Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at de "gode" spillerne fra tidligere HFO faller som kortstokker når de møter motstand fra WIC ;)
Vokste jevnt og trutt og ble store beist, men det viste seg at det bare var en illusjon som viste at det bare var småunger som lekte :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe er mange gode folk i HFO men er vel en del som har gitt seg heller er lite late for tiden :p

mens så er 90% av alle på v 1 noobs også dere har spilt så lenge på denne verden og det fleste har ikke fått til en anen verden en denne ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
hehe er mange gode folk i HFO men er vel en del som har gitt seg heller er lite late for tiden :p

mens så er 90% av alle på v 1 noobs også dere har spilt så lenge på denne verden og det fleste har ikke fått til en anen verden en denne ;)

Ikke drit deg ut. Å vinne en verden som har pågått i 6 år som v1 har gort er større enn å vinne noen av de andre norske serverne når som helst. Til sammen.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
kansje stort men kjedelig :/ var en grunn til at eg ga meg :) tar for laaaaaang tid :p du blir lei TW av 1 verden er litt kjipt da :/
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
kansje stort men kjedelig :/ var en grunn til at eg ga meg :) tar for laaaaaang tid :p du blir lei TW av 1 verden er litt kjipt da :/

Nettopp. TW krever også tålmodighet og pågangsmot. Det er litt av sjarmen også. Alle verdner etter v4, med unntak av v7, har vært at rank 1 og rank 2 har merget og vunnet sammen. At folk kan kalle seg vinnere av å drive slikt er for meg helt bak mål, men tydeligvis er akseptert til en viss grad.

At du ga deg sier at du ikke har det som trengs for å vinne v1 - too bad, men med ditt lave nivå innenfor dette spillet så var andre utfall heller ikke realistiske. At du sier at alle på v1 er noobs sier mer om deg enn oss for å si det slik.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
mitt lave nivå den var ny du snakker med han som har 1 TW seier samt får en på DK samt er med i SMACK på v 13 :p

men ja mitt nivå er sikkert lavt :p (ps no skal eg ikek sitter her og skryte mener det blir feil :/ beklager for det (worry) )

men ja tomodighet har eg har med tid :/ satt aleine på en 4mill konto uten pp og eg hadde ikke penger til og kjøpe på den tiden så ja ga meg :/ men tolmodghet har eg nok av :p


angåne andre verdner kan eg ikke si mye men -re- har da ikke merget med noen på v 12 og SMACK og SOF greien er heller ingen direkte merg for SMACK tok bare inn dem det ønska ^^
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
mitt lave nivå den var ny du snakker med han som har 1 TW seier samt får en på DK samt er med i SMACK på v 13 :p

men ja mitt nivå er sikkert lavt :p (ps no skal eg ikek sitter her og skryte mener det blir feil :/ beklager for det (worry) )

men ja tomodighet har eg har med tid :/ satt aleine på en 4mill konto uten pp og eg hadde ikke penger til og kjøpe på den tiden så ja ga meg :/ men tolmodghet har eg nok av :p


angåne andre verdner kan eg ikke si mye men -re- har da ikke merget med noen på v 12 og SMACK og SOF greien er heller ingen direkte merg for SMACK tok bare inn dem det ønska ^^

Og likevel klarer du å trøkke ut av deg at spillere på v1 er noobs? Har du jammen meg ikke annet å gjøre enn å gå rundt å spre dritt, Magnar?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
sa at noen på v 1 noobs ja der er du en fin en i rekken ^^

spre dritt gjør eg ikke hvor mange på v 1 har fått til noe annet en v 1 ???
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
sa at noen på v 1 noobs ja der er du en fin en i rekken ^^

spre dritt gjør eg ikke hvor mange på v 1 har fått til noe annet en v 1 ???

Du har jo ikke oppnådd noe selv, men dine dualer har jo så vidt klart det - det eneste du gjør er vel å sole deg i glansen? Snakk om rip-off/copycat..

Jeg skjønner godt at de som spiller v1 har holdt seg til v1. Jo større verden jo større konte å holde ved like, såpass klarer du å skjønne? Det er faktisk svært mange fra v1 som har gjort det svært bra. Jeg tror nok jeg må minne deg på at når jeg sier at de aller mest kjente faktisk startet på v1 som sin første verden, for guess what, dette er faktisk .no sin aller første, og her startet de fleste sin "karriere".

At du går rundt å tror at alle på v1, eller noen på v1 er noobs synes jeg er et merkelig utspill. Akkurat som på v12 så er det alltid noen noobs i den verdenen, noobs som faktisk kan bli de nye storspillerne her inne, så hva er du egentlig ute etter, Magnar?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hæ tror du skal slappa av emd hva du snakker om scar ;)

spilte dual på hp 4 i ZF der det var kun eg som adla peera kom på innemellom da dette hendte ved siden av døden av hans bestefar ^^ derfor het våres 002 hugo btw :p


over til v 13 heine ga seg etter noen få dager peera har vært aktiv til tider og espen har no tate juleferie faktisk :D er aleine no på kontoen ^^ og samt har espen vært aktiv men han har også hatt ødelagt pc som gjorde at han var vekke 1 og halv uke :O så komme her og si at eg ikke har gjort noe er noe du bør tenke over 2 ganger ^^ er bare tomme ord du ikke vet noe om ^^ så være snill og bare hold munn.

sier at det er noobs her men sier ikke at dem kan bli gode spillere missforstå meg rett takk ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
hæ tror du skal slappa av emd hva du snakker om scar ;)

spilte dual på hp 4 i ZF der det var kun eg som adla peera kom på innemellom da dette hendte ved siden av døden av hans bestefar ^^ derfor het våres 002 hugo btw :p


over til v 13 heine ga seg etter noen få dager peera har vært aktiv til tider og espen har no tate juleferie faktisk :D er aleine no på kontoen ^^ og samt har espen vært aktiv men han har også hatt ødelagt pc som gjorde at han var vekke 1 og halv uke :O så komme her og si at eg ikke har gjort noe er noe du bør tenke over 2 ganger ^^ er bare tomme ord du ikke vet noe om ^^ så være snill og bare hold munn.

sier at det er noobs her men sier ikke at dem kan bli gode spillere missforstå meg rett takk ;)

Nice story, bro.. Med all respekt så bryr det meg nada om hva du har gjort tidligere. Kan faktisk ikke bry meg mindre :) No offence..

Det er noobs på alle verdener, Magnar. Noen flere åpenbare ting du vil påpeke for oss andre som tar det som helt normalt?
 

DeletedUser

Guest
hehe er mange gode folk i HFO men er vel en del som har gitt seg heller er lite late for tiden :p

mens så er 90% av alle på v 1 noobs også dere har spilt så lenge på denne verden og det fleste har ikke fått til en anen verden en denne ;)

Så 90% av de på v1 er noobs?
Du er meg ikke mye god du.

Må si meg enig i det scar sier.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Jeg tror problemet er at han ikke vet hva ordet "noob" betyr. Noe jeg nå skal forklare han! Noob er et engelsk ord, som vi oversetter med "nybegynner" :eek:. Nybegynnere er folk som aldri har spilt spillet før. Altså ny-begynnere.

altså... jeg vil tro det er svææært få noobs på v1. :LOL:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
sant det nobb betyr nybegynner det viste eg men var ikke ment sånn i dette tilfelle kan kalle det litt dårlige spillere selfølgelig er det også gode spiller på v 1 er ikke det eg sier ;) missforstå meg rett:)


vil si at det er så godt som 0 ny-begynnere på v 1 ja :p med mindre noen lærere dem opp noe eg har respekt for ^^


scar du tar opp at eg ikke gjør en drit på kontoen eg eier og da forsvarer eg meg at du puselig gir etter sier litt ^^
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Så 90% av de på v1 er noobs?
Du er meg ikke mye god du.

Må si meg enig i det scar sier.



er da god men sier at mange på v 1 har spilt så lenge på v 1 at dem ikke har fulgt helt med utenfor dem er gode på v 1 men når det komemr til andre verdner henge dem litt bak :/ noe som selfølgelig er domt :)
 

DeletedUser

Guest
er da god men sier at mange på v 1 har spilt så lenge på v 1 at dem ikke har fulgt helt med utenfor dem er gode på v 1 men når det komemr til andre verdner henge dem litt bak :/ noe som selfølgelig er domt :)

Kanskje du er god, men tydeligvis ikke god nok :)
Hvis du syntes det er kjedelig, da mangler du flere viktige egenskaper. Syntes at du kanskje ikke burde snakke mer vondt om V1.. For i realiteten snakker du deg selv ned i senk og på et rimelig lavt nivå. Så shush!
 

balle klorin

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ikke drit deg ut. Å vinne en verden som har pågått i 6 år som v1 har gort er større enn å vinne noen av de
andre norske serverne når som helst. Til sammen.


6 år var vel en liten overdrivelse ;)
Det nærmer seg vel 5 år i mine øyne ihvertfall...
Men du visste jo ikke hvor lenge du hadde spilt på dannemann-kontoen heller så tidsperspektiv er nok ikke din sterke side.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
sant det nobb betyr nybegynner det viste eg men var ikke ment sånn i dette tilfelle kan kalle det litt dårlige spillere selfølgelig er det også gode spiller på v 1 er ikke det eg sier ;) missforstå meg rett:)


vil si at det er så godt som 0 ny-begynnere på v 1 ja :p med mindre noen lærere dem opp noe eg har respekt for ^^


scar du tar opp at eg ikke gjør en drit på kontoen eg eier og da forsvarer eg meg at du puselig gir etter sier litt ^^

Gir etter? Ehm, hvor? Oh wait.. Nå har du klart å trukke en helt vill konklusjon ut av ingenting igjen? Kan ikke se at jeg har gitt etter "nicehunter". Hvis du kan være så vennlig å sitere meg der jeg gjør nettopp dette hadde jeg satt pris på det.

Hvorfor sier du at det er noen litt mindre dårligere spillere på v1 som det er på alle andre verdener? Hvor er det du vil med uttalelsene dine, Magnar? Hva vil du oppnå med dette, for slik jeg ser det bare spinner du deg selv rundt lillefingeren ettersom du ikke har et eneste poeng vi andre kan ta utgangspunkt i.


6 år var vel en liten overdrivelse ;)
Det nærmer seg vel 5 år i mine øyne ihvertfall...
Men du visste jo ikke hvor lenge du hadde spilt på dannemann-kontoen heller så tidsperspektiv er nok ikke din sterke side.

Yeah, for å vite akkurat hvor lenge v1 har vart var virkelig poenget mitt, BK. Gratulerer. Er det slik å forstå at jeg har rett i mine antagelser at du må begynne å gå løs på hva jeg sa iht tidsperspektivet til v1? (giggle) Really, har du ingenting annet å komme med?
 

DeletedUser

Guest
Angående diskusjonen ovenfor ved begrepet "noob" så har jeg vært borti følgende definisjoner av noob og newb.

Newb eller newbie er en nybegynner, eller en som er fersk. Det er derfor helt vanlig å ikke være spesielt kompetent.

Noob eller noobie er en spiller som har holdt på lenge, men fortsatt er på et nybegynnernivå. Da er det mindre naturlig å være kompetent.

Ellers må jeg innrømme at det er imponerende hvor mye som er regelrett feil du greier å slenge ut, Scarry.
 
Topp