasi til å ikke komme opp med noe bedre enn "JPTG". Djeez..

Synes det er latterlig av deg og kritisere andres stammenavn på off forum.. Var myntet på alt alvoret V1 bringer med seg derav, "Just Play The Game" Bare spill spillet for det er, et spill :)

Men da igjen, så burde jeg jo vite bedre enn og bry meg om dine kritiserende utspill, de finnes jo overalt her på forumet (wasntme)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Synes det er latterlig av deg og kritisere andres stammenavn på off forum.. Var myntet på alt alvoret V1 bringer med seg derav, "Just Play The Game" Bare spill spillet for det er, et spill :)

Men da igjen, så burde jeg jo vite bedre enn og bry meg om dine kritiserende utspill, de finnes jo overalt her på forumet (wasntme)

Da har dere en stor jobb å gjøre mtp å nettopp "spille spillet slik det er". Ettersom det er tillatt å adle om natta, så burde spesielt Xandor ta det innover seg å spille det slik det skal :)

Japp, dem er overalt! Jeg liker å ha et stort spenn når jeg arbeider ;)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ryktes at Scar fikk anfall i går etter han mista en by fra en by jeg hadde claimet

Dualen hannes reddet skinnet hans
 

DeletedUser

Guest
Jeg har blitt anklaget for å jukse, ha kontroll over flere kontoer og ha for mange nukes.. Sikkert mye jeg ikke har hørt også :)
Men nylig er det rykter om at jeg har flere spillere på kontoen min, noe jeg syntes er et flott kompliment! Men det er da slik at jeg kan avkrefte det. Har alltid vært alene og kommer til å prøve å beholde det. KV er lov, men det har ikke vært mye :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Ta heller å "just play the game" istedenfor å komme med tomme påstander om juks.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at WIC ikke følger reglene? :hmm:

Tipper §1 blir brutt med jevne mellomrom av WIC. Og JPTG. Og de fleste andre stammer av en viss alder og størrelse.

Å vite, ta vare på eller lagre passord til andre kontoer på verdener du spiller på, uansett årsak, er strengt forbudt. Hvis en annen spiller sender deg passordet sitt, skal du alltid rapportere spilleren for brudd på reglene.

Åjasså? Hva for noen konspirasjonsteori skal JPTG dikte opp denne gangen?

Anbefaler dere uansett å kutte ut skuespillet å følge tipset til dido;

Til din informasjon er dette et propaganda-forum, og det å poste et såkalt rykte er helt innenfor. Mulig hjernen din har blokkert den delen som behandler "fornuft"? Eller hva med selektiv hukommelse? Yeah, tror vi nærmer oss forklaringen da gitt.

Seriøst Scar, er du en Poe? Fordi det er utrolig hvordan du greier å skyte deg selv i foten hele tiden. Jeg kunne alltids linket til de innleggene hvor du selv dikter opp ting om WIC, men regner med at de fleste allerede er klar over det :razz:
 

DeletedUser

Guest
Såvidt jeg vet så er det ingen statistikker på TW-stats som gir informasjon om juksing på TW. Med mindre dere mener at ettersom WIC gjør det bedre enn JPTG statistisk sett så må de jukse ettersom JPTG umulig kan tape noe som helst?

Edit: Er det du white-shadow som prøver å gi meg rødt rykte for et enkelt spørsmål? Isåfall burde du forresten se på ditt eget rykte før du prøver å sverte andres :)
 
Sist redigert av en moderator:

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Såvidt jeg vet så er det ingen statistikker på TW-stats som gir informasjon om juksing på TW. Med mindre dere mener at ettersom WIC gjør det bedre enn JPTG statistisk sett så må de jukse ettersom JPTG umulig kan tape noe som helst?

Edit: Er det du white-shadow som prøver å gi meg rødt rykte for et enkelt spørsmål? Isåfall burde du forresten se på ditt eget rykte før du prøver å sverte andres :)

Pushing ? lest reglene ?
 
Topp