Topp 10 stammer

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Ingen vil lese hans lister uansett, så liksågreit at han ikke skriver noe.
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Alvor til mobbing det er av sondre da, surmaga oppstøt hele forbanna tida.
Jeg missliker iaf det veldig sterkt. Jeg er temmelig sikker på at det er flere som gjør det. Jeg tror ikke jeg hadde giddi å holdt på med dette spillet om jeg var han gitt.
Kom gjerne med kritikk av han som spiller, men drit i å pisse på han konstant når dere ikke har bedre ting å komme med. Og for gudsskyld hold det relevant til spillet og aller helst til v14.
 

DeletedUser

Guest
Jeg behandler folk som dem behandler meg, WD. Så gjett hvordan Sondre har oppført seg :p
 

DeletedUser

Guest
Blablabla.. Jeg var vel den siste som faktisk ga denne to-hoda slangen en sjanse. På v12. Selvfølgelig misbrukte han den til de grader da han ved første anledning gikk til vår fiende å baksnakka oss. Synd for ham så fikk jeg alle samtaler videresendt, så der stoppa veldedigheten min for denne tapte sjelen.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Får lage ei liste jeg da

-T-H-
En god vellorganisert stamme, hvor mye av de beste folka ser ut til å bli samlet. Leder helt overlegent poengmessig.
Og for dem som trodde de skulle kun nå 100k, så vil jeg påstå at dette vil passeres i løp av kort tid
Uannsett hvor mye kritikk ledelsen får så sier jeg meg helt uenig, på denne runden gjør de en flott jobb så langt :)

2 MyTH
En respektert stamme med mange kjente og muligens fryktede navn.

3 Baron
Har noen gode spillere, selv om noen av dem lever bedre på rykte enn prestasjoner.
Alt i alt en stamme man kan frykte om de bare roer de interne stridighetene

4 =WOR=
Vet hvem et par er her, og vet derfor at de har noen gode spillere der.
Skal bli morro å se hvordan disse spillerne vil eksplodere nå i løp av uka, at de kommer til å gjøre det bra er jeg veldig sikker på

5 AoL
Vet ingenting om disse, men ser et fryktet navn har nylig joinet dem,
er disse undervurdert? eller kommer de til å bli revet i stykker? Tiden vil vise oss

6 SUP
Igjen en stamme med flere dyktige spillere. Så godt mulig disse kan gjøre det bra.

7 J.F.F
Dette er vell den familien jeg pleier å ha minst respekt for,
men hører at de kanskje gjør det bedre på denne verdenen? I hvertfall så skal det også sies at de har et fantastisk pågangsmot.
Har aldri sett en JFF spiller slutte å spille eller bli kicket bare av så enkle grunnet at de blir adlet.
Så spiriten har de, selv om sammarbeid pleier å være en mangelvare.

8 ST4B
Et par sterke navn, og ser at de har høy ODA, særlig i forhold til antall medlemmer

9 BBQ
Er det disse som har blitt trampet ned av ST4B? Bra at ikke adelsmennen var klare enda, for ellers ville de nok vært finito og borte.
Håper de kan reise seg igjen, og få bygget opp tropper til å stå imot.

10 SA
Slår meg som en masserekruteringsstamme, men har et par spillere helt i toppen.
Hører også at de har et par andre medlemmer med erfaring, men ellers vil jeg tippe denne stammen bare var oppe for å si hei på topp 10
og kommer til å falle raskt i løp av uka, men kan ta feil har jo bra cluster
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
God liste det her! ;)

-------------------------------------------

Blablabla.. Jeg var vel den siste som faktisk ga denne to-hoda slangen en sjanse. På v12. Selvfølgelig misbrukte han den til de grader da han ved første anledning gikk til vår fiende å baksnakka oss. Synd for ham så fikk jeg alle samtaler videresendt, så der stoppa veldedigheten min for denne tapte sjelen.

Jeg kjenner denne historien (hørt den et sted før). Jeg har full forståelse for at du ikke setter pris på Sondre (om det er som person eller som spiller spiller ingen rolle). Du har dine meninger og tanker om ham, det er det ingen som kan stanse deg i å ha.. men jeg vil også (som white) si du går litt langt med å kritisere ham nesten hele tiden på forum. Han er bare et menneske, en person og vi tar alle feil valg i blant. Dette er greit å få høre at vi gjør noe dumt, men ikke hele tiden, over alt, her og der, og alle andre trenger ikke å få vite det.
Jeg kjenner ikke Sondre (så godt) så kan ikke si hvem han er enda, jeg har gitt han en sjanse. Gjør han med meg som han gjorde med deg så vil han definitivt få høre.. jeg veit ikke hvordan jeg vil reagere, men takk til deg Redswan for nå veit jeg litt hvordan jeg ikke bør (positivt ment).
Spammebørsen er steng så da tar vi det her da :rolleyes:
 

tony stark

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Blablabla.. Jeg var vel den siste som faktisk ga denne to-hoda slangen en sjanse. På v12. Selvfølgelig misbrukte han den til de grader da han ved første anledning gikk til vår fiende å baksnakka oss. Synd for ham så fikk jeg alle samtaler videresendt, så der stoppa veldedigheten min for denne tapte sjelen.

var grunner til jeg gjorde det Redswan , dere klaget 24/7 på meg og sa at jeg burde gi vekk kontoen , derfor gjorde jeg det :)
Men som sakt Redswan, du kommer med mye dårlig kritikk til meg, har du faktisk vunnet 4 verdner+ 2 på .co.uk eller noe sånt :)?
Nei det tror jeg ikke, så slutt og klag og gjør det samme du også :)
For om du kjenner meg så tror jeg du har fått ett annet inntrykk, enn den j*****la bullshiten du kommer med :)
 

DeletedUser

Guest
Sondre:
Har bare vunnet 1 verden og 1 hp. Men så har jeg ikke deltatt i halvparten av ditt antall verdener heller, da jeg sjelden spiller med 3-4 duals.
Jeg kommer dog innen en ukes tid til å vinne en verden som rank 1, har du gjort det?

Dog, les igjen, jeg har aldri nevnt ved et ord om du er dårlig i tw, eller om du er en Gud. Jeg går på hvordan du oppfører deg, som er mildt sagt kritikkverdig. Og det er fakta og realitet. Men om du vil kalle det b.s, så kan jeg gå med på at din oppførsel kan kategoriseres slik.

Btw, godt å se at du innrømmer at du var(er) en backstabbing bastard. Det er et lite pluss i margen i det minste.

Et siste spørsmål:
Synes du at jeg fortjente at du dolket oss i ryggen? Mener du at jeg behandla deg dårlig? Og vær ærlig nå, og gjerne begrunn.

(og for dem som lurer, så er dette ikke off-topic, da vi diskuterer en leder av en stamme, som er veldig relevant med denne tråden)


benja81:
Fin liste, dog er jeg litt uenig i at JFF sjelden samarbeider. Dog er det vel hovedsaklig lederne som nyter godt av troppesendingene, ifølge mine kilder. Mulig jeg er feilinformert dog, hvem vet? :p
 
Sist redigert av en moderator:

tony stark

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Sondre:
Har bare vunnet 1 verden og 1 hp. Men så har jeg ikke deltatt i halvparten av ditt antall verdener heller, da jeg sjelden spiller med 3-4 duals.
Jeg kommer dog innen en ukes tid til å vinne en verden som rank 1, har du gjort det?

Dog, les igjen, jeg har aldri nevnt ved et ord om du er dårlig i tw, eller om du er en Gud. Jeg går på hvordan du oppfører deg, som er mildt sagt kritikkverdig. Og det er fakta og realitet. Men om du vil kalle det b.s, så kan jeg gå med på at din oppførsel kan kategoriseres slik.

Btw, godt å se at du innrømmer at du var(er) en backstabbing bastard. Det er et lite pluss i margen i det minste.

Et siste spørsmål:
Synes du at jeg fortjente at du dolket oss i ryggen? Mener du at jeg behandla deg dårlig? Og vær ærlig nå, og gjerne begrunn.

(og for dem som lurer, så er dette ikke off-topic, da vi diskuterer en leder av en stamme, som er veldig relevant med denne tråden)


benja81:
Fin liste, dog er jeg litt uenig i at JFF sjelden samarbeider. Dog er det vel hovedsaklig lederne som nyter godt av troppesendingene, ifølge mine kilder. Mulig jeg er feilinformert dog, hvem vet? :p

Nja, jeg og aslak bygde jo opp shining wolf fra 26p

satt til og med i ledelsen i 3.14

vant på co, mend mumle

dominator ilag med r3born
:)
 

DeletedUser

Guest
Eneste du beviser der, er at du må spille med gode spillere for å oppnå noe. Men det er irrelevant, det er ikke dine spillferdigheter som kritiseres. For de fleste vet at du nok er over snittet der.

Et siste spørsmål:
Synes du at jeg fortjente at du dolket oss i ryggen? Mener du at jeg behandla deg dårlig? Og vær ærlig nå, og gjerne begrunn.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Sondrekul er en spiller som aldri får inngang hos oss på V14, på grunn av sine tidligere løpetider. Så sent som på V1 for noen mnder siden, så har vedkommende vist til veldig dårlig oppførsell imot WIC medlemmer og ledelse. Dolke det som kan dolkes ideologi virker det som. Robert sa kanskje ikke at du var en dårlig spiller, men det gjør jeg. Jeg bryr meg ikke så mye om ferdighetsnivået IG, sånn bortsett fra at man kan det som er mest standard (mye aktivitet, effektiv farming, sending av adels m.m), det er mye viktigere hvordan en person er, og at denne personen forholder seg lojal til sin sak, og gir en lyd når ting ikke stemmer/uenig. Sondrekul har vist seg som en av de mest ustabile på .no, og ut fra det han tidligere har gjort, så får han ihvertfall ikke respekt fra meg. Spiller som alle stammer burde styre unna.

Så, la oss spore over på noe annet, ye?:)

Kan lage en kort snutt på topp 5. Har litt begrensa med tid, så da blir det sånn.

1 -T-H- 41.404 52.487 23 2.282 26 2.019
Sondre sin stamme. Dømt til og falle, selv om de har kjørt på med heftig PP-kjøring nå i starten. Selv om Sondre sitter i ledelsen, så er det enkelte i stammen som viser til ferdigheter. Så eneste spørsmålet er vel når de spillerene finner seg en skikkelig stamme :). Denne stammen vil nok forsvinne fra V14 om ikke så lenge.

2 MyTH 28.323 29.324 17 1.725 17 1.725
MyTH. Overvurdert stamme sier noen. Hverken jeg eller noen andre fra MyTH har vel skrytt uhemmet av oss. Vent noen uker, så får vi se hvordan det ser ut ;).

3 Baron 26.471 27.622 17 1.625 17 1.625
Hadde en litt turbulent tid med tullball på Rh0ch(noe som ble løst), og noen illojale medlemmer som søkte opprør. Det ser ut til at stammen har fått ting på rett kjøl igjen. Dette er en av de stammene jeg tror vil holde seg på topp 3. Avhengig om ledelsen der klarer og holde ting på plass, noe de har klart så langt, bortsett fra de illojale fjøsnissene som poppa ut.

4 =WOR= 23.589 25.726 18 1.429 18 1.429
Nicehunter sin stamme. Klamrer seg fremdeles til her i toppen. Viser absolutt til ferdigheter, blir morsomt og følge de videre.

5 AoL 21.850 28.291 25 1.132 25 1.132
En av det kjente "dynastiets" stammer. Tror nok de vil falle ut ganske snart, dessverre.
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Mer kritikk, mer negativt, mer usikkerhet.. med på å knekke en stamme kun ved ord :hmm:
Du har rett, det er ikke bare ferdighetene IG som gjør at man kan nå langt, selv om det hjelper på.

Ja, la oss spole til listen din.
Korte kommentarer som likevel er informerende og gode (yes).
-T-H- styres ikke kun av Sondre, han styrer for det meste med rekrutteringen.
Det at Tony Stark kontoen består av så mange dualer lager mer utrygghet for meg som nestleder og andre enn at Sondre sitter der.
 

tony stark

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Kanskje dere kan prøve og skrive litt postiv om oss helle for bare negativ, så kan dere heller ta det på pm til meg at jeg er verdens dårligeste spiller og leder og sånt, heller for og bare gå og sur mumle over at hele -T-H- suger, faktisk er -T-H- ein jevlig sterk stamme som har god kommunikasjon og koser seg i lag, slutt og prøve og late som det er noe gale som skjer i -T-H- for her det det trivsel ti høyeste grad, så kan dere skrive til pm til meg om alt jeg gjør som er galt?

Makan blir lei av alt det tøvet mange skriver om at -T-H- snart blir oppløst og sånt, og dere som mener det bare er meg i -T-H- som styrer tar feil, i -T-H- er det flere folk som styre og synest de gjøre ein kjempe jobb, så ja, vi kommer til og ta verden her med storm, og enda bedre er det og vise det etter all klainga fra alle andre folk utenom noen få.

Jeg setter pris på om dere skal klage på -T-H- gjør det til meg, og dere skal skrive om stammer på topp 10 stammer ikke om enn spesifik spiller :)

Takk for meg :)
 

You Lost The Game

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
@tony

Det skal sies at enhver tulling kan spille med tre andre på en konto og være i en stamme som vinner en verden. Så ingenting å skryte av der egentlig.

Men du vant kanskje noen av dem du sier som solospiller i stammen?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
topp 5 stammer.


1 -T-H- 41.610 52.773 23 2.294 26 2.030

dette er en kanon bra stamme. Ledelsen er den beste vi noen gang har sett. Og det er ingen PP-horere her eller. Så denne stammen består av kremen av TW. og dem vil nok besirere alt på sin vei og det andre stammene kan bare gi opp for disse kommer til og vinne.

jau er slikt dem beskriver seg selv. Menst vi andre velger og se på hvirkligheten :)

denne stammen har eg ikke mye troen på altså. Som eg har sakt tidligere er ikke sondre noen leder. Kanjse et leder bytte kan redde stammen. Ikke vet eg men emd sondre bak rattet må det snart treffe et stup.

2 MyTH 28.390 29.422 17 1.731 17 1.731

denne stamen kan nå langt om dem gir alt. Men diplomati er viktig dere kan umulig vinne aleine? en ally med =WOR= eller SUP kan styrke dere kraftig i krigene som kommer oppovar.

3 Baron 26.536 27.700 17 1.629 17 1.629
rykter om mye rot her? Ellers en stamme som hvirker solid komt seg litt på beina igjen no. Kan vel greie seg. Ligger vel litt spred også så vil si at dere bør sammle dere mer :) Ellers ville vel et diplomati med AOL eller TH styrke dere.

4 =WOR= 23.750 25.924 18 1.440 18 1.440

stammen ligger fint i k 45. Endå ingen som har adla men kommer vel snart. Økt litt i ODA no så kanjse rensing av byer til adling. Stammen ligger no stabilt og hvirker ut til og holde med det 3 andre over seg samtidig bør dem kansje passe seg for AOl som kommer sigende nedenifra?


5 AoL 21.937 28.403 25 1.136 25 1.136

vet ikke mye om denne stammen. Men ser at dem er den største stammen i k 44. Og at dems alliert BBQ er nummer to så vil si dem ligger sterkt no alikavel tror eg ikke en ally med BBQ er noe og sattse på kanjse ST4B hadde vært mer allyen for dere?
 

DeletedUser

Guest
1 -T-H- 41,951 53,227 23 2,314 26 2,047
-Stammen vi elsker å hate. Eller egentlig så er det vel ikke stammen, men den oppsatte lederskikkelsen, som er bredt mislikt over hele fjøla. Med god grunn. Nei, Sondre. Orker ikke ta noe med deg privat. Du evner jo ikek engang å svare på det eneste spørsmålet jeg stilte deg i forrige innlegg:
Et siste spørsmål:
Synes du at jeg fortjente at du dolket oss i ryggen? Mener du at jeg behandla deg dårlig? Og vær ærlig nå, og gjerne begrunn.

Ellers har stammen flere oppegående personer, som nok har æren for at stammen ligger der den ligger, sammen med en god porsjon premiumpoeng, såklart :)
Blir spennende å se hva som skjer videre, verden er jo enda ung, så vil hverken hylle eller fordømme denne stammen enda.
Hele 69 stammeskifter på dette tidspunkt, det er mye og det bør vel roes ned om dem ønsker stabilitet. Sondre derimot, kan dem lett kvitte seg med.

2 MyTH 29,616 30,648 17 1,803 17 1,803
-Se og Hør-stammen som alle vet hvem er, ser det ut til.
Vi har blitt kalt oppskrytt og har blitt skrytt opp.
Fakta er vel at vi er en del venner, som tilfeldigvis har spilt, og vunnet, en del i dette tw-spillet. Noen av oss kan t.o.m å sende raske adelstog. Vi tar også dette spillet med knusende ro og nyter å spille sammen.
Stabile medlemmer sålangt. 17stk og ingen avganger. Hvor langt det vil gå? Stay tuned!

3 Baron 26,788 27,970 17 1,645 17 1,645
-Pdd er nok dette, om man ser bort ifra alt diplomati, den stammen jeg personlig synes ser sterkest ut på papiret. Mye erfaring og suksess i denne gjengen. Har vært litt tull i starten her da 3stk forlot skuta, men what doesn't kill you, makes you stronger! Lykke til videre :)

4 =WOR= 24,004 26,193 18 1,455 18 1,455
-Med Nicehunter i spissen. En interessant gjeng som også har en del erfaring på baken. En av mine favorittfiender ifra v7 er jo her også. Kommer til å følge med dere fremover!

5 AoL 22,262 28,797 25 1,152 25 1,152
-Kjærlighetsarmeen. Siste tilskudd er Grim Reaper. Lurer på hva som har lokket ham til å starte på v14?
En del har forlatt eller blitt sparket ut allerede, noe som ikke tyder godt. Har desverre ikke tro på denne gjengen, men har ikke noe spesielt grunnlag for dette.

6 SUP 20,142 20,875 17 1,228 17 1,228
-Er vel ikke lenge før suppegjøkene hr er på topp5-lista. Erfarne, hyggelige og modne spillere her, kan nå langt om dem går inn for det.
Spørsmålet er egentlig; spiller dere av vane, eller for å vinne?

7 J.F.F 18,512 24,238 24 1,010 24 1,010
-Har alltid likt RUAB personlig. Har pratet sammen og sloss imot hverandre på flere verdener. Men må ærlig innrømme at dette JFF-prosjektet ditt er ikke noe jeg har mye til overs for, rekruttstamme til rekruttstammen osv er bare dumt i mine øyne. Men vi blir nok ikek kvitt dem med det første, om noen forsvinner, kommer det alltid nye medlemmer til JFF.

8 ST4B 17,776 17,776 12 1,481 12 1,481
-Bare 12stk, men allerede 40 stammebytter. Snodig høyt tall så tidlig.
Veldig høy ODa, rank 2 faktisk. Er det så smart så tidlig da? Kjører en high risk, high reward-stil, som jeg tror vil feile på en verden av v14's størrelse.

9 BBQ 17,219 21,881 22 995 22 995
-Realtivt annonym gjeng. Kjenner igjen noen nick dog. Vært litt prat om dere på forum, men kan ikke huske å ha sett spesielt til respons ifra deres side. Lav OD. Litt sånn "bob-bob-bob, ikke sant"-stamme pdd.

10 SA 17,143 18,983 20 949 20 949
-Her er det jo 2stk som drar hele stammen. Hvor lenge vil disse to holde seg her da? Er allerede byttet ut litt i rekkene her, men har en følelse om at det kommer til å skje ofte fremover. Shark Attack? Tror dere må fokusere en del på defense fremover.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp