Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Du burde takke meg, som stammeleder. Nå er du klar for utfordringene som ventes. Kanskje spilleren tenker seg om, og lar det hele ligge etter å ha blitt informert om lekkasjen.

Må benytte anledningen til å takke alle som har sendt en melding for å informere om ting som skjer. For å besvare spørsmålet flere lurer på:
Nei, Glitter spille ikke på verden 14.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jammen herregud, har dere ikke skjønt dette sannhetsserum....det er jo h*n, eller oss selv som skaper disse sannheter. Han sier en mulig sannhet om f.eks WOR, straks er Magnar og avkrefter....dermed har vi en annen sannhet. Sannheten må jo da ligge en plass rundt der, og sannhetsserummet har da funket.

Men ganske fornøjeligt dette...(nod)
 

DeletedUser

Guest
Det er kommet meg for øret at sannhetsserumet har visse bivirkninger. Hodepine, kvalme og hallusinasjoner er en liten del av bivirkningene.
 

DeletedUser

Guest
Nye fakenicks slippes:

Nimbelwhite = Pappa Betaler
Kusa = Cleo
Kill Em All = Invincebul
 

DeletedUser

Guest
Er vel heller Pappa betaler som en gang var et fakenick for nimbelwhite.
 

DeletedUser

Guest
[tony stark]så vidt jeg veit sluttet Invincebul etter v8[/QUOTE]

da har han gjort comeback.
 

DeletedUser

Guest
Litt adlingsplaner på verden 14:

- Mr. Millionaire skal adle Znipps største by.
- *Stark* skal adle Hvalen.
- Rh0chrr3ss skal adle missSWAG
 

DeletedUser

Guest
Ny sannhet for dagen:
Nofjon1 og Reisverket spiller v14. De leder en stamme sammen, og denne stammen ligger topp 20.

Er du klar for mer fakta utover dagen? Følg med på sannhetsbørsen. Nye sannheter, hver dag.

Reisverket :O savna han siden v5 jo :3
 

DeletedUser

Guest
Alliansene begynner å komme på verden 14. The Heroes og JustForFun er to stammer som er upopulære i sine områder. Supperådet og Warrior of Revenge har etter hvert knyttet tette bånd, og dette har ført til et nødvendig samarbeid mellom The Heroes og JustForFun. En åpen krig vil komme i løpet av uken.
 

DeletedUser

Guest
Høres spennende ut dette her :) er det noen som ønsker og si noe mer om enten det ene eller det andre? ;) for her prøves det jo og fiske ut sannheten om åssen forholdene er her i k45 ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ser fram til det Sannhetsserum911 ;) Spennende at du er såpass synsk... kreds til deg!! <3

MVH

missSWAG
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Klart at =WOR= og SUP har tette bånd...Magnar og jeg er nettopp kommet ut av "skapet" og har veldig tette bånd. Skjønte dere den?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp