Elite = ærlig spill????

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
For all del, jeg tror du kan fortsette å vri rundt på alt mulig rundt hver regel. Men slik jeg har forestått det her, så var det ikke noe tvil om at ting ble tatt riktig for seg.

Jo, det kan de, Jeg satt Arcon the Beast, men klokka 5 om natta var jeg så trøtt at jeg sendte konto sittinga til Zanmato. Etter en stund logga Mith på og snakke med Zan om hvordan det gikk osv.
Nå kommer noe viktig: ZANMATO SA ALDRI AT HAN SATT ARCON THE BEAST! Derfor sammenkjørte de angrepene uten og vite at Zanmato satt begge innen den 24t rammen.



Hmm, jeg har vel aldri sagt at jeg er uenig i en sakelig diskusjon. Jeg prøver å holde meg så sakelig jeg kan. Blant annet derfor jeg ikke dro v1 greiene dine noe lengre, som var maks usakelig. Nei, altså jeg mener det blir usakelig å ta opp samme liten sak gang på gang. I alle mulige situasjoner. Det blir fort usakelig mener nå jeg. Bedre i mine øyner å fokusere på noe som er nytt og har diskusjonsverdi enn å ta opp noe som vel begynner å bli et par mnd gammelt fra det første gang kom opp.

Et par måneder ? Har vært siden dag 1! Men det har aldri vært noen oppklaring i saken! Dessvere.


Hmm, jeg hadde mitt grunnlag for å komme med den påstanden.

Vell, det hadde du sikkert, men kan du fortelle oss hva det var ? :rolleyes:

Mulig ting gikk litt fort for seg. Men er nå i hvert fall glad for at du forsto hva jeg mente i hvilken sammenheng. Det er nå i hvert fall det viktigste.

Jeg er dum, men ikke så dum!

Ehm, litt morsomt å grunn. Nevner “Det er krig for Guds skyld”. Som om vi ikke er klar over det? Greit, ble en slags sammenslåing av noen få historier rundt Mith brukeren.

Virker ikke som om du vet det helt sikker siden du ikke forsto at Mith skulle angripe Elite ;$

Jeg er forøvrig veldig interessert i hvorfor du mener Elite spillere får Yamato spillere til å slutte. Tåler de ikke presset? I så fall, du nevner jo så fint at det er jo tross alt krig, så er ikke det da meningen og få de andre til å tape? Da har vi i så fall gjort det eneste “riktige” i krig sammenheng?

Det kan ikke jeg svare på, jeg spiller ikke i Yamato, heller ikke på v2 lengre.
Men når en hel gjeng av spillerne i Yamato slutter og sier at det er pga Elite, da regner jeg at det er pga Elite! Kan godt hende jeg tar feil! Men, jeg tviler!


Dette var rettet til Zan i det offentlige. Selvfølgelig kan andre kommentere dette, det er jo info som ikke har kommet ut i det offentlige enda. Men jeg ønsker å høre Zan sin reaksjon først. Føler at det blir spennende i stedet for å legge frem alt med engang. Men vel, du skal ikke bli missfornøyd når PMen med Zan som gir PWet sitt til en Elite spiller, for å “bevise” at han er lojal og også spør om å få PW til å lese Elite forumet kommer frem. “De som venter på noe godt, venter ikke forgjeves? “

Men jeg ønsker å høre Zan sin reaksjon først.

Du hadde fått den på mail hvis du hadde sent han den der. Og det jeg jo jeg som med diskuterer deg nå, sa da failet du kanskje ? :eek:

Men vel, du skal ikke bli missfornøyd når PMen med Zan som gir PWet sitt til en Elite spiller, for å “bevise” at han er lojal og også spør om å få PW til å lese Elite forumet kommer frem. “De som venter på noe godt, venter ikke forgjeves?

Du skal ikke bli missfornøyd når du finner ut at Glitter er en maktsyk, bortskjemt liten jente på 10år som kan manipulere folk.

Jeg har det på mail! Kan sende deg den mailn hvis du sender meg mailn de Zan ber om passordet, noe jeg ikke forstår hvorfor han skulle gjøre, han kunne bare logget inn på kompisen min sin bruker. Oups! :eek:

Igjen, hva mener du med at Elite dytter ned folk i dass osv? Hvordan jeg velger å spille et spill og hvorfor jeg gjør det, får vel i grunn være opp til meg? ;)

Jo, du får velge, jeg bare formulerer det jeg oppfater ut i fra det du skirver.

Så avslutter jeg med en setning som er tatt litt ut av sammenheng:
Og det kan du ikke si at jeg ikke kan bevise, det er jo det folk sier!
Det høres veldig ut som at alt det andre folk sier, er bevis nok etc. Jeg håper nå at det ikke er det du skal få frem, at du er slik i alle saken. Noe sånn at du henger deg på flertallet.

Drar du til en rettsak er et vitneutsagn et like godt bevis som alt annet! Så hvordan du får det til og høres som om jeg er med flertallet fatter jeg ikke :O

Haha, jeg er kanskje litt iverig til tider :D Alltid sånn når jeg har vært lenge borte fra forumet x)

Forstår hvorfor, mod'ene er ikke værdens beste. De er litt "skeive"!
 

DeletedUser

Guest
Er vi skeive? Oh noes, noen som må har sett meg i mitt rosa Britney kostyme :(

(nå kommer jeg til å få kjeft av Ex-con).

Noes ?

Skeive, tror ikke du forsto hva jeg mente ..

Skeive i forhold til steging av tråder, innfraction!

Men angående det rosa kostymet ditt, det er vell ikke noe alà dette:
Altså, dette

Eller, jeg tror du ser mer sånn ut når du har gått rundt i de barbie klærne dine:
Burn!
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Føler at denne tråden her virkelig har dratt seg på tur langt uti villmarka. Prøv og kom dere inn på diskusjonen på om Elite driver et ærlig spill eller ikke igjen ;)

Og jeg vil helst slippe og se diskusjoner om stammer fra andre verdner og direkte dritt slenging om spillere her inne..
 

DeletedUser

Guest
Føler at denne tråden her virkelig har dratt seg på tur langt uti villmarka. Prøv og kom dere inn på diskusjonen på om Elite driver et ærlig spill eller ikke igjen ;)

Og jeg vil helst slippe og se diskusjoner om stammer fra andre verdner og direkte dritt slenging om spillere her inne..

ja det måtte jo komme... det er jo faktisk noen som diskuterer imot ledelsen og elite..
 

DeletedUser

Guest
Fy flatern, innlegget mitt ble slettet og dermed så slipper faktisk de ansvarlige unna med det kritiske jeg spurte om. Og det var ikke på villmarkstur, for det var faktisk helt relevant det jeg tok opp.

Men skjønner at jeg er helt uten rettigheter og får dermed ikke satt glitter til veggs i noe som var helt sant

Du nevner Glitter så mange ganger at folk tror at du er forelsket i henne. Hehe. :p
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
ja det måtte jo komme... det er jo faktisk noen som diskuterer imot ledelsen og elite..

Beklager at deres personlige angrep ikke blir godtatt, hvis dere muligens hadde startet å revurdere språket deres så kunne dere muligens fått mer respekt her. Og postene ville ikke blitt slettet.


Du nevner Glitter så mange ganger at folk tror at du er forelsket i henne. Hehe. :p

Ikke begynn med offtopic er du snill....


Mosa @ skulle til å besvare det siste du sa, men det ble slettet, så fikk ikke quote. Jeg beklager at dine "poeng" ikke blir værende på forumet, men når du er person angripende så kan du ikke forvente at Kathy skal la dem være her, gjør du?

Kathy spiller ikke engang v2, så vennligst ikke kom med nye anklagelser angående "MOD velger side".

Du har velgt å føre inn en angripende taktikk så derfor blir innleggende slettet, og når våre aristokrater forsøker å besvare deg så velger du å si at dem lyver eller vrir på ordene.

Du har hatt gode poeng, og når vi sier oss enige med deg så bryr du deg ikke før vi er enige i der hvor vi mener at du tar feil.
Vennligst start å formulere deg bedre, ellers vil postene forsette å bli slettet.

Elite driver ikke med uærlig spill og du kan ikke forandre denne faktaen.
Ihvertfall ike uten virkelige beviser.

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
ser ikke slikt at yttringsfrihet er en mulighet.

Ettersom Mosa ble utestengt fra forumet nettopp.

Men ettersom folk snakker om at Elite driver urent spill.
Min mening er at de som er med på å lede spille (som admin eller som moderator), burde ikke vært med i en stormakt som en leder, men heller som en vanlig spiller.

Dette ville ha endret mye, men ikke for mye. De som hadde hatt spilleren som er i administrasjoner om selve tribalwars.no i stammen ville hatt en stor fordel. Ettersom de kan bli påvirket av gnål, suttring og slik, om at de skulle utestenge eller sperre personer.

Nå så vet jeg ikke hvorfor folk blir sperret og uten grunn, ettersom det er sant at flere sitter KV, men det er jo mange av administrasjoner så burde tatt seg tid til å se om hvor lenge siden han har koblet seg til en spesifisert IP, eller ikke.

Jeg sier egentligt at dette er min mening, men mange ser det slik og at Elite driver urent spill ettersom Glitter er der. Mange mener at Glitter bruker sin makt i administrasjonen til å gjøre som hun vil. Sperre kontoer som plager henne og slikt.

Jeg ser ingen grunn til at vi skal forholde oss til Janteloven, men heller til grunnloven. Vi har lov til å ytre vår frihet til å snakke fra oss, men selvsagt hvis all er løgn, hvorfor ikke bevise at det er løgn istedet for å gjøre som en vil?
 

DeletedUser

Guest
jeg gikk ALDRI til person angrep på det innlegget jeg skrev.. jeg sa bare min mening.. å min mening er ADMINS HOLD DERE UNNA SPILLERE!!! jeg sendte inn ticket om en spiller å rett etter fikk spilleren det gjaldt PM der admin lo av ticketen.. hva F*** er det for noe!? ja dere kommer sikkert til å slette ddettte innlegget også siden jeg sier imot dere,, men ta nå **** meg hintet da! har også opplevd at spillere har ærtet å sagt at jeg kjenner admins så hjelper ikke hva du /dere gjør... å glitter ikke kom her å si du ikke har invirkning på saker som gjelder V2...:mad:
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
ser ikke slikt at yttringsfrihet er en mulighet.

Ettersom Mosa ble utestengt fra forumet nettopp.

Men ettersom folk snakker om at Elite driver urent spill.
Min mening er at de som er med på å lede spille (som admin eller som moderator), burde ikke vært med i en stormakt som en leder, men heller som en vanlig spiller.

Dette ville ha endret mye, men ikke for mye. De som hadde hatt spilleren som er i administrasjoner om selve tribalwars.no i stammen ville hatt en stor fordel. Ettersom de kan bli påvirket av gnål, suttring og slik, om at de skulle utestenge eller sperre personer.

Nå så vet jeg ikke hvorfor folk blir sperret og uten grunn, ettersom det er sant at flere sitter KV, men det er jo mange av administrasjoner så burde tatt seg tid til å se om hvor lenge siden han har koblet seg til en spesifisert IP, eller ikke.

Jeg sier egentligt at dette er min mening, men mange ser det slik og at Elite driver urent spill ettersom Glitter er der. Mange mener at Glitter bruker sin makt i administrasjonen til å gjøre som hun vil. Sperre kontoer som plager henne og slikt.

Jeg ser ingen grunn til at vi skal forholde oss til Janteloven, men heller til grunnloven. Vi har lov til å ytre vår frihet til å snakke fra oss, men selvsagt hvis all er løgn, hvorfor ikke bevise at det er løgn istedet for å gjøre som en vil?

Hvordan skal vi bevise at påstandene til Mosa er løgn? Vi har besvart ærlig på alle spørsmål han har stilt, men ble møtt med anklagelsen for løgn. Vi kan ikke bevise "vi spiller ærlig" eller "vi lyver ikke". Men derimot, anklagelsene fra Mosa kunne blitt bevist som "her lyver Elite", "Her spiller Elite imot reglene" eller "Her bruker Glitter/Elite Mod sine rettigheter mot mostanderne".

Forstår du hva jeg mener?

Og angående ytringsfriheten, den gjelder også at man må følge reglene til et forum. Nå har Mosa personangrepet flere spillere og motsagt en MOD (som ikke kan anklages på noen måte for sidevalg), som har ført til ban.

Mosa sitt problem var at han gjentok spørsmål om igjen og om igjen, og gav seg ikke med noen svar. Derimot startet personangrep for å forsøke å få frem sine poeng og meninger.

Jeg og flere andre i Elite forstår ikke hvordan våres "mod'er" kan bli anklaget for påvirkning, for ihvertfall 15 i Elite har fått Infractions (og noen Ban) fra Ex-con som er i LAW.

Glitter bestyrer ikke noe i V2 på noen måte, derimot hun er Mod i V3.
Så hun har ingen påvirkningen innenfor V2.

~Jazcan~
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
jeg gikk ALDRI til person angrep på det innlegget jeg skrev.. jeg sa bare min mening.. å min mening er ADMINS HOLD DERE UNNA SPILLERE!!! jeg sendte inn ticket om en spiller å rett etter fikk spilleren det gjaldt PM der admin lo av ticketen.. hva F*** er det for noe!? ja dere kommer sikkert til å slette ddettte innlegget også siden jeg sier imot dere,, men ta nå **** meg hintet da! har også opplevd at spillere har ærtet å sagt at jeg kjenner admins så hjelper ikke hva du /dere gjør... å glitter ikke kom her å si du ikke har invirkning på saker som gjelder V2...:mad:

Blir denne meldingen din slettet, så er det fordi du angriper Mod'er.
Bruker unødvendig ordvalg, og ikke minst holder deg langt unna topic.

Men greit, hvis du ønsker det så sterkt så skal jeg holde denne meldingen din inne på forumet så lenge jeg ikke er bannet selv. (copy/pastet inn i notisblokk)

Jeg sa ikke direkte at du gikk til personangrep men derimot kommenterte deg og Mosa som en gruppe, siden dere står sammen og Mosa sitt innlegg ble slettet så jeg fikk ikke sitert ham.

Men her er en enkel versjon av angrep og unnytige anklagelser:
ja det måtte jo komme... det er jo faktisk noen som diskuterer imot ledelsen og elite..

Dette er angrip mod Forum Mod som du henviser til at sammarbeider med folk innad i spillet, når det faktisk er Misskathy som nettopp har utestengt Mosa og slettet poster.

Jeg gjentar meg selv: Misskathy har ikke noe med V2 ingame å gjøre,
derfor kan dere ikke forsette med Mod angrepene.

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
for meg tar jeg mod å en spiller på vanelig nivå.. om jeg har noe imot ledelsen/modden hyler jeg ut, å er ikke redd for det.. å når vi snakker på at jeg kommer langt unna hva som egentlig diskuteres her så har jeg faktisk fått ganske god hjelp av dere... men hvis dere vil jeg skal oppprette en egen link der jeg sier min mening om mod og admins må dere gjerne si ifra...
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
for meg tar jeg mod å en spiller på vanelig nivå.. om jeg har noe imot ledelsen/modden hyler jeg ut, å er ikke redd for det.. å når vi snakker på at jeg kommer langt unna hva som egentlig diskuteres her så har jeg faktisk fått ganske god hjelp av dere... men hvis dere vil jeg skal oppprette en egen link der jeg sier min mening om mod og admins må dere gjerne si ifra...


Gratulere med bedre ordvalg, men du forsetter stadig å holde deg offtopic.

Og angående dine meninger vedrørende Mod og Admins, funker antakelig bedre at du oppretter egen tråd (uansett om at jeg antar den blir stengt) fordi her får du bare infractions o.l. for de kommentarene som i denne tråden er offtopic.

Hvis dere virkelig er så interreserte i å anklage Mod'er. Så kan dere henvende dere til innogames selv: http://www.innogames.de/de/kontakt

Saken er at vi i Elite ikke er så uærlige og juksemakere slik vi blir uthengt for å bli.
Vi er derimot mer aktive enn andre på V2, noe som gjør at vi har denne ledelsen.
Ja, vi har nådd dette målet gjennom rekruttering. Selvsagt, men andre har også hatt denne muligheten.

Jeg mener at denne tråden bare vil ende opp med krangler ved at flesteparten av deltagerne ikke aksepterer motstandernes svar.

Kanskje:
threadclosed.gif

????

~Jazcan~
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
winaxiz skrev:
ja jeg forventer ikke at disse postene mine ikke blir slettet.. men for å slette dem må dem lese dem...

Så du er ute etter å angripe Mod og Admin for å bli bannet eller få infraction?
Dette er et desperat forsøk på å bevise at vi i Elite sammarbeider med Mod'ene.

Men deriot å be om infraction/ban slik gjør ikke at du fremhever at vi skal som du og Mosa anklager, sammerbeider med Mod og Admin.

Dette beviser bare hvor desperate dere er i å få bevis for anklagelsene deres og utfører diskusjonene deres på et latterlig nivå.

~Jazcan~
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel...

Om dere skal klage på mine avgjørelser så burde dere som brukere begynne å lese forumreglene.

En spiller skal ikke bruke forum når de skal klage på en avgjørelse som har blitt tatt. Føler man at man har en god grunn til å sette det ut i offentligheten fordi de mener at det går utover en stor part av spillerne skal det postes saklig og ordentlig på generellt.

Yttringsfrihet skal selvfølgelig utøves til de grenser man har, og den spilleren som ble bannet i dag krysset den magiske grensen hvor forum-reglene kommer inn..

Men beklager folkens, jeg låser denne tråden.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp