CTRL. - Backstabbers de også ?

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg godtok at du kunne legge ut bildene, det at det gikk for langt merket jeg i etterkant når jeg leste alt dette i forum og shit
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
UC kotoen gjorde akkurat det samme som oss.

Don kontoen gjorde det begrun av horribel rekrutering/leding av stammen.

Uc kontoen får svare for dem selv, hvorfor dem gjorde det.

Å du skal ikke beggyne å si at det var planlakt fra dag en, backstabingen fra vår side ble bestemt sirka 10t før vi adlet gullungen.
Vi veit det er en sykt sårlig måte å løse det på, men jeg er ikke som alle andre spillere å dermed løser jeg ting annerledes
 

Unholy Confessions

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Fysj.. prøver dere på UC kontoen å redde dere selv med å gi meg skylda… Dere adlet joakim, dere ga info, dere byttet stamme!

DERE HADDE ET VALG HELE TIDEN OM Å IKKE BLI MED!! Dere kan ikke gi andre skylda for hva dere har gjort! Uffamei!

Jeg prøver ikke å dytte skylden over på noen andre, men å dele skylden.
Jeg har like mye skyld i det som har skjedd som det du, Thomas og Johan har.

Men hele forskjellen her er at jeg er åpen om det, og innrømmer en feil som jeg egentlig burde holde meg for god for.
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Skyld? Har jeg misset noe? Har det skjedd noe jeg burde skamme meg over? Føles ikke sånn.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Det possitive med alt tullet jeg starta, så har detta forumet blitt mere aktivt en noen gang:razz:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Maken til whiners! Man kan ikke være med på leken uten å tåle steken, det lærte jeg som barn - og det lærer jeg mine barn. Ok, noen ganger lar man seg rive med og synes noe er en god idè - ja kanskje til og med genial der og da. Poenget er at når man først går for noe - så står man for det. Det er greit å angre, det er greit å si unnskyld, men man skal fa..n ikke komme her å legge skylden på andre for noe man selv har gjort. Og det å si at noen har overtalt dem til å gjøre noe dumt, og derme avskrive seg alt ansvar er patetisk og barnslig.

Jeg har også gjort mange ting jeg har angret på i TW. Jeg var den første i .no som "kuppet" flere stammer som toppet rankingen, ved å skaffe meg tillit hos hertugen for så å sørge for at jeg fikk være kv og endret rettighetene. For så å slette stammene. Planen var genial syntes jeg, og det syntes også de som fikk ta del i planene mine. Spesielt når alt gikk etter planen. Men straks den var utført så var det ikke noe gøy. Det føltes som om man hadde ødelagt noens liv på ordentlig. Men da gikk vi hit i forum og forsvarte det. Kastet ut all drit vi visste om de vi hadde lurt, og forsøkte rettferdiggjøre det. Men det føltes fortsatt like råttent.

Poenget her er ihvertfall at alle tar noen valg de angrer på etterpå. Og det er lov å si man gjorde feil. Men å klandre andre for den feilen er patetisk.

Og for å oppsummere: Ingen er skadet IRL. Dette er et SPILL. Get over it!
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
En ting er å spille taktisk og ta gode valg. Men å kicke sine egne duals på den måten fordi han selv gjorde noe han mente var feil :|
Me no understand...
 

DeletedUser

Guest
UC kotoen gjorde akkurat det samme som oss.

Don kontoen gjorde det begrun av horribel rekrutering/leding av stammen.

Uc kontoen får svare for dem selv, hvorfor dem gjorde det.

Å du skal ikke beggyne å si at det var planlakt fra dag en, backstabingen fra vår side ble bestemt sirka 10t før vi adlet gullungen.
Vi veit det er en sykt sårlig måte å løse det på, men jeg er ikke som alle andre spillere å dermed løser jeg ting annerledes

Denne kjipe dysleksien din styrker ikke akkurat etosen din (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Maken til whiners! Man kan ikke være med på leken uten å tåle steken, det lærte jeg som barn - og det lærer jeg mine barn. Ok, noen ganger lar man seg rive med og synes noe er en god idè - ja kanskje til og med genial der og da. Poenget er at når man først går for noe - så står man for det. Det er greit å angre, det er greit å si unnskyld, men man skal fa..n ikke komme her å legge skylden på andre for noe man selv har gjort. Og det å si at noen har overtalt dem til å gjøre noe dumt, og derme avskrive seg alt ansvar er patetisk og barnslig.

(-----)

Poenget her er ihvertfall at alle tar noen valg de angrer på etterpå. Og det er lov å si man gjorde feil. Men å klandre andre for den feilen er patetisk.

Og for å oppsummere: Ingen er skadet IRL. Dette er et SPILL. Get over it!

Ah! Hvilken underholdningsverdi denne tråden har! (nod) (clapping)
For oss som sitter utenfor og ser på, så er det ganske så klart hva som har skjedd her.
Syns DONslask burde ta til seg ordene til Reisverket. Skjønner ikke hvorfor alt plutselig ble så ille, når det var den andre veien det gikk. Hva hendte med dette "å benytte seg av konvensjonelle metoder som alltid er blitt brukt i kriger i virkeligheten. Spionasje, kontraspionasje, maktspill, og liknende"? (giggle)
Som Reisverket sier: Er man med på leken, så får man tåle steken! Og det er bare et spill, så "stop whining and get over it"! (rofl)
 

DeletedUser

Guest
Ah! Hvilken underholdningsverdi denne tråden har! (nod) (clapping)
For oss som sitter utenfor og ser på, så er det ganske så klart hva som har skjedd her.
Syns DONslask burde ta til seg ordene til Reisverket. Skjønner ikke hvorfor alt plutselig ble så ille, når det var den andre veien det gikk. Hva hendte med dette "å benytte seg av konvensjonelle metoder som alltid er blitt brukt i kriger i virkeligheten. Spionasje, kontraspionasje, maktspill, og liknende"? (giggle)
Som Reisverket sier: Er man med på leken, så får man tåle steken! Og det er bare et spill, så "stop whining and get over it"! (rofl)

Har du ikke lest alt? ER ikke vi som legger skylden på andre! Vi står for det vi har gjort!!!
 
Topp