CTRL. - Backstabbers de også ?

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Elsker dramaet ^^

Foresten benja, er det ikke litt hyklersk at du klager på backstabbing her men når dere på v20 allierte dere med Utopia bak vår rygg og gjemte dere bak falske rykter(tor henrik) så var det greit?


Hadde nesten regnet med at folk ville trekke frem v19 når det var snakk om mitt skitne spill i nyere tid.
Selv om jeg forlot stammen før jeg gikk imot dem.

V20 så ser jeg ikke at vi gjorde noe galt, mye som ble endret på diplomatiet, men Vixen gjorde en knall-bra jobb der. Selv var jeg ikke med i ledelsen der, og bidro kun med mine sterke meninger som et normalt medlem slik jeg så ofte gjør. Jeg fulgte stammen sin politikk når alt kom til alt. Og ja jeg kan ha påvirket noen av valgene, men det er da også lov og var vellbegrunnet.

Det du kaller falske rykter tror jeg fremdeles var sannheten og ble bekreftet av videresendte meldinger og noen screen shoots som så klart kan ha vært manipulert, men fulgte dem opp med å gjøre samtaler med folk og fikk noen av dem således bekreftet.
 
Sist redigert:

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Det du kaller falske rykter tror jeg fremdeles var sannheten og ble bekreftet av videresendte meldinger og noen screen shoots som så klart kan ha vært manipulert, men fulgte dem opp med å gjøre samtaler med folk og fikk noen av dem således bekreftet.

Blei ærlig talt litt trist inni meg nå.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Du fortsetter jo å bekrefte hvilken flott spiller du er her på v21, godt at dere kan stå sammen om noe.
Altså utnytte spillere, og deretter tviste om ordene slik at de hederlige folka slik som Joakim får smellen.

Vell played
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
"tviste om ordene"... Hvor hyklersk går det ann å bli? Var akkurat det du gjorde på v20.....
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Thomas bekreftet jo selv sin deltakelse som spion.

Norske Nørd feb. 13, 02:00
Hyggelig av deg å dele forumet med Don.

Unholy Confessions feb. 13, 02:03
null stress :)
(har ikke mulighet til å ta utklipp nå)

Alle vet jeg hater backstabbing og spioner på spillet.
Jeg tvister ikke på ordene, jeg har sterke meninger der jeg forteller sannheten ut fra mitt ståsted.
Tvisting med ordene skjer når man vet hva budskapet er, men vrir på dem og tar dem ut av sammenheng slik at de skal representere en mening som vedkommende vet ikke er sann, men som gainer personen som vrir på dem.
I dette tilfellet Don og Jørn

(thomas du kommenterer en annen sak og tilhører en annen verden, derfor er du off topic her.
Selv om jeg er overbevist om at du spilte akuratt like skittent på v20 og dermed valgte stammen vår å bryte sammarbeidet med dere)
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Er det ikke fint at madcow sier du er en backstaber da. Visser vel at gresset ikke er grønnere på din side(kyss)
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Er ikke nødvendigvis sannhet bare fordi det er det du mener...
Har heller vist seg at det er det stikk motsatte av sannhet. Heller mer ønsketenkning fra din side.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fortell meg om en verden der jeg har gjort det dere har gjort her?
Definisjon av backstabber er vid, velbegrunnet brudd på diplomati er i følge min ordbok ikke backstabbing.
I tillegg ble det bestemt av stammen ikke et enkelt medlem.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Alltid tilbake i det gamle sporet. Folk elsker dette krigsspillet, men gud forby å benytte seg av konvensjonelle metoder som alltid er blitt brukt i kriger i virkeligheten. Spionasje, kontraspionasje, maktspill, og liknende har uten unntak vært en viktig del av enhver krig og konflikt. Også i TW, og det er noe av det som gir TW en ekstra dimensjon. Me like.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Alltid tilbake i det gamle sporet. Folk elsker dette krigsspillet, men gud forby å benytte seg av konvensjonelle metoder som alltid er blitt brukt i kriger i virkeligheten. Spionasje, kontraspionasje, maktspill, og liknende har uten unntak vært en viktig del av enhver krig og konflikt. Også i TW, og det er noe av det som gir TW en ekstra dimensjon. Me like.


Hehe, synd je itte kan gi dæ meire + rep din gærning
 
Topp