Elite = ærlig spill????

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Oh... Ehm... Hmm... Uhmm... Hehe. Okay. (A)

Det er sant, de spørte meg om jeg visste om noen gode spillere, jeg nevnte deg. Du hadde spurt meg inndirekte tidligere. Og jeg sa at du var en spiller som jeg kunne stole på, ikke det at jeg angrer på at jeg valgte deg, du er en venn av meg, men det var jeg som sa ja til deg. Jeg fikk Zanmato til og besteme seg!
 
Reaksjonspoeng
1
Vell, folkene og vennene til Hitler syntes at han hadde rett i sin tankegang!
Russland var enig i Stalin og Lenin! Mongloerne var enige med Ghenkisk Khan, Hunnerne med Antila!

For deg så er Glitter den allmektige! Hun har proppet deg med Propaganda! Rart at du tror på henne da ;$

Nei. Det er det at jeg ikke har noen mulighet for å tro på alt pisset dere kommer med. Jeg stoler ikke på infoen dere har. For noen dager siden hadde noen i Yamato hørt at Elite hacket Mithrandir. Klarte dere ikke å informere medlemmene rett heller?
 

DeletedUser

Guest
Rykter kommer og går! Jeg er ikke leder der ! Jeg er har bare sittet og sniped dere!
 

DeletedUser

Guest
For å stille et spørsmål da.

At den samtale ble tatt på msn og at det ikke brukes i TW er helt greit hvis du i hele tatt gidder å se skikkelig.

Men når det gjelder mns, så er det nesten blitt den vanligste formen for å kommunisere på TW, det er vel ikke en ting som ikke blir diskutert det i forhold til strategi, styremøter etc og derfor en del av spillet??? Så da at man prøver å gjøre meg til latter pga det!!!

Det er vel kanskje en måte å ta bort alvoret i anklagen.

Grunnen til at det kommer opp gang etter gang, er at faktisk fikk et jævla støkk i meg når jeg leste det. Alder viskes litt bort i spillet, og man prater med stamme medlemmer om spillet. Men nå har det blitt sånn at jeg nå tenker meg om før jeg tar en samtale med noen som er under 18 år pga det som ble sagt. Og den følelsen er overhode ikke noe morsom.

Det var ikke deg jeg hovedsakelig tenkte på.

Har ikke satt meg inn i det som var om deg noe særlig, men... Ting på msn påvirker helt klart spillet, men det kan ikke brukes til å påvirke ting in-game fordi det tilhører ikke spillet, og såkalte "bevis" kan lett forfalskes. For eksempel ville vel ikke et screenshot som lett kan redigeres med photoshop etc. blitt godkjent i en rettssak? Det samme gjelder da for chat logger.

Men at en oppførsel på msn kan være skammelig og uakseptabel, ja, selvfølgelig.
 
Reaksjonspoeng
3
Mosa?

Det ekke vits i å snakke til Elite, di driter i hva du sier uansett og stenger trådene dine snart.

Det koker opp nå.
Yamato tapte for Elite. Jeg vet ikke årsak til at Yamato ble oppløst, men Elite var 100% sikkert blandet inn i det.

Jeg lurer litt på hvordan to stammer som hadde et så godt forhold og var så gode allierte ender opp med å kaste skitt, langt under beltestredet, på forumet.

v2 har kokt sammen til å bli en hatsk, urretferdig, skeiv fordelt, allerede avgjort verden. Jeg blir kvalm av v2. Jeg blir kvalm av den utrolig lite gjennomtenkte propagandaen fra anti-Elite siden. Jeg blir kvalm av den totale dominansen til Elite. Jeg blir kvalm av denne tråden som har utviklet seg til å bli en maktdemonstrasjon fra Elite sin side.
De demonstrerer sin utrolige evne til å gangbanga alt som blir sagt på forumet og å ikke klare å ta til seg konstruktiv så vel som negativ kritikk.
Kan ikke alle bare ta en pause? Kan ikke bare folk få ut litt aggresjon på hunden, eller avisen eller noe annet som vi ikke trenger å være vitne til.
Jeg føler at jeg er veldig negativ mot begge sider, men det er mulig fordi jeg sitter å skriver med en utrolig trang til å spy...
 

DeletedUser

Guest
Du har rett:)

Elite var innblandet i dette:p

Men grunnen var at Zanmato ble sliten av å sitte oppe en uke uten nesten søvn. Og mange syntest Yamato uten Jin er ikke Yamato.
 

DeletedUser

Guest
Først og fremst, du trenger på ingen måte å lese det jeg skriver. Hvis du føler det er for langt for deg, kan du bare la være. Tvinger deg ikke til noe som helst. De som er interessert leser og de som lar være, gjør dette. Jeg føler i hvert fall at jeg ikke er noe full av shit. Bare sånn at det er sagt.

Er du ***, du å ?

!!!! Serriøst, spillet spilles for underholdningens skyld! UNDERHOLDNING!

Hvis man føler at spille tar mer en det gir, hvorfor spille ?

Altså, hvor de kommentarene kom i fra, aner jeg ikke. Hvor i alle dager kom “spille spillet for underholdningens skyld” inn i bildet aner jeg ikke. Når jeg snakker om ting Yamato skrev på forumet dems da det ble fastslått at Yamato skulle legges ned. Der kom det opp litt av vært som kun fikk flere folk til å slutte enn nødvendig. Følte det ble veldig sånn at Yamato medlemmer dro hverandre ned, mer enn nødvendig.

En linje JEG stusser litt på, det er: "Selv om jeg egentlig har prøvd å holde meg unna det offisielle forumet, fordi det er så kjedelig når folk alltid kommer med masse påstander, uten å bevise noe som helst eller prøve å forklare [..]"

Gi meg beviser for det, så skal jeg tro på deg, for du kommer med påstander, noe du hater, og du backer det ikke opp med en msn samtale en gang!

Snakk om å skyte seg selv i foten ?

Som du kanskje oppdaget var det jeg skrev rettet til Zanmato. Der jeg hinter til saker han er fullstendig klar over. Der jeg også forklarte rundt disse sakene, slik at alle på forumet får et innblikk. Om bevis blir nødvendig fordi Zanmato nekter for at det jeg sier er sant. Kommer jeg selvfølgelig til å poste bevis. Så for å si det sånn, bevis eksisterer, men hvis jeg får frem mitt synd på saken, uten å offentliggjøre ting som kan virke støtende for folk, er det selvfølgelig det beste for alle. Jeg antar at posting av følelsesmessige utsagt på msn fra Zanmato, blir veldig i det grove, i hvert fall slik jeg ser det. Derfor holdte jeg meg til “forklarings delene” foreløpig. Jeg tviler på at bevis trengs, ettersom han som sagt er fullstendig klar over ting han har gjort i ulike saker, som jeg tar opp her.

Så skyte seg selv i foten fordi jeg skåner dere for sensitiv informasjon? Der jeg samtidig forklarte. For all del, kall det hva du vil.

Han spilte ingen kort, ****, jeg gjorde det, det var jeg som sa at OHKO var ute etter en bruker, jeg visste ikke at han ville bruke kontoen til og imponere Glitter! Derfor er det MIN feil, og neste gang du uttaler deg om sånt, ha alle kortene på bordet! Du som hater at folk ikke backer opp med fakta og beviser til påstandene sine

Og det er ikke mye skittent! Noe som er skittent er dette, masse piss, vi holder live i kontoer som hadde gått tapt, denne kontoen er muligens den siste kontoen som står igjenn når spillet er ferdig, hadde ikke vi gitt den bort, hvem hadde da vunnet ?

Jeg regner med at du er Kenn. Uansett jeg kjenner selvfølgelig til dette. Så sånn sett har jeg alle kortene på bordet rundt denne sken, i hvert fall det meste. Jeg føler nå i hvert fall at når Zan selv utale seg om at det er hans feil, at han begikk en tabbe. Fordi han tok endelige avgjørelse, så føler jeg ikke at det blir noe mindre feil å komme med det jeg gjorde, selv om du også føler deg skyldig fordi du igjen hintet Zan. Ikke meningen å si at Zan er skyld alene, men som sagt tidligere, denne postet var rettet mot Zan og derfor han alene ble nevnt denne gangen, fordi han tok endelige avgjørelse og pga. hans tidligere utsagt rundt “skyld spørsmålet” i denne saken. Zan har også hatt møte om dette på msn ang. denne saken og resulterte til at han ikke hadde noe mer å komme med. Men vi hørte nå i hvert fall på han, uansett om vi ikke trengte det, har noe med det osv. Men for gamle dagers skyld!
Ehm, er det ikke et kjent fenomen at folk blir inaktive, trenger en pause og derfor har KV for å holde liv i en bruker? Eller at en bruker bytter eier? Selvfølgelig er det, det. Dere skiller dere ikke ut sånn sett. Men tanken bak dette, var skittent mot Elite. Samt er jo også morsomt å høre på hvordan dere hver gang dere forklarer saken, endrer historien som: Eieren av Mith hadde sluttet, Mith skulle kun spille om dagen, Mith er aktiv på v3, men av en eller annen grunn ikke orker å holde liv i sin egen bruker på v2 osv.

Deretter: “hadde ikke vi gitt den bort, hvem hadda da vunnet”? Hva mente du med det? Hadde dere ikke tapt den brukeren, så hadde dere vunnet, det du prøver å få frem? Det er i så fall spekulasjoner fra din side og ikke noe som helst form for bevis rundt dette som eksisterer. Samt ironisk nok, 1 bruker går tapt og så mange gamle Yamato spillere slutter. Virker for meg som om de fleste alt hadde mistet alt for for motivasjon til spillet og krigen generelt. Ellers syntes jeg det blir for dumt å slutte et spill pga. dere gjorte et dumt valg.

En linje jeg stuser på her å: "Så skriver du at moderatorer skal være 100% nøytrale, fordi det virker som at tråder mot Elite og LAW alltid blir stengt."

Er ikke det fakta da ? Hvor mange propaganda tråder MOT Yamato har blitt stengt ? Gi meg et tall, jeg kan gi deg et tall for tråder mot Elite og Law som har blitt stengt! ALLE, snart stenger glitter denne å, grunnet: "Bare spam, masse spam, masse piss."

Altså, hvorfor i alle dager skulle dette her vært fakta? Det er ikke noe logikk i det med tanke på virkeligheten. Mange spillere fra ulike stammer har fått advarsler og flere dagers bann pga. regelbrudd i slike trådet. Derfor har hovedsakelig disse trådene blitt stengt, fordi folk ikke kan oppføre seg og ting ble bare verre og verre, flere og flere advarsler osv. Rett og slett ikke forsvarlig å ha slike topic oppe. At du mener det spesielt gjelder Elite topic, er ren tilfeldighet. Men for all del, startet med at 1 kar sa dette og flere andre som ikke kan tenke selv, har kommet med det samme. Så får all del, ikke noe nytt du tar opp her og har blitt diskutert unødvendig mange ganger, syntes ikke du det?

HA.. HAHAHAH!

Jeg henviser til §3. for de av dere som har lest den. Linje 5 eksempler:
Sitat:
# Det er tillat å angripe to spillere fra den samme stammen med din egen konto, og kontoen du vokter.
Oups.. Var det ikke det som skjedde her eller

Bare sånn at det er sagt, så har ikke jeg noe med slikt å gjøre, her på tribalwars. Det jeg vet er det jeg har hørt av personene det gjelder personlig til meg.

Men her har du nå deler av spillets regler:
---
§3) Kontovakt
Mens en spiller kontositter en annen spiller, er ingen samspill (se §2) lov mellom noen kontoer som er styrt på kontositterens internett-tilkobling. Dette gjelder alle kontoer, som er kontosatt av spillere på denne tilkoblingen. Det er også forbudt å hjelpe den samme spilleren.
Alle samspill er forbudt inntil 24 timer etter kontositter modusen har blitt avsluttet.

Under kontovakt, så refereres det til paragraf 2. Der finner vi blant annet dette:
“Spillere som deler en internett tilkobling har ikke lov til å angripe samme spiller.”

Du henvendte meg til en linje på paragraf 3:
“Det er tillat å angripe to spillere fra den samme stammen med din egen konto, og kontoen du vokter.”

Ergo jeg kan være KV for en annen i Elite å angripe 2 ulike spillere i Yamato. Da koordinerer jeg ikke angrep, jeg samkjører ikke brukerne eller noe sånt. Men derimot pga. paragraf 2, som paragraf 3 henvender til at samme regler gjelder under KV. Så er det ikke lov til å angripe samme spiller med de du er KV for og i 24timers rammeperiode etter avsluttet KV.

Noe som skjedde her, etter det jeg har hørt fra personene, personlig. Så ikke noe feil her har skjedd i følge reglene.


Off topic:
Så i ditt neste innlegg begynner du å bable løs om et eller annet på v1. Det er da en grunn til at vi har delt inn i v1 og v2 seksjon og det du kom med er spam. Har da aldeles ikke noe å gjøre med v2 og dette topicet her å gjøre. Så svarer kort og greit: Jeg er ikke med i ledelsen på v1 og forøvrig har jeg røttene mine fra IB og var dere i mange, mange mnd siden starten. Men prøv å hold deg litt on topic? Mange takk.


Personlig føler jeg at jeg har svart deg ok. Prøvd å svart på alt det du har kommet med. Jeg har i hvert fall ikke noe å skjule. Så har du mer på hjerte, er det bare å komme med det, så svarer jeg så fort jeg kan og så bra jeg kan. Så lenge du er sakelig :)

- Tobben
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Sorry Ganon, men jeg liker å holde meg til en bruker jeg ;). Hvorfor skulle jeg ønske å bruke to stykker, for mange passord å holde styr på.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Der tar du feil min venn : )


Under kontovakt, så refereres det til paragraf 2. Der finner vi blant annet dette:
“Spillere som deler en internett tilkobling har ikke lov til å angripe samme spiller.”

Du henvendte meg til en linje på paragraf 3:
“Det er tillat å angripe to spillere fra den samme stammen med din egen konto, og kontoen du vokter.”

Ergo jeg kan være KV for en annen i Elite å angripe 2 ulike spillere i Yamato. Da koordinerer jeg ikke angrep, jeg samkjører ikke brukerne eller noe sånt. Men derimot pga. paragraf 2, som paragraf 3 henvender til at samme regler gjelder under KV. Så er det ikke lov til å angripe samme spiller med de du er KV for og i 24timers rammeperiode etter avsluttet KV.

Hvis du angriper to spillere fra to forskjellige spillere grunnet dems strategiske posisjon, så samkjørerer du angrepene!

Det kan du ikke si deg uenig i!
Altså, hvorfor i alle dager skulle dette her vært fakta? Det er ikke noe logikk i det med tanke på virkeligheten. Mange spillere fra ulike stammer har fått advarsler og flere dagers bann pga. regelbrudd i slike trådet. Derfor har hovedsakelig disse trådene blitt stengt, fordi folk ikke kan oppføre seg og ting ble bare verre og verre, flere og flere advarsler osv. Rett og slett ikke forsvarlig å ha slike topic oppe. At du mener det spesielt gjelder Elite topic, er ren tilfeldighet. Men for all del, startet med at 1 kar sa dette og flere andre som ikke kan tenke selv, har kommet med det samme. Så får all del, ikke noe nytt du tar opp her og har blitt diskutert unødvendig mange ganger, syntes ikke du det?


Nei, jeg syns helt ærlig at ingen ting er bedre enn en saklig diskusjon, og når det er flere diskusjoner, vil saken få en større vinkling.

Uenig ?


Jeg regner med at du er Kenn. Uansett jeg kjenner selvfølgelig til dette. Så sånn sett har jeg alle kortene på bordet rundt denne sken, i hvert fall det meste. Jeg føler nå i hvert fall at når Zan selv utale seg om at det er hans feil, at han begikk en tabbe. Fordi han tok endelige avgjørelse, så føler jeg ikke at det blir noe mindre feil å komme med det jeg gjorde, selv om du også føler deg skyldig fordi du igjen hintet Zan. Ikke meningen å si at Zan er skyld alene, men som sagt tidligere, denne postet var rettet mot Zan og derfor han alene ble nevnt denne gangen, fordi han tok endelige avgjørelse og pga. hans tidligere utsagt rundt “skyld spørsmålet” i denne saken. Zan har også hatt møte om dette på msn ang. denne saken og resulterte til at han ikke hadde noe mer å komme med. Men vi hørte nå i hvert fall på han, uansett om vi ikke trengte det, har noe med det osv. Men for gamle dagers skyld!
Ehm, er det ikke et kjent fenomen at folk blir inaktive, trenger en pause og derfor har KV for å holde liv i en bruker? Eller at en bruker bytter eier? Selvfølgelig er det, det. Dere skiller dere ikke ut sånn sett. Men tanken bak dette, var skittent mot Elite. Samt er jo også morsomt å høre på hvordan dere hver gang dere forklarer saken, endrer historien som: Eieren av Mith hadde sluttet, Mith skulle kun spille om dagen, Mith er aktiv på v3, men av en eller annen grunn ikke orker å holde liv i sin egen bruker på v2 osv.

Deretter: “hadde ikke vi gitt den bort, hvem hadda da vunnet”? Hva mente du med det? Hadde dere ikke tapt den brukeren, så hadde dere vunnet, det du prøver å få frem? Det er i så fall spekulasjoner fra din side og ikke noe som helst form for bevis rundt dette som eksisterer. Samt ironisk nok, 1 bruker går tapt og så mange gamle Yamato spillere slutter. Virker for meg som om de fleste alt hadde mistet alt for for motivasjon til spillet og krigen generelt. Ellers syntes jeg det blir for dumt å slutte et spill pga. dere gjorte et dumt valg.


Du er jo mer trangsynt enn jeg trodde! Kenn ? Han bruker sin egen bruker på forumet!

Hvis du leser om igjenn, så ser du hva jeg mener :)

Og det er ikke en spekulasjon, det er min hypotese! Og en Hypotese og en spekulasjon er to forskjellige ting. Regnet med at du visste det!

Og Mith skulle først spille sammen med OHKO.
Dessvere fikk han mer og gjøre IRL og sluttet helt v2, han spiller fortsatt på v3, hvis jeg ikke tar feil. Men v3 kontoen tar "litt" mindre tid.

Og det var ikke Mith som fikk folk til og slutte, det var dere. Dere fikk folk til og slutte. Og det kan du ikke si at jeg ikke kan bevise, det er jo det folk sier!

Og bra du sier at folk trenger en pause, og at folk slutter, men, at Jin ville bruke kontoen skittent mot Elite ? Hvordan skulle det skje ? At Mith angrep elite ?

Det er krig for Guds skyld! Da dreper man hverandre!


Som du kanskje oppdaget var det jeg skrev rettet til Zanmato. Der jeg hinter til saker han er fullstendig klar over. Der jeg også forklarte rundt disse sakene, slik at alle på forumet får et innblikk. Om bevis blir nødvendig fordi Zanmato nekter for at det jeg sier er sant. Kommer jeg selvfølgelig til å poste bevis. Så for å si det sånn, bevis eksisterer, men hvis jeg får frem mitt synd på saken, uten å offentliggjøre ting som kan virke støtende for folk, er det selvfølgelig det beste for alle. Jeg antar at posting av følelsesmessige utsagt på msn fra Zanmato, blir veldig i det grove, i hvert fall slik jeg ser det. Derfor holdte jeg meg til “forklarings delene” foreløpig. Jeg tviler på at bevis trengs, ettersom han som sagt er fullstendig klar over ting han har gjort i ulike saker, som jeg tar opp her.

Så skyte seg selv i foten fordi jeg skåner dere for sensitiv informasjon? Der jeg samtidig forklarte. For all del, kall det hva du vil.

Det var rettet til Zan, send en mail da! : )

Og igjenn, beviser ? Jeg ser ingen, bare en stor bortforklaring!

Altså, hvor de kommentarene kom i fra, aner jeg ikke. Hvor i alle dager kom “spille spillet for underholdningens skyld” inn i bildet aner jeg ikke. Når jeg snakker om ting Yamato skrev på forumet dems da det ble fastslått at Yamato skulle legges ned. Der kom det opp litt av vært som kun fikk flere folk til å slutte enn nødvendig. Følte det ble veldig sånn at Yamato medlemmer dro hverandre ned, mer enn nødvendig.

Ser at du er Ontopic, congrats babe! Men jeg føler det sånn her, Elite dytter folk ned i et dass, er det like ontopic som dit utsagn eller ?
Og hvis du ikke spiller for undeholdningens skyld, vel, stakkars deg. De fleste spiller for å ha det artig, og når underholdnings verdien er på 0 stopper folk og spille, enten det eller så trenger de en pause etc!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sorry Ganon, men jeg liker å holde meg til en bruker jeg ;). Hvorfor skulle jeg ønske å bruke to stykker, for mange passord å holde styr på.

Hmm, hvis det er tilfellet, beklager jeg ;) Jeg fikk nå i hvert fall ikke helt det 3cession skrev om v1 til å stemme overens med deg på v1. Men altså jeg har blitt så vandt med at folk endrer personligheten sin på nett hele tiden, så tok en sjangse. Men jeg regner med at du forstår hvorfor jeg trodde det var deg, pga. den msn samtalen for litt siden(?)

Uansett, greit at det ble ryddet opp i det.

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
Du er jo mer trangsynt enn jeg trodde! Kenn ? Han bruker sin egen bruker på forumet!

Vær snill med Ganon nå. Han kan ikke noe for at han har en tendens til å komme til slutninger før han har satt seg skikkelig inn i ting nå og da :)
 

DeletedUser

Guest
Ikke nevn meg da, jeg kan ikke tåle så mye oppmerksomhet på en gang. :eek:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
msn samtale? Wut?! Husker ikke igjen at jeg har snakket med deg på msn noen gang før :confused:. Kan hende jeg tar feil, er så mye som skjer for tiden og folk maser ut og in, selv maser jeg ;). Uten å fiske, får man ikke info vet du.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du angriper to spillere fra to forskjellige spillere grunnet dems strategiske posisjon, så samkjørerer du angrepene!

Det kan du ikke si deg uenig i!

For all del, jeg tror du kan fortsette å vri rundt på alt mulig rundt hver regel. Men slik jeg har forestått det her, så var det ikke noe tvil om at ting ble tatt riktig for seg.

Nei, jeg syns helt ærlig at ingen ting er bedre enn en saklig diskusjon, og når det er flere diskusjoner, vil saken få en større vinkling.

Uenig ?

Hmm, jeg har vel aldri sagt at jeg er uenig i en sakelig diskusjon. Jeg prøver å holde meg så sakelig jeg kan. Blant annet derfor jeg ikke dro v1 greiene dine noe lengre, som var maks usakelig. Nei, altså jeg mener det blir usakelig å ta opp samme liten sak gang på gang. I alle mulige situasjoner. Det blir fort usakelig mener nå jeg. Bedre i mine øyner å fokusere på noe som er nytt og har diskusjonsverdi enn å ta opp noe som vel begynner å bli et par mnd gammelt fra det første gang kom opp.

Du er jo mer trangsynt enn jeg trodde! Kenn ? Han bruker sin egen bruker på forumet!

Hmm, jeg hadde mitt grunnlag for å komme med den påstanden.

Og det er ikke en spekulasjon, det er min hypotese! Og en Hypotese og en spekulasjon er to forskjellige ting. Regnet med at du visste det!

Mulig ting gikk litt fort for seg. Men er nå i hvert fall glad for at du forsto hva jeg mente i hvilken sammenheng. Det er nå i hvert fall det viktigste.

Og Mith skulle først spille sammen med OHKO.
Dessvere fikk han mer og gjøre IRL og sluttet helt v2, han spiller fortsatt på v3, hvis jeg ikke tar feil. Men v3 kontoen tar "litt" mindre tid.

Og det var ikke Mith som fikk folk til og slutte, det var dere. Dere fikk folk til og slutte. Og det kan du ikke si at jeg ikke kan bevise, det er jo det folk sier!

Og bra du sier at folk trenger en pause, og at folk slutter, men, at Jin ville bruke kontoen skittent mot Elite ? Hvordan skulle det skje ? At Mith angrep elite ?

Det er krig for Guds skyld! Da dreper man hverandre!

Ehm, litt morsomt å grunn. Nevner “Det er krig for Guds skyld”. Som om vi ikke er klar over det? Greit, ble en slags sammenslåing av noen få historier rundt Mith brukeren.

Jeg er forøvrig veldig interessert i hvorfor du mener Elite spillere får Yamato spillere til å slutte. Tåler de ikke presset? I så fall, du nevner jo så fint at det er jo tross alt krig, så er ikke det da meningen og få de andre til å tape? Da har vi i så fall gjort det eneste “riktige” i krig sammenheng?


Det var rettet til Zan, send en mail da! : )

Og igjenn, beviser ? Jeg ser ingen, bare en stor bortforklaring!

Dette var rettet til Zan i det offentlige. Selvfølgelig kan andre kommentere dette, det er jo info som ikke har kommet ut i det offentlige enda. Men jeg ønsker å høre Zan sin reaksjon først. Føler at det blir spennende i stedet for å legge frem alt med engang. Men vel, du skal ikke bli missfornøyd når PMen med Zan som gir PWet sitt til en Elite spiller, for å “bevise” at han er lojal og også spør om å få PW til å lese Elite forumet kommer frem. “De som venter på noe godt, venter ikke forgjeves? “

Ser at du er Ontopic, congrats babe! Men jeg føler det sånn her, Elite dytter folk ned i et dass, er det like ontopic som dit utsagn eller ?
Og hvis du ikke spiller for undeholdningens skyld, vel, stakkars deg. De fleste spiller for å ha det artig, og når underholdnings verdien er på 0 stopper folk og spille, enten det eller så trenger de en pause etc!

Igjen, hva mener du med at Elite dytter ned folk i dass osv? Hvordan jeg velger å spille et spill og hvorfor jeg gjør det, får vel i grunn være opp til meg? ;)

Så avslutter jeg med en setning som er tatt litt ut av sammenheng:
Og det kan du ikke si at jeg ikke kan bevise, det er jo det folk sier!

Det høres veldig ut som at alt det andre folk sier, er bevis nok etc. Jeg håper nå at det ikke er det du skal få frem, at du er slik i alle saken. Noe sånn at du henger deg på flertallet.

Vær snill med Ganon nå. Han kan ikke noe for at han har en tendens til å komme til slutninger før han har satt seg skikkelig inn i ting nå og da :)

Haha, jeg er kanskje litt iverig til tider :D Alltid sånn når jeg har vært lenge borte fra forumet x)

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
Haha, jeg er kanskje litt iverig til tider :D Alltid sånn når jeg har vært lenge borte fra forumet x)

Ikke akkurat det ordet jeg ville brukt til å beskrive deg, men men. Forresten har jeg hørt det er en fordel å være aktiv på forumet når man liksom skal fly rundt å leke mod, men hva vet jeg.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp