Elite = ærlig spill????

Status
Stengt for ytterligere svar.

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg blir stadig forundret over mester hjernene i Elite over hvordan de sloss/spiller spillet. Egentlig er de noen mestere i å drive med propaganda og være intrigemakere, noe som igjen skremmer andre spillere..

Ser da hva som skjer i K53.

Skulle ønske de heller kunne tatt en skikkelig krig i stedet for drive med alt det andre tullet de holder på med.

Men det blir vel her som de har gjort på andre kontinenter at de rusler inn og vil dominere her også..

LAW!!!! tror dere virkelig at dere blir spart fordi dere erklærte krig imot k-m-S?

Men Elite skal ha det at de har noen virkelige gode spillere, vil trekke frem chrk1, hadde noen virkelige fighter med han når jeg satt kontovakt for en annen spiller. Hadde det vært sånn krigføringen hele tiden, så hadde spillet bare vært moro.

Elite- kjemp med det dere har, og se hva som skjer i stedet for å ødlegge spillet og andre stammer for deres dominans.
Regner med at det er flere som føler det på samme måte.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
W00t?! Har vi ikke lov å være gode? :eek:

At alle andre er elendige er vel ikke vårt problem :rolleyes:
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Da har du ikke skjønt det jeg snakket om:confused:

Men det var ikke annet en forventet
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Oh, tror ikke LAW forventer det heller kjære ;)

Så ikke make up din egen story rundt det som skjer... Før du har bedre fakta å slenge på bordet.
 

DeletedUser

Guest
mosa mosa mosa..

Jeg trodde veldig bra om deg i begynnelsen når vi var sammen i TDR ..
Burde jo skjønt at du var en sånn en når du stakk til kms når det ble litt hett rundt øra..

Hva er egentlig problemet ditt nå? at du ikke har en bedre stamme å flykte til?
Dette blir litt som en gymtime på barneskolen!

" LÆRER LÆRER LÆRER,
De andre barna er bedre enn meg, det er dårlig gjort!! Det er ikke noe morsomt når ikke jeg kan være best! **sutre sutre sutre wiine wiine wiine**"

Nå sier jeg ikke at jeg er best på noe som helst måte, for fikk akkurat en liten asswhooping av rome, Men du ser ikke meg stå her med tåra i øyna å sutre om det fordet ;)

Skulle ikke du være en voksen og moden mann? Chisess..


Tutte
 

DeletedUser

Guest
Jeg blir stadig forundret over mester hjernene i Elite over hvordan de sloss/spiller spillet. Egentlig er de noen mestere i å drive med propaganda og være intrigemakere, noe som igjen skremmer andre spillere..
Er ikke dette noe av spillet??

Ser da hva som skjer i K53.
at elite tar over flere og flere byer?

Skulle ønske de heller kunne tatt en skikkelig krig i stedet for drive med alt det andre tullet de holder på med.
hvilket annet tull??

Men det blir vel her som de har gjort på andre kontinenter at de rusler inn og vil dominere her også..
selvsagt, vinner jo ikke uten dominanse ;)

LAW!!!! tror dere virkelig at dere blir spart fordi dere erklærte krig imot k-m-S?
Skjønner ikke helt hva du tenker på her? Utdype??

Men Elite skal ha det at de har noen virkelige gode spillere, vil trekke frem chrk1, hadde noen virkelige fighter med han når jeg satt kontovakt for en annen spiller. Hadde det vært sånn krigføringen hele tiden, så hadde spillet bare vært moro.
chrk er en veldig bra spiller, blandt andre i elite ja, Kansje en grunn for elite sin dominans??

Elite- kjemp med det dere har, og se hva som skjer i stedet for å ødlegge spillet og andre stammer for deres dominans.
Regner med at det er flere som føler det på samme måte.
igjen, er ikke helt sikker på hva du mener, utdype???

Jeg har stjelt ideen og skriver med grønt :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg blir stadig forundret over mester hjernene i Elite over hvordan de sloss/spiller spillet. Egentlig er de noen mestere i å drive med propaganda og være intrigemakere, noe som igjen skremmer andre spillere..

Ser da hva som skjer i K53.

Skulle ønske de heller kunne tatt en skikkelig krig i stedet for drive med alt det andre tullet de holder på med.

Men det blir vel her som de har gjort på andre kontinenter at de rusler inn og vil dominere her også..

LAW!!!! tror dere virkelig at dere blir spart fordi dere erklærte krig imot k-m-S?

Men Elite skal ha det at de har noen virkelige gode spillere, vil trekke frem chrk1, hadde noen virkelige fighter med han når jeg satt kontovakt for en annen spiller. Hadde det vært sånn krigføringen hele tiden, så hadde spillet bare vært moro.

Elite- kjemp med det dere har, og se hva som skjer i stedet for å ødlegge spillet og andre stammer for deres dominans.
Regner med at det er flere som føler det på samme måte.

Hele TW.no er en gedigen og latterlig såpeopera. Hadn't you noticed?

Men det er greit, så lenge man greier å rettferdiggjøre det man gjør for seg selv er det tydeligvis ingen grenser for hvor langt enkelte vil gå ;)

2008-04-29%20Tax%20schemers%20sprung%20226.jpg
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hmmm, her var det mye rare svar:)

Tutte, du må tenke før du taster ned noe rabbel. For det er det eneste du kan.

Ble også for en stund siden bedt om å sende en søknad til Elite, men takket nei.

Det var ment for å få igang en disskusjon rundt alt det som skjer, såpeopera:D

Jeg tror de som virkelig leser det jeg har skrevet klarer å lese litt mellom linjene.

Har aldri lagt skjul på at roye er broren min og vi har fulgt hverandre hele tiden. Men det ingen veit at det er en tredje:) som er i Elite. Så jeg ser jo hva som står skrevet der, dog ikke på det skjulte. Men har helt bevist aldri brukt den infoen til noen ting og har aldri lekket ut noen ting til hverken TDR eller k-m-S.

Men jeg tar gjerne en disskusjon, for jeg sier ikke at jeg har 100% rett, men det er jo det jeg mener. Men gidder ikke så usakelig innspill som du kommer med tutte.
 
Reaksjonspoeng
3
Først vil jeg si, til deg Mosa, at dette sikkert kunne vært en god propaganda tråd, men du utelater å tenke på en veldig viktig og vesentlig ting:
Det er ikke alle som er i samme posisjon, opplever det samme som og har samme erfaringer som deg, så du blir nødt til å utdype dine meninger som tutte sier.

Når det er sagt har jeg hatt litt samme følelsen av Elite(hvis jeg forsto deg rett) som du prøver å si at du har her.

Jeg tror Elite er den eneste stammen på v2 som har innsett at dette spillet spilles for å stå igjen som siste stamme til slutt. Problemet er at .no ikke er klar for dette ennå. Spesielt v2.

Jeg synes at Elite spiller på en måte jeg ikke er enig i at TW skal spilles på.
Jeg synes at Elite spiller mer på post enn i selve spillet.

Jeg har aldri vært særlig begeistret for Elite. Helt siden de overtok plassen som "Stor, uovervinnelig og best" på toppen av alle lister på v2. Jeg vil ikke bruke ordet "Tribalhugs" siden det er en smule overbrukt på .no, men jeg vil heller bruke ordene "en smule feigt" uten at det er så veldig sterkt ment.

Jeg har respekt for Elite. Jeg har respekt for alle de store skumle byene deres. Men jeg har følelsen av at det er fordi vi alle har vært skuelystne publikumer til at Elite har blitt heiset opp av god propaganda og lovord fra de spillerne vi ser på som de gode spillerne.

Jeg vet nå, at innlegget mitt blir forbannet av spillere fra RoEm, Yamato, Elite og resten av v2 som ikke er i krig med Elite. Men dette vil bare forsterke det følgende poenget mitt.(Det er allerede forsterket av alle som har svart på tråden)
Siden Elite inntok plassen som overlegne herrer av v2, har denne verdenen blitt preget av spyttslikking og lignende hendelser.
Jeg sier ikke at dette er automatisk Elite sin feil, men jeg har aldri hatt sansen for v2 på grunn av dette, og jeg mener at Elite som den stammen med mest makt over alle de andre stammene kunne ha gjort noe for å gjøre v2 til en verden der kampen sto på slagmarken og ikke på post mellom diplomater og spioner.

Min tid på v2 er nå over, og jeg er faktisk ganske glad for det. v2 har vært en flause og jeg mener at mye kunne vært gjort fra Elite sin side for å stoppe dette.

Hvordan? Det er en helt konkret ting dere kunne gjort:

Dere kunne holdt en konsekvent hard linje over diplomatien og ikke inngått alle de alliansene dere har hatt. Dette hadde ført til at alle stammene som ikke tørte og reise seg å stå opp mot Elite, men som bare slikket dem i ræva, ikke hadde gjort nettopp det. Det hadde ført til at v2 hadde blitt det Elite kunne gjort den til;

En krigersk verden.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Du tok ordene ut av munnen min:)

Syns det du skrev var veldig bra og veldig riktig. Jeg hadde ikke forventet å bli møtt med applaus for dette innlegget og det ser jeg jo også på svarene. Men hadde vel forventet mere saklige svar en det som har kommet.

Ta f.eks Law som erklærte krig mot oss, hvorfor? De ble adlet av elite helt til siste dag de erklærte krig mot k-m-S, syns vel det er litt rart at de blir adlet og plutelig blir gode busser samme dag og dermed går til krig mot en stamme som ligger i et område hvor elite vil inn. Men det får stå får deres regning. Men tror det ligger mye bak der, og jeg tror nok at elite en dag går mot de igjen, og det er nok flere stammer som har opplevd det med elite.

Men det er propagandaen som ligger bak for å få store spillere inn til seg selv, hvor de bare forsiktig forteller at claimlistene ligger klare og hvis ikke du kommer inn, sååååå!!!!!!!!!!!!! Ja resten kan dere tenke dere selv.

Skal man vinne krigen på frykt for å tvinge medlemmer inn?? Svaret er vel at de går inn av fri vilje vil de si. Nei overhode ikke, mange av oss syns dette er så morsomt og har lagt mange mnd arbeid bak hver by og vil gjerne fortsette spillet. Men veit at spillet går ut på å krige, men gjør det på en skikkelig måte og ikke på en sånn skitten måte som det blir gjort på nå.

For meg handler spillet om ære og egentlig lojalitet, men det synes jeg elite manglet.

Så tilbake til tutte.

Hva du synes om meg, tja bryr meg ikke så veldig.
Men at jeg gikk ifra dere var vel at det overhode ikke skjedde noen ting, man skulle jo ikke krige, bare forsvare seg. Og jeg tok opp det flere gange, men uten å få respons. Og som jeg skrev på forumet når jeg sluttet, så var flere opptatt av å være der en å gjøre noe vettug. Og tok vel frem spes ditt navn som den mest udugelige. For ditt mål var jo bare å prate med diantus og samle adelsmenn.

Men du biter deg selv når du sier at jeg byttet stamme for å redde sitt eget skinn, tror vel at de største i gamle TDR er i elite nå. Så du skal ikke rope så høyt.
 

DeletedUser

Guest
Bah, var nå veldig til ordkrig... :rolleyes: Nå husker jeg ikke alt som har blitt tatt opp i diverse innlegg her, men skal prøve å svare på jeg merket meg.

Mossa, antar du siktet til elite ang å true inn medlemmer til stammen? Det er iallefall det dummeste jeg har hørt. Å true medlemmer inn i stammen er noe 14 åring gjør, og 12 åringer faller for. Det ville også gjort at vi satt igjen med særdeles lite loljale medlemmer. Så nei, det er ikke noe vi driver med. Jeg har så vidt jeg vet aldri sendt en post til noen å bedt dem bli med i elite en gang. Tror ikke rekrutøren vår gjør det så altfor ofte heller. Ikke hørt noe om det iallefall. Så den ideen der kan du slå fra deg.

I TDR kom det fire medlemmer inn, det minste og tre andre. En av dem er i stammen min på v1, så dette var ikke noe totalt ukjent medlem, og jeg stoler fult og helt på hennes dømmekraft når hun anbefalte de andre som ble med. Det ville også vært idiotisk av oss å bare ta inn en av dem, iom at spillere trenger noen å samarbeide med som ligger rundt dem.

Dere har også trukket frem påstander som likner på at vi kriger på papiret og ikke på slagmarken. ELite har vært i krig siden dag 1. Vi har hatt fiender på alle kanter til en hver tid, og vi har hatt en aliert - yamato. Natuligvis har vi fått noen flere alierte etterhvert, men det er vi da ikke alene om. Det er heller ikke noe poeng for oss å krige mot hele kartet, hvis vi faktisk står på samme side. LAW er et eksempel på dette, fellesfiender kan forene de verste fiender, og law var aldri en fiende en gang - Vi hadde bare ingen diplomati. Så etter at flere i styret vårt fikk et godt forhold til ex-con i law, ble dette etterhvert utviklet til et samarbeid og ikke bare koselige samtaler.

Hvis jeg har glemt å ta opp noe nå, så bare spør, men jeg tror rett og slett at dere generelt har klart å tolke elite og våre samarbeidspartenere ganske feil. :)
 
Sist redigert av en moderator:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hei Glitter

Håpet du kom på banen.

Når det gjelder TDR, så var det bare et svar til tutte som kom med beskyldninger mot meg. Har ingen formening om at de gikk inn der.

Men reagerer litt på noe av det du sier, tror du må sjekke i egne rekker hvis du mener at det ikke har blitt svak tvang for å få inn noen større spillere, men man kan jo sette spørsmål med hva som er tvang. At det blir sagt at det ligger claimlister klare, hmmm. For meg er det en trussel. At de da blir så lojale, det har vel noe med at dere farer frem som et lokmotiv og de syns vel det er rasende morsomt:)

Jeg var med i -V- helt i begynnelsen, ja vi ser hva som skjedde med de. Men et eksempel gjør ikke skurk. Men det er bare sånne ting vi får høre hele tiden. For meg så virker det som om når resurssene til enten stamme eller spiller er oppbrukt så kastes det bare ut til ulvene. Og det kan heller ikke du benekte. Men dere får helle stå for måten dere handler på og ikke gjemme dere bak en masse ord og vissvass.
 
Reaksjonspoeng
3
Dere har også trukket frem påstander som likner på at vi kriger på papiret og ikke på slagmarken. ELite har vært i krig siden dag 1. Vi har hatt fiender på alle kanter til en hver tid, og vi har hatt en aliert - yamato. Natuligvis har vi fått noen flere alierte etterhvert, men det er vi da ikke alene om. Det er heller ikke noe poeng for oss å krige mot hele kartet, hvis vi faktisk står på samme side. LAW er et eksempel på dette,

For å svare på det du sa til meg:

Jeg prøver ikke å bevise noe, eller gjøre noen forlegne.

Jeg er som sagt ferdig med v2 og det eneste jeg vil, glitter, er at du tenker over det jeg sa. Elite har så mye makt i v2 at de lett kunne gjort det jeg sa.

Ikke svar på posten min. Bare tenk over det med åpent sinn.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp