TW-Champion v14

Status
Stengt for ytterligere svar.

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Dette må jo være en av topp 5 tidenes diskusjon/krangel på TW forum for .no! (clapping)

Men, hvor lenge skal dere holde på?

Hkq3c.gif

(Måtte ha litt popkorn for den lange lesingen)

Er SÅ enig! Vil nok si den også er på topp 3, for innholdet og engasjementet i denne diskusjonen er jo helt enestående! :awesome:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Greit om du hadde svart på rett tråd? Men please ikke gjør det.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
tror du ikke jeg var med fra starten :D ? du får nok sjekke faktaene dine før du slenger ut med ting du ikke har peiling på xP
 

DeletedUser

Guest
Er bare å bli vant til at Dg44 sier ting som er sant i hans egen lille verden :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
jeg gjør jo faktisk det jeg :) at enkelte folk vrir og vrenger på hvordan jeg sier det er langt ifra mitt problem :)

Regner med du brukte den settningen der fordi du ikke ville innrømme at du tok feil :D
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke vri og vending. Det er gjentagelser av hva du har sagt, oppfulgt av spørsmål som du aldri svarer på, men fjaser unna. Akkurat som du gjør her.
Ja, samt noen tullete smileys der du tror du er morsom.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
tror du ikke jeg var med fra starten :D ? du får nok sjekke faktaene dine før du slenger ut med ting du ikke har peiling på xP

Kan bekrefte denne. Han var nemlig i ST4B og backstabbet de, til fordel for DuhHelluw og TSM(giggle)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
backstabbet jeg ST4B ? Det var jo alle utenom Miss Fortune som dro over :p ? og grunnen til det var fordi at ingen likte han ene lederen.. samt vi lenge hadde snakket med TSM om en sammenslåing... amen
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er ikke vri og vending. Det er gjentagelser av hva du har sagt, oppfulgt av spørsmål som du aldri svarer på, men fjaser unna. Akkurat som du gjør her.
Ja, samt noen tullete smileys der du tror du er morsom.

å? er det slik det er Robert? Da må jeg nok si du er dummere enn jeg trodde... Jeg sa at en positiv ting om meg selv var at jeg var veldig aktiv.. Så vrir du på det slik at du får det til å høres ut som jeg er super aktiv på forum.. når det er in game...
 

DeletedUser

Guest
Ok, jeg sa aldri hvor aktiviteten lå, jeg bare sa at du skrøt av din aktivitet. Og når jeg har høy aktivitet, så er det dårlig.
Du trodde da selvsagt at jeg bruker all min tid på forumet, noe som ikke stemmer.
Jeg derimot har ikke påstått noe spesifikt om deg på dette emnet, så lær deg å lese. Eller følg ditt eget råd som du ga meg, hold deg unna forumet.
Så bør spesielt du av alle her, være forsiktig med å bruke ordet dum. Da har vi det berømte glasshuset og den velkjente steinen igjen, vettu.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Haha, morsomt at han som for ikke lenge siden roste segselv høyt for sin aktivitet, nå rakker ned på andre for deres aktivitet.
Er nok ikke overraska dog, siden det ikke akkurat er første gangen han går imot sine egne ord.
Jeg gjentar:


Keep it up, så vil nok det siste snev av din troverdighet fordufte også.

well her er svaret ditt til at jeg mente du satt for mye på forum, som du kan se så snakka du om aktiviteten min som et svar på min kritikk av deg som ikke gjør annet enn å krangle med folk på forum..
 

DeletedUser

Guest
Du vil jo ikke engang prøve å forstå hva andre mener, men legger meninger og motiv på folk.

Faktisk et vennlig tips til deg fremover:
Prøv å forstå andre før du uttaler deg, ikke stol på at det første du tror noen mener, er det rette. For i ditt tilfelle er det svært sjeldent realiteten.
 
Sist redigert av en moderator:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det var akkurat det du mente Robert. ikke prøv å snakk deg unna ved å bruke disse vennlige tipsene dine.. da du og Kenn93x også burde ta dem til følge... For det du gjør er å si at jeg ikke forstår hva du mener... når det helt klart var aktivitet på forum som var tema da du kommenterte dette.. mens når jeg skriver noe så skal dere si noe negativt og lage egne tanker i den fantasiverdenen dere lever i? Plis spar meg.. er det en 5 åring jeg snakker med?

I prinsippet er det slik : "Han gjorde ditt han gjorde datt... Jeg er uskyldig"
 

DeletedUser

Guest
Har du noen sinne skrytt over din aktivitet på forum? Nei.
Har du skrytt over din aktivitet ingame? Ja.
Gjett EN gang hva du tror jeg mente med aktivitet da. Må jeg virkelig forklare det enda bedre enn dette?

Så kan du spare deg for disse kommentarene om dum og 5åring, det gjør ikke din sak bedre at det er du som oppfører deg som den dumme 5åringen mens du gir beskrivelsen til noen andre.

Så her trekker jeg linja. Vil du noe mer nå, ta det privat.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
uhm... forskjell å være på forum i 20 min daglig og være på i 3 timer daglig :) ? Så det går nok på tid kjære Olve og ikke på om jeg gidder å legge inn en kommentar eller ei :)

Jeg skrev da denne... og da kommenterte du.. jeg snakka om aktivitet på forum.. deretter skriver du om at jeg ikke burde rakke ned på aktiviteten din på forum, da jeg sa jeg var så aktiv..

Jeg gir den beskrivelsen til akkurat den jeg vil jeg Robert.. du klarte ikke å holde deg akkurat som jeg visste..

skal gi deg 1 råd jeg : Grow up

dg out
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Rolig nå damer, ingen grunn til og bli så oppspilte, kan dere ikke bare være enige om og være uenige? :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp