FaktaBørsen

DeletedUser

Guest
Vis du vil gi meg rødt for vær post jeg skriver så er det opp til deg kan ikke si at jeg bryr meg så veldig om det :)

Fint for deg. For oss andre er det greit å vite om det var noe dumt med det som ble skrevet eller noe. Greit med kommentar i hvert fall.

Tror du begynner å bry deg etterhvert som folk gir deg negative ryktepoeng for de rareste ting. Det er en grunn til at vi har funksjonen. Flere som misbruker det og leker rundt. Trolls... DAMN YOU!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg har en kald følelse av at ryktefunksjonen ikke blir brukt på den måten den var påtenkt til. Selv har jeg noen faste besøkende som legger inn negative poeng uten kommentar, eller signerer med noen andre sitt nick (merk, sist gang jeg fikk det, så omhandlet meldingsinnholdet hvor dum jeg var. Den var også signert "- Grim", men poenget var grått.. Oh joy). Men så kan vi jo diskutere når det er korrekt og gi negativt ryktepoeng, er nok ganske forskjellige meninger rundt det :).

Klassisk eksempel på ihvertfall èn person som er offer for negative ryktepoeng, og effekten når det blir spammet.

Negative ryktepoeng blir nok ikke fjernet nei, med mindre det står noe i de som er i mot regelverket.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta at han godeste Torkildskaug er ute å gir meg negativt rykte for ingenting :p Fun? Yeah!

Fakta at han også fikk en safe konto i Wic, bare for at Wic visste han kom til å feile noe sinnsykt hvis kontoen hadde incs :awesome:

er bekrefet faktisk og til dere i Wic som evt vil nekte på det, ikke gidd, jeg har bevis :razz:
 

DeletedUser

Guest
Fakta at han godeste Torkildskaug er ute å gir meg negativt rykte for ingenting :p Fun? Yeah!

Fakta at han også fikk en safe konto i Wic, bare for at Wic visste han kom til å feile noe sinnsykt hvis kontoen hadde incs :awesome:

er bekrefet faktisk og til dere i Wic som evt vil nekte på det, ikke gidd, jeg har bevis :razz:

Wow. Smart du er.

Hvorfor tok vi ikke inn en konto med bare ødelagte byer og som var utsatt og hadde ingen tropper. Hmm...
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Sa aldri noe om det jeg :) Men siden han Sondre setter deg opp som kv på Lykke betyr det at han trenger noen til å adle for seg ;) Men spørsmålet er jo om du er like god i deff som off, noe jeg egentlig tviler sterkt på :) Men han kan jo leave Avenged og gå på Lykke så kan vi se hvor fort han mister byer, særlig fra meg :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Fakta at paalodin er urettferdig som kun gir peera99 inc men ikke sender noe på meg :mad:
 

DeletedUser

Guest
Fakta at paalodin er urettferdig som kun gir peera99 inc men ikke sender noe på meg :mad:

Er jo lettere å ta deg en peera99 :) Selv om du er større også :D

peera99 er også en litt mer fair fighter. Han er ikke avhengig av superstacks for å klare seg..
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Er jo lettere å ta deg en peera99 :) Selv om du er større også :D

peera99 er også en litt mer fair fighter. Han er ikke avhengig av superstacks for å klare seg..

hmm første personen i wic som sier at jeg har skills :eek: får vel ta det med et smil :awesome:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
hmm første personen i wic som sier at jeg har skills :eek: får vel ta det med et smil :awesome:

Du kan umulig være verre i TW enn da vi spilte strategispill.. Bare sånn om du ville ha flere kompliment :gjeip:

Fakta at det går mot sommer ):
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at scar muligens tar det for mye med ro, og går så kraftig ned i antall byer, at han snart ikke har mulighet til å ta tilbake så mange byer som planen hans tilsa :)
Fakta er også at enkelte i Wic satser på å skaffe seg lette byer, men får det vanskeligere enn de tror:hmm:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har en kald følelse av at ryktefunksjonen ikke blir brukt på den måten den var påtenkt til. Selv har jeg noen faste besøkende som legger inn negative poeng uten kommentar, eller signerer med noen andre sitt nick (merk, sist gang jeg fikk det, så omhandlet meldingsinnholdet hvor dum jeg var. Den var også signert "- Grim", men poenget var grått.. Oh joy). Men så kan vi jo diskutere når det er korrekt og gi negativt ryktepoeng, er nok ganske forskjellige meninger rundt det :).

Ryktefunksjonen blir i hvertfall ikke bare brukt til det den var ment som. Den brukes nok også til å gi både positive og negative kommentarer til innlegg. Men den anonymitetsdelen trekker både opp og ned, og kan være irriterende når folk ikke signerer skikkelig. Selv om man til en viss grad kan gjette seg til om signaturen stemmer, slik som du gjorde her, ved å se hvor mange poeng de gir. For eksempel gir jeg 8 negative poeng, ikke null :razz: Lurer på om mange har fått slike ryktepoeng fra noen som utgir seg for å være meg. Hmmm...

Klassisk eksempel på ihvertfall èn person som er offer for negative ryktepoeng, og effekten når det blir spammet.

Eventuelt et klassisk eksempel på en som skriver usedvanlig mange tåpelige innlegg :D

Negative ryktepoeng blir nok ikke fjernet nei, med mindre det står noe i de som er i mot regelverket.

Selv om det kunne vært interessant å se hva effekten hadde blitt av å fjerne anonymiteten. Eventuelt satt inn noe i regelverket angående det å utgi seg for å være noen andre når man signerer ryktepoeng. Essensielt så sverter (eller forsøker, i tilfellet ovenfor) man noen sitt omdømme. Nå er jeg ikke sikker, men jeg mener å huske at det i en del situasjoner er straffbart i norsk lov å sverte noens omdømme ved løgn :razz:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Fakta er at scar muligens tar det for mye med ro, og går så kraftig ned i antall byer, at han snart ikke har mulighet til å ta tilbake så mange byer som planen hans tilsa :)
Fakta er også at enkelte i Wic satser på å skaffe seg lette byer, men får det vanskeligere enn de tror:hmm:

Det er det dummeste jeg noen gang har hørt. Å ta å adle byer av dere er noe av det letteste jeg har gjort på mine 4-5 år som TW-spiller, så å ta tilbake byene dere låner av meg ser ikke jeg på som noe problematisk overhodet :)


Nå er jeg ikke sikker, men jeg mener å huske at det i en del situasjoner er straffbart i norsk lov å sverte noens omdømme ved løgn :razz:

Meeh, jeg har mine tvil :)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Ryktefunksjonen blir i hvertfall ikke bare brukt til det den var ment som. Den brukes nok også til å gi både positive og negative kommentarer til innlegg. Men den anonymitetsdelen trekker både opp og ned, og kan være irriterende når folk ikke signerer skikkelig. Selv om man til en viss grad kan gjette seg til om signaturen stemmer, slik som du gjorde her, ved å se hvor mange poeng de gir. For eksempel gir jeg 8 negative poeng, ikke null :razz: Lurer på om mange har fått slike ryktepoeng fra noen som utgir seg for å være meg. Hmmm...
Wait, så du gir like mye rykte verdt, som antall uhm "ryktestreker" (no idea for hva jeg skal kalle det) du har?
 
Topp