CTRL. - Backstabbers de også ?

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg liker spionasje, jeg liker om man ikke kan stole på noen, det gir spillet en ny dimensjon der man alltid må være på vakt og ikke kan stole på noen. Men det er nok kanskje bare jeg som liker litt ekstra spenning om hverdage ..
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Word^ er spennende også å ha en spion i min stamme, for å huke han ut osv.. spioner er det i virkeligheten også, ser ikke hvorfor det er så hårreisende at det er på tw.
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Elsker dramaet ^^

Foresten benja, er det ikke litt hyklersk at du klager på backstabbing her men når dere på v20 allierte dere med Utopia bak vår rygg og gjemte dere bak falske rykter(tor henrik) så var det greit?

Gikk ikke bak deres rygg, og vi backstabbet dere ikke heller. Hvordan får du fram en backstab? Vi fikk bevis noe jeg fortsatt tror er sannheten, som Benja også sier. Etter det avbrøt vi alliansen og ble med Utopia videre.
 

DeletedUser

Guest
Alltid tilbake i det gamle sporet. Folk elsker dette krigsspillet, men gud forby å benytte seg av konvensjonelle metoder som alltid er blitt brukt i kriger i virkeligheten. Spionasje, kontraspionasje, maktspill, og liknende har uten unntak vært en viktig del av enhver krig og konflikt. Også i TW, og det er noe av det som gir TW en ekstra dimensjon. Me like.

Hehe, synd je itte kan gi dæ meire + rep din gærning

Dere to altså! Love is in the air (love) Foreløpig i hvertfall. Tiden vil tidsnok vise, om ikke Reisverket vil få nok av, at DONslask er så høy på seg selv. I mellomtiden, gjør oss andre en tjeneste. Skaff dere et rom (les; tråd), hvor dere kan fortsette å slikke hverandre under halen. (kyss)
 

Unholy Confessions

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Jeg synes hele Ctrl. blir hengt ut her for ingenting!
Jeg, som har sittet på denne siden, synes alt går alt for langt her!
Bildene som er tatt er ikke manipulert, men forsiktig plukket ut slik at hele sannheten ikke kom frem. Om slasken/Jørn manipulerer eller ei spiller vel egentlig liten rolle i det store helhetsbildet.

De bildene som ble tatt VAR fra en diskusjonstråd om hva som ville være stammens beste, uten at noen av våre allierte ville føle seg tråkket på tærne eller utnyttet. Akkurat som Benja, Vixen og Knut storfot tidligere har sagt i tråden. Om du ønsker mer informasjon om denne, kontakt en av overnevnte in game.

Hele stuntet til DONslask var planlagt fra dag 1. ATJhodorlamealot (egentlig ATJnhodohrmaenass) var med på det. Jeg fikk rede på backstabbingen da jeg først og fremst fleipet om en merge mellom meg og ATJ kontoen, lørdag forrige uke. De gikk med på en merge, og jeg gikk med på denne backstabbingen. Jeg var i god tro at dette ville være gøy å være med på! Se en god og lovende stamme rakne sammen. Adle lederen for at alt skal gå til #¤"!#¤".
Det var artig til å begynne med da jeg så hvordan RV lot seg rive med i det DONslask hadde sagt. Hvordan smilene til de andre gikk rundt ørene deres. Hvordan panikken begynte å bre seg blandt medlemmene i min gamle stamme. Hvordan effekten av alt denne forumposten var blandt alle dere andre på det offentlige forumet. Men alt kan jo ikke være fryd og gammen, kan det vel?
Hva skjer når en person mister all troverdighet?
Vil DU (ja, akkurat du!) bli husket som en spiller som spiller skittent?
Kommer du noen gang til å bli tilgitt av personer du har såret?

Jeg vil iallefall ikke miste den tilliten jeg har bygget gjennom årene.
Jeg vil ikke bli husket for "han der som dolket stammen sin i ryggen".

Ja, verdenskriger har blitt kjempet med spioner. Men har det vært mange av dem som har dolket sitt eget land i ryggen? De spionene har blitt stasjonert i landet de kriger mot, for å skaffe informasjon.

Jeg har kanskje dratt dette litt langt nå, men det får så være. Jeg gidder ikke gå tilbake å slette noe.

Back on topic, og kort oppsummering.
Ikke stol på det DONslask har sagt. Mye av det kan vise seg å ikke være hele sannheten!

UC - out.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Synest ærlig talt at det gikk litt for langt selv, turte egentlig bare å si noe. Hver gang noen er på motsatt side av jørn greier jørn å få folk med på sin side, det skal han ha, han er flink til det.. men huff det er så kjedlig å være på andre siden.. Vært der mange ganger selv og ville ikke oppleve det igjen^^ såe hva skal man si? Karma is a bitch^^
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Vent litt, Unholy C var en av dem som startet det her og det er han som synes at det har gått for langt? ka har han gjort mot thomas og johan? blir litt forvirra as
 

DeletedUser

Guest
Fysj.. prøver dere på UC kontoen å redde dere selv med å gi meg skylda… Dere adlet joakim, dere ga info, dere byttet stamme!

DERE HADDE ET VALG HELE TIDEN OM Å IKKE BLI MED!! Dere kan ikke gi andre skylda for hva dere har gjort! Uffamei!
 

DeletedUser

Guest
Synest ærlig talt at det gikk litt for langt selv, turte egentlig bare å si noe. Hver gang noen er på motsatt side av jørn greier jørn å få folk med på sin side, det skal han ha, han er flink til det.. men huff det er så kjedlig å være på andre siden.. Vært der mange ganger selv og ville ikke oppleve det igjen^^ såe hva skal man si? Karma is a bitch^^

Turte ikke å si noe du liksom… DET VAR DU SOM VAR SPIONEN I CTRL! OG VILLE JEG SKULLE LEGGE UT BILDENE!
 
Topp