FaktaBørsen

DeletedUser

Guest
Selv en ensom by er en front. Det er bare en veldig, veldig liten front. Man eksisterer allikevel ved frontlinjen. Men det er kanskje bedre å si at man ikke har en frontkonto, som i en konto som har en betydelig frontlinje.
 

DeletedUser

Guest
Selv en ensom by er en front. Det er bare en veldig, veldig liten front. Man eksisterer allikevel ved frontlinjen. Men det er kanskje bedre å si at man ikke har en frontkonto, som i en konto som har en betydelig frontlinje.

Pirkete. As always :p

Teknisk sett så er det jo det, men det må i hvert fall spesifiseres om det er et fåtall av byer.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fakta at harejakta er i full gang på V1.

Slenger opp enda en ting.. Fakta at dette var både ironisk og irriterendes;
Dette forumet krever at du venter 30 sekunder mellom innlegg. Vennligst prøv igjen om 1 sekunder. Sigh :|
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Capitan22 prøver iherdig, hver eneste dag som blir farget rød i kalenderen å skaffe seg og sin stamme fred fra den iskalde vinteren som for hver time trekker nærmere varmere JPTG-land. Fakta er at hennes flørt faller for tomme ører.
 

DeletedUser

Guest
Um, kan du utdype det litt, kjære Captn?

Tror hun referer til at en del i WIC bruker påsken til å nuke og adle henne og at dette er frustrerende ettersom hun gjerne vil nyte påsken i fred og ro.

Fakta er at noen ikke vet hva påske er

Bekreftes. Kunne gjerne tenkt meg en rolig påske uten nye incs jeg og cap, men noen i JPTG vet visst heller ikke hva påske er, ei heller hva natten er til for...
 

DeletedUser

Guest
Um, kan du utdype det litt, kjære Captn?

Det er en feiring av at en fiksjonell person i en religion døde, og så ble ikke-død, for så å ditche menneskeheten.

[spoil]
1303666658515_2986971.png
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Tror hun referer til at en del i WIC bruker påsken til å nuke og adle henne og at dette er frustrerende ettersom hun gjerne vil nyte påsken i fred og ro.



Bekreftes. Kunne gjerne tenkt meg en rolig påske uten nye incs jeg og cap, men noen i JPTG vet visst heller ikke hva påske er, ei heller hva natten er til for...

Kunne gjerne fått litt ro jeg også :p
Akkurat den sliter dere også veldig med å forstå.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det er en feiring av at en fiksjonell person i en religion døde, og så ble ikke-død, for så å ditche menneskeheten.

[spoil]
1303666658515_2986971.png
[/spoil]

Det jeg egentlig sikta til var hennes unnskyldning for og ikke donere nok tid til dette spillet :p. Hva som egentlig er greia med påsken vet jeg jo, uten at det bryr meg så mye. Siden vi begge skal være delvis enige, så føyer jeg meg til det bildet du la inn. (y)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Det jeg egentlig sikta til var hennes unnskyldning for og ikke donere nok tid til dette spillet :p. Hva som egentlig er greia med påsken vet jeg jo, uten at det bryr meg så mye. Siden vi begge skal være delvis enige, så føyer jeg meg til det bildet du la inn. (y)

Hah, patetisk. Hinter du til at Cap ikke har brukt nok tid her? Da må jeg nok si at du bommer på det groveste.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Patetisk at du ikke klarer å hinte til et noe lugende ordentlig svar, grovt.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hah, patetisk. Hinter du til at Cap ikke har brukt nok tid her? Da må jeg nok si at du bommer på det groveste.

Nei, hun bruker dessverre ikke nok tid om hun taper byer. Eller at all den tiden hun legger ned, blir disponert feil.. Så har vi jo det siste tilfellet, som dere fra JPTG har blånekta på i lange tider.. At vi i WIC er bedre enn dere.

Når hun går til erkefienden sin, og ber de roe ned i et bestemt tidsrom, så viser det jo bare at hun begynner og miste grepet :).
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Nei, hun bruker dessverre ikke nok tid om hun taper byer. Eller at all den tiden hun legger ned, blir disponert feil.. Så har vi jo det siste tilfellet, som dere fra JPTG har blånekta på i lange tider.. At vi i WIC er bedre enn dere.

Når hun går til erkefienden sin, og ber de roe ned i et bestemt tidsrom, så viser det jo bare at hun begynner og miste grepet :).

Eller at folk muligens har andre ønsker i påsken enn og sitte klistret foran skjermen? Eller er jeg helt på jordet her nå?

Selv kjenner jeg at jeg blir litt lei når spillere som Chucky/K2/Roger setter kontoen på slett tross uttalige forespørsel om at jeg har tilbudt meg og sitte kontovakt og skaffe nye eiere til kontoen:forvirra:
 
Topp