TW-Champion v14

Status
Stengt for ytterligere svar.

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Så slutt og tro at du er en "helt" siden du redda en konto for en periode :p

Uhh? for en periode :p ? den var jo reddet da jeg merga med bongo :) så har du egentlig noe du skulle ha sagt xP du kan jo starte på en ny hp server så kan jo du være med å ødelegge en stamme just like hp 6 :eek:
 

DeletedUser

Guest
Uhh? for en periode :p ? den var jo reddet da jeg merga med bongo :) så har du egentlig noe du skulle ha sagt xP du kan jo starte på en ny hp server så kan jo du være med å ødelegge en stamme just like hp 6 :eek:

Den siste setningen der er er så off-topic at jeg nesten måtte le litt her jeg satt. Unnskyld meg, men hva har det minecraft1996 å gjøre med det at du merget med bongo og ser på deg selv som en helt?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Den siste setningen der er er så off-topic at jeg nesten måtte le litt her jeg satt. Unnskyld meg, men hva har det minecraft1996 å gjøre med det at du merget med bongo og ser på deg selv som en helt?

bare en ekstra settning det ;) skjønner ikke at han kommenterer da han ikke spiller v14 ut ifra det jeg vet..
 

DeletedUser

Guest
bare en ekstra settning det ;) skjønner ikke at han kommenterer da han ikke spiller v14 ut ifra det jeg vet..

En ekstra setning som er totalt unødvendig. Han har spilt v14, og man har en tendens til å bygge seg opp litt kunnskap om verdenen og dens spillere når man spiller der. Alle har rett til å kommentere hvor de vil, og jeg skjønner egentlig ikke hva du synes er så galt med at han kommenterer på dette forumet.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
jo jeg synes det er galt da han fyrer løs med ting han ikke vet en eneste ting om xP
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Robert... siden du snakker så mye om tro så kan du jo gå i kirka på søndag ;)

God Helg...
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Dette må jo være en av topp 5 tidenes diskusjon/krangel på TW forum for .no! (clapping)

Men, hvor lenge skal dere holde på?

Hkq3c.gif

(Måtte ha litt popkorn for den lange lesingen)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp