Elite = ærlig spill????

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Krangelen fortsetter enda ser jeg;)

Tenkte å steppe litt inn med helt egne synspunkter over denne saken.

Ja, jeg synes Elite tar kriging og dette spillet alt for seriøst, med at de skal gjøre det så personelig ut av alt. Husk nå at dette spillet skal være et underholdningstilbud på fritiden. Når krigen mot Yamato ble et faktum så skjedde det mye forandringer. Blandt annet hetsing på forumet, Alt som ble sagt, gjort prøvde dere å bruke mot Yamato i form av sur propaganda/hetsing. Glitter, jeg husker når Elite og Yamato var alliert. Da var du en grei jente, hadde alltid en respektabel tone. Hva skjedde med det når Yamato ble fiender? Da kom det frekke undertoner, dårlig sarkasme og beskyldninger for juks hele veien. Var ikke mulig å ha en hyggelig diskusjon med deg engang. Krigspill kan det så være, men går an å behandle hverandre med gjennsidig respekt likevel. Det jeg reagerte sterkest mot var at du leste ticketen jeg sendte til V2 adminen. Riktignok så har vel ledelsen diskutert seg imellom, men at du skal bruke en privat ticket mot meg og kalle meg juksemaker, det er ikke på sin rette plass og det er en svært uproffesjonell oppførsel. Vit dette... Eneste gangen i min karriere jeg har jukset var i starten av V1. Hadde en ekstra hjemmemekket account i en annen stamme. For å se på hvordan stammedriften var der... Så jeg skal ikke ha juksestempelet rett i trynet. Med såpass med accounter å passe på, så kunne jeg ikke være sikker på om når de kom tilbake om dagen, at de ville sende fakes og angrep på samme spiller da. Derfor tenkte jeg at det var greit å sende ticketen og innrømme det. Så mye får jeg for den æligheten. Å bli spyttet på tilbake. Kaller meg for en multiaccount jukser. Tåpeligste jeg hadde hørt på lang, lang tid. En som svelger alle muligheter som kommer på bordet, for å bruke det mot en annen spiller. Som sagt, dette spillet skal være gøy, dra det så personelig er bare en uting. Krangelen og hetsingen på forumet har jo gått til det helt ekstreme, slutt med det...
Synes nå også at moderatorer skal være 100% nøytrale i slike saker. Virker litt som tråder blir stengt når det går imot Elite, infractions blir gitt når det er poster som er negative mot Elite og Law. Dette er bare en personelig oppfatning, snakker på vegne av meg selv, ikke noen andre... Vil trekke frem Hansemann som et knalleksempel på moderering med nøytralitet, V3 forumet... Sånn. Var digg å få lettet litt på hjertet, nå som jeg ikke er en del av denne serveren lenger:)

Zanmato:

Først og fremst vil jeg si at nå provoserer du meg her og forstår ikke helt hvordan noe av det du kommer med, henger sammen med virkeligheten?

Du snakker om at Elite tar spillet for seriøst og gjør det så vandvittig personlig. - Hallo i luken? I så fall mener du da at ikke du gjør det? Jeg mener hvor mange samtaler har ikke vi hatt der du sier at TW går noe vandvittig inn på deg psykisk. Mer detaljert beskrivelse har jeg aldri sett. Nei, jeg har ikke planer om å legge ut personlige logger, ettersom det er private samtaler. Men regner med at du forstår hvor jeg prøver å hinte til. Hvis folk mener at Elite tar spillet så forbanna mye mer seriøst enn alle andre, så er vi nå i hvert fall ikke alene om det.

Så kommer vi til propaganda saken. Altså som vanelig kommer dere frem med at dere alle er ærlige spillere, som følger karma, sjelen osv. Altså hvordan i alle dager mener dere at vi var så mye mer aktive på propaganda delen enn dere? I så fall hva er galt med det, betyr trolig kun at vi hadde mer å komme med enn dere. Men det å prøve å få frem at dere er de snille englebarna som aldri gjør noe galt mot noen og slemme Elite som det er alt galt med, den forstår jeg ikke helt. Var jo tross alt dere som startet å bringe opp krigsspørsmålet, propaganda til våre allierte stammer, stammer dere aldri hadde snakket med osv. For å komme med oppspinn om å gå i mot Elite. Med alle sleipe triks som å prøve å lure AS, som dere ikke hadde noe kontakt med tidligere. Til å sende Yamato støtte under bordet, fordi de ikke ville godte en allianse med dere, men kunne kanskje diskutere IAP. Som Elite “aldri” kom til å oppdage, at AS skulle bli oppdaget med støtte under bordet, tomme løfter. Altså dette var kun et raskt eksempel på alt dere gjorde i deres makt, til å poisinere hodene til stammer. Men ser man det, var vist få som hørte på dere, var vel lett å gjennomskue at dette kun var oppspinn etc.

Så snakker du videre om gjensidig respekt osv. At dere har på alle mulige måter vært så mye mer respektable og perfekte i hele denne krigen. Altså som skrevet tidligere, dere diskuterte med andre stammer å krige mot oss, mens vi var allierte. Jeg vet ikke helt om dere skal uttale dere alt for mye om gjensidig respekt, bevaring og respekt ovenfor allierte osv.

Så kommer vi til spørsmålet om juks og igjen med at Elite spiller kortene sine skitten. Altså du prøvde jo å få folk i Elite til å sende passordet til dem for å så logge innom dems bruker for å lese forumet vårt. Bevis ligger ute på TW via PM og du har innrømmet dette på msn også. Så får all del, ikke prøv å ro deg i land med denne. Selvfølgelig er det i mot reglene og ikke minst skittent spill. Så kanskje ikke det med juksing i Yamato sammenheng er så veldig feil å påstå allikevel når man ikke skal lengre enn til stammens leder for å finne en som bryter reglene. Så vel, at dere gjorde alt i deres makt, selv ønsket å bryte spillets regler for å få dere en spion, vel det er ikke engang vits å prøve å si noe annet.

Så kommer saken opp om at du er KV for så mange i Yamato som du har tatt opp flere ganger tidligere. Først og fremst, spillets regler er likt for alle sammen. Så uansett om du/dere mener reglene er urettferdig. Da med koordinering av angrep. Så får dere ikke la dette bli vår skyld. Som sagt, likt for alle sammen og dere mener at Elite vissnok trenger mindre søvn enn dere. Selvfølgelig måtte vi mange ganger ha KV rundt omkring, selvfølgelig passet vi på å følge reglene der ved å informere hverandre om hvem man har angrepet i 24timers rammen. Noen ganger ble det krasj. Derfor lot vi la være å angripe. Samme konflikt som dette, har skjedd mot :) Maaaange ganger. Så det å si at Elite av en eller annen grunn tjener på spillets regler og blir forskjellsbehandlet. Vel, det er ikke tilfellet, eneste forskjellen er at vi faktisk går inn for å følge spillets regler ved å oppdatere hverandre om hvem vi har angrepet og når i KV sammenheng, vi gikk mer inn for å følge reglene enn dere. Det er alt. Så selvfølgelig skal ikke vi bli straffet for regler vi ikke har brudd, det derimot, ville vært forskjellsbehandling.

Så skriver du at moderatorer skal være 100% nøytrale, fordi det virker som at tråder mot Elite og LAW alltid blir stengt. Altså, tanken han vel aldri passert at det har noe med at vi holder oss mer i skinnet i våre uttalelser. Hvis du mener dette er tilfellet, samtidig har vi også fått infractions. Men vi whiner kanskje ikke så høyt om det, så godt mulig det er derfor det ikke blir lagt merke til.

Så en annen kjent sak ang. Mith brukeren. Altså du spilte kortene dine slik at du skulle tjene på dette, selv om det var på kanten. Men fordi du spilte kortene dine feil igjen og ikke tjente på det, kun tapte på det. Så er det kun din skyld alene, ingen andre sin skyld. Dette var også et skittent trekk og planen gikk i vasken.

Nei, jeg syntes ikke det er rart at jeg blir provosert. Men er bare så vandvittig lei av at folk prøver å fremstå stammene sine som om de kun er englebarn og følger reglene, når det langt ifra er tilfellet. Så jeg føler at jeg denne gangen skal få lov til å reagere litt kraftig. Selv om jeg egentlig har prøvd å holde meg unna det offisielle forumet, fordi det er så kjedelig når folk alltid kommer med masse påstander, uten å bevise noe som helst eller prøve å forklare hvorfor de mener som de gjør.

Samt det som overrasket meg mest, var at da Yamato falt, greide de ikke engang å innrømme nederlaget. Men begrunnet det med at Elite jukset, Yamato er englebarn, slutte spillet i protest mot Elite, TW ledelsen og Glitter. Så barnslig måte å forlate et spill på.

- Tobben
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
PS, jeg valgte grønnfargen for å irritere deg, for du har jaggu klart å få meg i et dårlig humør med alle de smakløse kommentarene dine.

Hahaha, Looooooove it. ;)

Oh, og banne diskusjoner er imot forum reglene, Mosa Rosa.
 

DeletedUser

Guest
Wow... og jeg trodde jeg ble dratt med i diskusjoner... jeg tok feil!

Har ikke giddet å lest alt, bare skummet gjennom. Men jeg nøyer meg med å sitte her å småle litt av de personene her inne som blander mellom TW og Msn. Ja, det er mer enn en.

Mmmm, nachos! :)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Er det glitter som bestemmer at tråden skal stenges fordi jeg kritiserer henne/dere. Og at jeg er velsignet for at jeg får lov til å komme med kritikk av henne.

Vet dere hva, nå sier dere imot selv igjen. Og det bare viser igjen det som jeg har sagt hele tiden, at ho har en så stor makt i spillet at ho bestemmer det meste.

At det er en multi online spill så viskes alle regler bort?? utenom det som gangner dere.

Og skal jeg klare å forklare svare på alt, så må dere roe ned spammingen deres.

Alt det som jeg har sagt i løpet av diskusjonen har bare blitt bekreftet hele tiden. Og kjør gjerne et løp imot meg, sitter godt i stua og bare koser meg.

Og jeg kommer faktisk ikke til å gi meg så lenge jeg har noe å si.
 
Reaksjonspoeng
1
Er det glitter som bestemmer at tråden skal stenges fordi jeg kritiserer henne/dere. Og at jeg er velsignet for at jeg får lov til å komme med kritikk av henne.
Nesten. Glitter bestemmer at tråden skal stenges når den går over styr, og den vil gå over styr med dine utrolig dumme påstander og beskyldnigner mot henne.

Vet dere hva, nå sier dere imot selv igjen. Og det bare viser igjen det som jeg har sagt hele tiden, at ho har en så stor makt i spillet at ho bestemmer det meste.
Nei?

At det er en multi online spill så viskes alle regler bort?? utenom det som gangner dere.
Det var absolutt ikke det som var ment. Det han mente var at du ikke kan forvente nåde fordi du spiller for å ha det gøy, når du spiller et krigs-spill.

Og skal jeg klare å forklare svare på alt, så må dere roe ned spammingen deres.
Hvem sikter du til? Kom med eksempler takk.

Alt det som jeg har sagt i løpet av diskusjonen har bare blitt bekreftet hele tiden. Og kjør gjerne et løp imot meg, sitter godt i stua og bare koser meg.
Bekrefte? På tide at du lærer deg forskjellen på å bekrefte og bevise imot.

Og jeg kommer faktisk ikke til å gi meg så lenge jeg har noe å si.
Da må du jo egentlig ha gitt deg for lenge siden, i og med at du ikke har gjort noe annet enn å repetere deg selv siden side 51.
 

DeletedUser

Guest
Mosa?

Det ekke vits i å snakke til Elite, di driter i hva du sier uansett og stenger trådene dine snart.
 

DeletedUser

Guest
Nesten. Glitter bestemmer at tråden skal stenges når den går over styr, og den vil gå over styr med dine utrolig dumme påstander og beskyldnigner mot henne.

Serriøst, er du *** eller ? Hun kan vell ikke gjøre det fordi noen beskylder henne for noe!

Hvis det er saken, at hun gjør det, da skal **** meg alle ha muligheten til det! Og da blir det stenging av topic hver eneste gang noe skjer!

6 tegn.
 

DeletedUser

Guest
Det er jeg som stenger tråder her... Og selv om alle trådene på dette forumet som er aktive per idag virker å gå imot Elite og Glitter så har jeg så absolutt ikke tenkt å stenge noen av dem enda...
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Wow... og jeg trodde jeg ble dratt med i diskusjoner... jeg tok feil!

Har ikke giddet å lest alt, bare skummet gjennom. Men jeg nøyer meg med å sitte her å småle litt av de personene her inne som blander mellom TW og Msn. Ja, det er mer enn en.

Mmmm, nachos! :)

For å stille et spørsmål da.

At den samtale ble tatt på msn og at det ikke brukes i TW er helt greit hvis du i hele tatt gidder å se skikkelig.

Men når det gjelder mns, så er det nesten blitt den vanligste formen for å kommunisere på TW, det er vel ikke en ting som ikke blir diskutert det i forhold til strategi, styremøter etc og derfor en del av spillet??? Så da at man prøver å gjøre meg til latter pga det!!!

Det er vel kanskje en måte å ta bort alvoret i anklagen.

Grunnen til at det kommer opp gang etter gang, er at faktisk fikk et jævla støkk i meg når jeg leste det. Alder viskes litt bort i spillet, og man prater med stamme medlemmer om spillet. Men nå har det blitt sånn at jeg nå tenker meg om før jeg tar en samtale med noen som er under 18 år pga det som ble sagt. Og den følelsen er overhode ikke noe morsom.
 

DeletedUser

Guest
Ikke bryt deg inn med sånne tulleposter. Vi prøver å ha en litt seriøs diskusjon her. Hvis du ikke har noe bedre å si kan du bare pelle deg vekk.

Multe, det svarer der var ikke særlig koselig:confused:

-Tobben

Nok en gang viser du dine evner som skribent. Veldig bra post som jeg gjerne skulle ha svart på med en gang, om det ikke hadde vært for at jeg får besøk om 5 minutter og skal pilse. Svar kommer om formen tillatet det, i kveld eller i morgen formiddag:)
 
Reaksjonspoeng
1
Det er jeg som stenger tråder her... Og selv om alle trådene på dette forumet som er aktive per idag virker å gå imot Elite og Glitter så har jeg så absolutt ikke tenkt å stenge noen av dem enda...

Glemte at det var du som regjerte her til gards, my bad.

Selvfølgelig er nesten alle trådene mot Glitter & Elite, men konstante beskyldninger og løgn er det jeg snakker om. Blir vel egentlig ganske relativt på hva jeg tenker på. Uansett, diskusjon over - neste tema.
 

DeletedUser

Guest
Zanmato:

Først og fremst vil jeg si at nå provoserer du meg her og forstår ikke helt hvordan noe av det du kommer med, henger sammen med virkeligheten?

Du snakker om at Elite tar spillet for seriøst og gjør det så vandvittig personlig. - Hallo i luken? I så fall mener du da at ikke du gjør det? Jeg mener hvor mange samtaler har ikke vi hatt der du sier at TW går noe vandvittig inn på deg psykisk. Mer detaljert beskrivelse har jeg aldri sett. Nei, jeg har ikke planer om å legge ut personlige logger, ettersom det er private samtaler. Men regner med at du forstår hvor jeg prøver å hinte til. Hvis folk mener at Elite tar spillet så forbanna mye mer seriøst enn alle andre, så er vi nå i hvert fall ikke alene om det.

Så kommer vi til propaganda saken. Altså som vanelig kommer dere frem med at dere alle er ærlige spillere, som følger karma, sjelen osv. Altså hvordan i alle dager mener dere at vi var så mye mer aktive på propaganda delen enn dere? I så fall hva er galt med det, betyr trolig kun at vi hadde mer å komme med enn dere. Men det å prøve å få frem at dere er de snille englebarna som aldri gjør noe galt mot noen og slemme Elite som det er alt galt med, den forstår jeg ikke helt. Var jo tross alt dere som startet å bringe opp krigsspørsmålet, propaganda til våre allierte stammer, stammer dere aldri hadde snakket med osv. For å komme med oppspinn om å gå i mot Elite. Med alle sleipe triks som å prøve å lure AS, som dere ikke hadde noe kontakt med tidligere. Til å sende Yamato støtte under bordet, fordi de ikke ville godte en allianse med dere, men kunne kanskje diskutere IAP. Som Elite “aldri” kom til å oppdage, at AS skulle bli oppdaget med støtte under bordet, tomme løfter. Altså dette var kun et raskt eksempel på alt dere gjorde i deres makt, til å poisinere hodene til stammer. Men ser man det, var vist få som hørte på dere, var vel lett å gjennomskue at dette kun var oppspinn etc.

Så snakker du videre om gjensidig respekt osv. At dere har på alle mulige måter vært så mye mer respektable og perfekte i hele denne krigen. Altså som skrevet tidligere, dere diskuterte med andre stammer å krige mot oss, mens vi var allierte. Jeg vet ikke helt om dere skal uttale dere alt for mye om gjensidig respekt, bevaring og respekt ovenfor allierte osv.

Så kommer vi til spørsmålet om juks og igjen med at Elite spiller kortene sine skitten. Altså du prøvde jo å få folk i Elite til å sende passordet til dem for å så logge innom dems bruker for å lese forumet vårt. Bevis ligger ute på TW via PM og du har innrømmet dette på msn også. Så får all del, ikke prøv å ro deg i land med denne. Selvfølgelig er det i mot reglene og ikke minst skittent spill. Så kanskje ikke det med juksing i Yamato sammenheng er så veldig feil å påstå allikevel når man ikke skal lengre enn til stammens leder for å finne en som bryter reglene. Så vel, at dere gjorde alt i deres makt, selv ønsket å bryte spillets regler for å få dere en spion, vel det er ikke engang vits å prøve å si noe annet.

Så kommer saken opp om at du er KV for så mange i Yamato som du har tatt opp flere ganger tidligere. Først og fremst, spillets regler er likt for alle sammen. Så uansett om du/dere mener reglene er urettferdig. Da med koordinering av angrep. Så får dere ikke la dette bli vår skyld. Som sagt, likt for alle sammen og dere mener at Elite vissnok trenger mindre søvn enn dere. Selvfølgelig måtte vi mange ganger ha KV rundt omkring, selvfølgelig passet vi på å følge reglene der ved å informere hverandre om hvem man har angrepet i 24timers rammen. Noen ganger ble det krasj. Derfor lot vi la være å angripe. Samme konflikt som dette, har skjedd mot :) Maaaange ganger. Så det å si at Elite av en eller annen grunn tjener på spillets regler og blir forskjellsbehandlet. Vel, det er ikke tilfellet, eneste forskjellen er at vi faktisk går inn for å følge spillets regler ved å oppdatere hverandre om hvem vi har angrepet og når i KV sammenheng, vi gikk mer inn for å følge reglene enn dere. Det er alt. Så selvfølgelig skal ikke vi bli straffet for regler vi ikke har brudd, det derimot, ville vært forskjellsbehandling.

Så skriver du at moderatorer skal være 100% nøytrale, fordi det virker som at tråder mot Elite og LAW alltid blir stengt. Altså, tanken han vel aldri passert at det har noe med at vi holder oss mer i skinnet i våre uttalelser. Hvis du mener dette er tilfellet, samtidig har vi også fått infractions. Men vi whiner kanskje ikke så høyt om det, så godt mulig det er derfor det ikke blir lagt merke til.

Så en annen kjent sak ang. Mith brukeren. Altså du spilte kortene dine slik at du skulle tjene på dette, selv om det var på kanten. Men fordi du spilte kortene dine feil igjen og ikke tjente på det, kun tapte på det. Så er det kun din skyld alene, ingen andre sin skyld. Dette var også et skittent trekk og planen gikk i vasken.

Nei, jeg syntes ikke det er rart at jeg blir provosert. Men er bare så vandvittig lei av at folk prøver å fremstå stammene sine som om de kun er englebarn og følger reglene, når det langt ifra er tilfellet. Så jeg føler at jeg denne gangen skal få lov til å reagere litt kraftig. Selv om jeg egentlig har prøvd å holde meg unna det offisielle forumet, fordi det er så kjedelig når folk alltid kommer med masse påstander, uten å bevise noe som helst eller prøve å forklare hvorfor de mener som de gjør.

Samt det som overrasket meg mest, var at da Yamato falt, greide de ikke engang å innrømme nederlaget. Men begrunnet det med at Elite jukset, Yamato er englebarn, slutte spillet i protest mot Elite, TW ledelsen og Glitter. Så barnslig måte å forlate et spill på.

- Tobben

Et ord, problemer ?

Hvem gidder å lese 20 sider propaganda ?

Serriøst, trodde ikke at du var så full av shit, men igjenn, Elite overasker meg stadig vekk!

Samt det som overrasket meg mest, var at da Yamato falt, greide de ikke engang å innrømme nederlaget. Men begrunnet det med at Elite jukset, Yamato er englebarn, slutte spillet i protest mot Elite, TW ledelsen og Glitter. Så barnslig måte å forlate et spill på.

:eek::eek: Er du ***, du å ?

:eek:!!!! Serriøst, spillet spilles for underholdningens skyld! UNDERHOLDNING!

Hvis man føler at spille tar mer en det gir, hvorfor spille ?


Nei, jeg syntes ikke det er rart at jeg blir provosert. Men er bare så vandvittig lei av at folk prøver å fremstå stammene sine som om de kun er englebarn og følger reglene, når det langt ifra er tilfellet. Så jeg føler at jeg denne gangen skal få lov til å reagere litt kraftig. Selv om jeg egentlig har prøvd å holde meg unna det offisielle forumet, fordi det er så kjedelig når folk alltid kommer med masse påstander, uten å bevise noe som helst eller prøve å forklare hvorfor de mener som de gjør.

En linje JEG stusser litt på, det er: "Selv om jeg egentlig har prøvd å holde meg unna det offisielle forumet, fordi det er så kjedelig når folk alltid kommer med masse påstander, uten å bevise noe som helst eller prøve å forklare [..]"

Gi meg beviser for det, så skal jeg tro på deg, for du kommer med påstander, noe du hater, og du backer det ikke opp med en msn samtale en gang! :eek:

Snakk om å skyte seg selv i foten ?

Så en annen kjent sak ang. Mith brukeren. Altså du spilte kortene dine slik at du skulle tjene på dette, selv om det var på kanten. Men fordi du spilte kortene dine feil igjen og ikke tjente på det, kun tapte på det. Så er det kun din skyld alene, ingen andre sin skyld. Dette var også et skittent trekk og planen gikk i vasken.

Han spilte ingen kort, ****, jeg gjorde det, det var jeg som sa at OHKO var ute etter en bruker, jeg visste ikke at han ville bruke kontoen til og imponere Glitter! Derfor er det MIN feil, og neste gang du uttaler deg om sånt, ha alle kortene på bordet! Du som hater at folk ikke backer opp med fakta og beviser til påstandene sine :rolleyes:

Og det er ikke mye skittent! Noe som er skittent er dette, masse piss, vi holder live i kontoer som hadde gått tapt, denne kontoen er muligens den siste kontoen som står igjenn når spillet er ferdig, hadde ikke vi gitt den bort, hvem hadde da vunnet ?


Så skriver du at moderatorer skal være 100% nøytrale, fordi det virker som at tråder mot Elite og LAW alltid blir stengt. Altså, tanken han vel aldri passert at det har noe med at vi holder oss mer i skinnet i våre uttalelser. Hvis du mener dette er tilfellet, samtidig har vi også fått infractions. Men vi whiner kanskje ikke så høyt om det, så godt mulig det er derfor det ikke blir lagt merke til.


En linje jeg stuser på her å: "Så skriver du at moderatorer skal være 100% nøytrale, fordi det virker som at tråder mot Elite og LAW alltid blir stengt."

Er ikke det fakta da ? Hvor mange propaganda tråder MOT Yamato har blitt stengt ? Gi meg et tall, jeg kan gi deg et tall for tråder mot Elite og Law som har blitt stengt! ALLE, snart stenger glitter denne å, grunnet: "Bare spam, masse spam, masse piss."


Så kommer saken opp om at du er KV for så mange i Yamato som du har tatt opp flere ganger tidligere. Først og fremst, spillets regler er likt for alle sammen. Så uansett om du/dere mener reglene er urettferdig. Da med koordinering av angrep. Så får dere ikke la dette bli vår skyld.

HA.. HAHAHAH!

Jeg henviser til §3. for de av dere som har lest den. Linje 5 eksempler:
# Det er tillat å angripe to spillere fra den samme stammen med din egen konto, og kontoen du vokter.

Oups.. Var det ikke det som skjedde her eller ? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Så snakker du videre om gjensidig respekt osv. At dere har på alle mulige måter vært så mye mer respektable og perfekte i hele denne krigen. Altså som skrevet tidligere, dere diskuterte med andre stammer å krige mot oss, mens vi var allierte. Jeg vet ikke helt om dere skal uttale dere alt for mye om gjensidig respekt, bevaring og respekt ovenfor allierte osv.

V1!

Det er alt jeg sier til deg Liverbird, slutt og pisse folk i trynet, gjensidig respekt! Haha!

Du kan **** meg ikke uttale deg om sånt, hva skjedde med Bol-E ?
Dere så vår diplomati liste i WC der DERE var markert som fiender! Derimot IB var markert som IAP! Dere visste at vi ville angripe dere, ikke så vanskelig og forstå da, men dere brukte den informasjonen for og få sammlet stammer mot WC som på tidspunktet var deres allierte!

Dere har mistet 1k nukes i krigen? IB har mistet 4-5k nukes?

Man ser klart at dere har brukt deres allierte tropper for og brøyte vei for dere! Gleder meg til jeg, Poke Me, brann, Celtic, MissKathy, Antonine & Detsh kan se på at dere ærklærer krig mot IB : )

Det blir fantastisk godt og se på krigen som da starter!

Med andre ord, dere mainpulerer deres allierte til å gjøre det dere vil at de skal!
 

DeletedUser

Guest
Det var da for svingende ikke det jeg mente!! Hvilken som helst forum-mod ville stengt denne tråden hvis den endte opp med konstante løgner og beskyldninger mot glitter, eller hvilken som helst spiller for den saks skyld. Slik er denne tråden nesten nå. TENK før du poster.

Så glitter er din engle unge ?

Vi må alle samme gjøre vår samfuns tjeneste! Denne saken er like viktig som Førstegangs tjeneste i militæret, beskytt Glitter alle sammen! :D

Legg ned våpene, ikke skad Glitters venner, kanskje hun blir lei seg ? :eek:

Noe alà det du mente Multi ? :rolleyes:


__________________________________________________________________________________________________________________

Grunnen til at det ble tre poster etter hverandre var fordi jeg bare fikk ha 10k bokstaver og tegn i den første,
ellers ville det bare vært to poste. Så dette kan ikke regnes som spam!
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
1
Så glitter er din engle unge ?

Vi må alle samme gjøre vår samfuns tjeneste! Denne saken er like viktig som Førstegangs tjeneste i militæret, beskytt Glitter alle sammen! :D

Legg ned våpene, ikke skad Glitters venner, kanskje hun blir lei seg ? :eek:

Noe alà det du mente Multi ? :rolleyes:


__________________________________________________________________________________________________________________

Grunnen til at det ble tre poster etter hverandre var fordi jeg bare fikk ha 10k bokstaver og tegn i den første,
ellers ville det bare vært to poste. Så dette kan ikke regnes som spam!

Nei, hvis jeg nå sa
"3CESSION ER EN MULTIACCOUNT, BRUKEREN TORE HUND I DOMINI ER EGENTLIG HANS!!!" så hadde alle synes jeg var veldig teit. Hvis hele tråden var slike totalt usansynlige beskyldninger ville tråden bli stengt.

Grunnen til at jeg holder med Glitter i denne diskusjonen er fordi hun har rett.

Edit: Ikke bland v1 opp i dette.

Er du ***, du å ?

!!!! Serriøst, spillet spilles for underholdningens skyld! UNDERHOLDNING!

Hvis man føler at spille tar mer en det gir, hvorfor spille ?
Han mente ikke grunnen til at Zan sluttet, men hva han postet før og etter at han slutta.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Han spilte ingen kort, ****, jeg gjorde det, det var jeg som sa at OHKO var ute etter en bruker, jeg visste ikke at han ville bruke kontoen til og imponere Glitter! Derfor er det MIN feil, og neste gang du uttaler deg om sånt, ha alle kortene på bordet! Du som hater at folk ikke backer opp med fakta og beviser til påstandene sine :rolleyes:

Oh... Ehm... Hmm... Uhmm... Hehe. Okay. (A)
 

DeletedUser

Guest
Nei, hvis jeg nå sa
"3CESSION ER EN MULTIACCOUNT, BRUKEREN TORE HUND I DOMINI ER EGENTLIG HANS!!!" så hadde alle synes jeg var veldig teit. Hvis hele tråden var slike totalt usansynlige beskyldninger ville tråden bli stengt.

Grunnen til at jeg holder med Glitter i denne diskusjonen er fordi hun har rett.

Vell, folkene og vennene til Hitler syntes at han hadde rett i sin tankegang!
Russland var enig i Stalin og Lenin! Mongloerne var enige med Ghenkisk Khan, Hunnerne med Antila!

For deg så er Glitter den allmektige! Hun har proppet deg med Propaganda! Rart at du tror på henne da ;$
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp