FaktaBørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at du ikke er orientert, du får nok se på flere kontoer og se hvor ferske medlemmene er. Du kunne brukt tiden på å finne sannheten, istedet for å gi meg - rykte for å fortelle noe som faktisk er sant, du kan starte med Avenged :)
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
fakta er at om paal/katogha/kkire fortsetter i dette tempoet er jeg borte i løpet av 1 måned :cry: da kan jeg dessverre ikke spille mer med dere :( men liker faktaen at jeg blir sett på som en trussel :p og derfor adles jeg ned :hmm: får vel ta dette som en postiv ting :awesome: anyway... 6 mill mot 109 er ikke akkurat lett å stå imot. lurer på hvem som blir neste offeret etter meg da :hmm: paal skal ihvertfall ha skryt for å sende tog når folk er på (clapping) istedenfor midt på natten :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at du ikke er orientert, du får nok se på flere kontoer og se hvor ferske medlemmene er. Du kunne brukt tiden på å finne sannheten, istedet for å gi meg - rykte for å fortelle noe som faktisk er sant, du kan starte med Avenged :)

Syntes det er litt rart at du kommer med slik info. Veldig rart egentlig.. For det er ganske heftig backfire der. Du kan selv finne ut hvorfor :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ikke min feil at han torkildskaug pøser ut med at han er så stolt over accen sin i wic :) Så det er mer en nok fakta MD. Og dessuten så trenger man ikke å være en rakettforsker for å se at det kommer nye folk på innaktive wic kontoer:)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Bedre at de får nye eiere eller duals som får dem aktiv en at dem skal stå der med nukes som samler støv, noe jeg trur stort sett alle er enig i.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
¨fakta er at han gikk over til Avenged kontoen i Wic, men håper han blir kicket derfra siden han ikke duger til så mye ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
¨fakta er at han gikk over til Avenged kontoen i Wic, men håper han blir kicket derfra siden han ikke duger til så mye ;)

Før du i det hele tatt kommer med flere ytringer om hvilke spillere som sitter på hvilke kontoer, foreslår jeg at du undersøker litt nærmere da jeg tror resultatet kan overraske deg :) Spesielt mtp på Avenged-kontoen.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er jo han som var med i en chat og begynte å prate om det:p Men for all del scar, bruk tiden på forumet, i stedet for ig. Blir mange gratis byer på den måten ja:D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det er jo han som var med i en chat og begynte å prate om det:p Men for all del scar, bruk tiden på forumet, i stedet for ig. Blir mange gratis byer på den måten ja:D

Gjør litt bedre research neste gang du uttaler deg på forumet :) Din kritikk blir virkelig backfire når skal kritisere en spiller for å spille et sted vedkommende ikke gjør. Bare hold fokuset på meg dere! Jo mer dere fokuserer på meg jo fortere kommer andre WIC-spillere opp ;) Merkelig taktikk av dere, men hey, jeg kan da ikke forvente allverdens.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Bruk tiden IG og adle tilbake du scar :) Da går det endu fortere.
 

DeletedUser

Guest
Ikke min feil at han torkildskaug pøser ut med at han er så stolt over accen sin i wic :) Så det er mer en nok fakta MD. Og dessuten så trenger man ikke å være en rakettforsker for å se at det kommer nye folk på innaktive wic kontoer:)

Nå er det ikke det jeg mente. Det har jo kommet X antall nye spillere ut og inn i Just i det siste.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
fakta er at om paal/katogha/kkire fortsetter i dette tempoet er jeg borte i løpet av 1 måned :cry: da kan jeg dessverre ikke spille mer med dere :( men liker faktaen at jeg blir sett på som en trussel :p og derfor adles jeg ned :hmm: får vel ta dette som en postiv ting :awesome: anyway... 6 mill mot 109 er ikke akkurat lett å stå imot. lurer på hvem som blir neste offeret etter meg da :hmm: paal skal ihvertfall ha skryt for å sende tog når folk er på (clapping) istedenfor midt på natten :)

Er vel mer at du står i veien for veien videre?
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Det har ikke slått deg at du faktisk er den eneste spilleren igjen i sør? :p Skal da ikke mye til å være en trussel da.

fint du kommer med feilaktig fakta scar :) da har vi noe å rette på :awesome: er nok flere enn meg ser du, men jeg er vel en av de som utgjør mest motstand. derfor jeg også ses på som en trussel vil jeg tro
 

DeletedUser

Guest
Han har ikke så mye og være eplekjekk over hvertfall. (giggle)
 
Topp