Regel 1

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Stem JA til et sosialt liv!
Stem NEI til tribalwars:)

Syntes denne reglen virker mot sin mening. Dette vil resultere til at dere mister gode spillere erfarene tribalwars spillere, som feks poke me.
Jeje, da slapp resten av v1 å få en kamp!

Hva er best?

10 brukere som logger på 1 gang i uka, eller 2 spillere som faktisk prøver spillet spillet etter kunsten regler og logger på flere ganger daglig?

Ser en rød tråd her hvis man sammenligner det med samme problemstillingen til politikk / reglion / andre samfundspørsmål!

All hyllest til brann + spessielt poke me som har holdt liv i brann2006 acounten. Hva skjer nestegang en av de mister nett? hahaha


Ellers for verden 3 har jeg selv lagt planer om å spille sammen med min bror, for å aveksle som en barsk oljearbeider i beste velgående.

1 måned på, 1 måned av. Dette funker da med andreord ikke når man skal spillet et spill som heter tribalwars.

Jeg bare spørr...

EDIT:

se på brood war, verdens dedikert STØRSTE strategispill. Spillet kan sammenlignes med en av de største sportene her i europa. De har egne tv kanaler osv.
Spillet kom ut på 90 tallet!
det har overlevd i over 10-15 år, og aldri vært større hype rundt et strategispill nå som starcraft 2 skal komme. Hva tjener spilleprodusenter på?

Min klare mening er å høre på hva de spillerne som spiller MEST syntes, ikke hva massene mener.

Har brood war(stracraft 1) blitt så populært pga av de har følgt hva produsentene(admin) mener??

Svaret er jeg 100% sikker på er NEI!


Det er det abselutt største strategispillet pga av patch, på patch, på patch samordnet med hva produsentene(som forstår spillerne) mener og hva de aller beste spillerne mener om spillet!

Skal de 1000-2000 beste spillerne velge regler for tribalwars? De som logger på v1 par ganger i uka? Å hvor mange av disse bryr seg om en regel som de ikke har tatt stilling til engang?

jeg sier som jeg mener og det er at tribalwars.no graver sin egen grav ved å ikke høre på de erfarene spillerne syntes.

CONAN! Rollespill som skulle ta verden med storm, med funcom(det norske aksjeselskapet) var oppi 90 kr!
Okey vi fikk krakk i aksjemarkedet, men dette er ikke hovedgrunnen til at spillet failet internasjonalt. Det var fordi det var for dårlig, kunne så klart ikke konkurrere mot blizzard(WoW) men først og fremst fordi de beste spillerne ikke mente det var godt nok.!

FUNCOM, siste kurs 3.90 , de oversasket med gode medlemstall for CONAN for en stund tilbake og kursen gikk opp. Men igjen når de mindre aktive spillerne begynte forstå hva de beste mente så har medlemstallet blitt gruset etter at resten av mølja fant ut at spillet ikke var godt nok!


Nuff said!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Støtte mæ litt på det dæm fleste påpeke her, at denj nye lovendringa e humbug å latterlig dårlig lagt opp!

For det første: Folk spille dual fordi man har for lite tid te å ta sæ av en stor konto allein. Koffor ikke la folk kjør dual da? Æ mene, e det juks at folk tar sæ tida te RL i tillegg te TW? E det juks at to persona spille på en konto, når det, som Jugger sa, kreve my mer kommunikasjon personan imellom? Nei å Nei!
Få opp øyan dokk i lederskapet! Om regeln her står så frykte æ at dokk ødelegge det fine communitiet som etter ett år har blitt bygd opp.. Pfft!

For det andre: E det bare æ som e trangsynt, eller e det i det hele tatt oppstått problem rundt dualkontoa? Folk kalle det juks. Juks fordii? Fordi to spillera får mer RL enn oss andre? Fordi to kapable gode persona innen TW får spill på en konto, ergo bli det en dobbeleffekt på denj gitte kontoen?
KJÆRE MÆ! Forbanna pisspreik! Æ ber admin og resten av gruppa som har vedtatt denj her regeln om å LÆS nøye igjennom argumentan som har komme imot lovendringa, så får dokker kanskje opp øyan en gang for allje. Æ som trudd byråkratiet i denj norske stat va ille.

Ja, æ frykte at oppte flere gode spillera å ikke minst profilerte spillera kanj slutt på .no pga. denj her regeln, rett å slett for å protester imot en dårlig valgt regel som etter mitt synspunkt kjæm te å virk mot sitt mål - Teit regel, mindre spillera.

Som Izzy sa.. Æ håpe virkelig at regeln her bli omgjort, når man ser korr my communitiet legg sæ imot denj. Minne mæ litt om Storberget sin godkjennelse av Hijab i politiet, som hanj etterhvert trakk tebake. Æ håpe admin følge denj samma linja som ministeren.

DC
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Lovly dialekt Fizzmann <3<3 ;).

Vel, det ser ut som om alle spillerene som er på toppen er enige. Vis dem blir grå, blir det vel liksom litt langt ned til neste "store" spiller?
 

DeletedUser

Guest
F*** dere som lagde denne regelen, det hindrer så utrolig mange gode spillere til å gjøre det de kan, knuse hverandre! Og lære andre sine triks, er det noen jeg har lært noe av så er det Poke Me! Det hjelper ikke å lese guides eller sånt piss!

Å dere gjør alldeles ikke det beste for spillerene i dette valget. Dere bestemmer reglemanget, ja, men i hvems fordel ?

Ikke de spillerne som spiller for å ha det artig.

På v1 gikk dette glitters vei, hadde Yamato vært i live på v2 hadde det gått glitters vei!
 

DeletedUser

Guest
"Hvis en konto blir spilt på av en romkamerat, kontovakt MÅ være i bruk."

Det der kan ikke være bra oversatt?

Burde det ikke vært;

Hvis en konto blir spilt på av en romkamerat, MÅ kontovakt være i bruk.


Og åssen kan en ta noen på dette?

Bra initiativ. Men om noen bor sammen, og begge passer begge kontoer, for hverandre.. Da får de jo en fordel, selv med denne regelen..
 

DeletedUser

Guest
Ja, æ frykte at oppte flere gode spillera å ikke minst profilerte spillera kanj slutt på .no pga. denj her regeln, rett å slett for å protester imot en dårlig valgt regel som etter mitt synspunkt kjæm te å virk mot sitt mål - Teit regel, mindre spillera.

Poke Me har allerede sluttet. Og han er kanskje den mest profilerte spilleren norge har.
 

DeletedUser

Guest
F*** dere som lagde denne regelen, det hindrer så utrolig mange gode spillere til å gjøre det de kan, knuse hverandre! Og lære andre sine triks, er det noen jeg har lært noe av så er det Poke Me! Det hjelper ikke å lese guides eller sånt piss!

Å dere gjør alldeles ikke det beste for spillerene i dette valget. Dere bestemmer reglemanget, ja, men i hvems fordel ?

Ikke de spillerne som spiller for å ha det artig.

På v1 gikk dette glitters vei, hadde Yamato vært i live på v2 hadde det gått glitters vei!

Glitter ble bannet på verden2 for å ha tatt over en konto som spilleren som startet den, hadde sluttet helt på..

Dette er bare reelt..
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
F*** dere som lagde denne regelen, det hindrer så utrolig mange gode spillere til å gjøre det de kan, knuse hverandre! Og lære andre sine triks, er det noen jeg har lært noe av så er det Poke Me! Det hjelper ikke å lese guides eller sånt piss!

Å dere gjør alldeles ikke det beste for spillerene i dette valget. Dere bestemmer reglemanget, ja, men i hvems fordel ?

Ikke de spillerne som spiller for å ha det artig.

På v1 gikk dette glitters vei, hadde Yamato vært i live på v2 hadde det gått glitters vei!

Sant det du skrev der. Jeg er en kar...som ikke glemmer ting så fort. Det legger seg på minnet det som skjedde der, og be sure, tror aldri jeg kommer til å glømme det. Urettferdig behandling har jeg aldri likt. Men men, nå har jeg ikke noe jeg skulle ha sagt i denne samenhengen.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
--------------------------------------------------------------------------
Greit,
Får vel komme på banen jeg også siden dette gjelder blant annet meg....


Vel,
først, la oss begynne med,

WTF?

Dette er lov på samtlige av de andre tw serverene og så skal det endres her...

Second,

Hvordan inn i granskauen kan denne regelen endres UTEN godkjenning, ja, uten å ikke en gang ha blitt tatt opp/nevnt/you name it, på mod kannalen?

Third,

Weeehheeeee,
La oss bare legge ned hele .no med en gang? eller hur. For ja, jeg er langt ifra den eneste som spiller dual, og om denne regelen skal stå, så forsvinner en GOD del av .no's spillere, og ja, det medfører mindre inntekt til tyskerne det, kanskje vi bør kontakte dem og spørre dem hva dem syntes om saken? :rolleyes:

Og skal dette være ulovlig så bør vel tross alt det være ulovlig og sitte og spille sammen i det hele tatt med venner innenfor samme rommet. For dem spiller sammen, angriper sammen, ja, de samme spillerne, kan til og med spille for hverandre, *ehhh* føler noen BOLere seg truffet? *ehhh*

Og y, dette skal være ulovlig, men å komme med en dårlig unnskyldning om at en ikke har fått med seg at det ikke var lov å sitte en konto som har sluttet og sende ut troppene dens for å så få sin egen stamme til å noble dem. Ehhh, Magic, alle vet at du er en flittig forum bruker, og aktiv generelt sett, og ja, seff har du fått det med deg.

Så til å avslutte dette,
syntes dere dette er fair?
At dere som sitter og spiller v1, på tha other side, skal vinne deres krig imot WC, pga vi ikke får tid til å spille på kontoen lengre, og om denne regelen ikke endres tilbake, sletter kontoen?
Syntes virkelig dere det er fair?

Resten er vel egentlig sagt ifra andre vel solide AKTIVE tw spillere, som jeg håper tar til følge og følger meg om ingen endring skjer :)

Nei helt seriøst, enten så endrer den tilbake, eller legg ned hele .no, for dette er bare helt latterligt barnslig og helt bak mål.


Når dette er sagt, så har jeg nettopp tatt en prat med admin, og gitt henne en tidsfrist til 24:00 i morra natt.
Jeg har også sagt mitt om mine egne argumenter der og motargumentert hennes argumenter, så får vi se hva som skjer.
Jeg kommer med dette ikke spille fram til denne tidsfristen, og jeg respekterer dere som faktisk ønsker å spille fair spiller deretter. Til dere andre, dra til SENSUR. :)
Nei vent, jeg blitt banna, så du kan ikke angripe meg :)

Og ja, send gjerne inn en ticket, med forespørsel og topic, endrer regelen tilbake, der skal jeg overhode ikke stoppe deg.
Og ja, spre budskapet

Om ikke denne regelen blir endra tilbake, så kommer jeg personligt til å skrive klagebrev til tyskerne, og ber alle som er imot denne gi meg en lyd, så kan jeg også signere ditt navn under på den. :)

Mine siste ord i denne diskusjonen er:
Lykke til




Deres Brann (Forslag og Diskusjoner/Scripts og hjelpemidler moderator)
--------------------------------------------------------------------------
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
--------------------------------------------------------------------------
Greit,
Får vel komme på banen jeg også siden dette gjelder blant annet meg....


Vel,
først, la oss begynne med,

WTF?

Dette er lov på samtlige av de andre tw serverene og så skal det endres her...

Second,

Hvordan inn i granskauen kan denne regelen endres UTEN godkjenning, ja, uten å ikke en gang ha blitt tatt opp/nevnt/you name it, på mod kannalen?

Third,

Weeehheeeee,
La oss bare legge ned hele .no med en gang? eller hur. For ja, jeg er langt ifra den eneste som spiller dual, og om denne regelen skal stå, så forsvinner en GOD del av .no's spillere, og ja, det medfører mindre inntekt til tyskerne det, kanskje vi bør kontakte dem og spørre dem hva dem syntes om saken? :rolleyes:

Og skal dette være ulovlig så bør vel tross alt det være ulovlig og sitte og spille sammen i det hele tatt med venner innenfor samme rommet. For dem spiller sammen, angriper sammen, ja, de samme spillerne, kan til og med spille for hverandre, *ehhh* føler noen BOLere seg truffet? *ehhh*

Og y, dette skal være ulovlig, men å komme med en dårlig unnskyldning om at en ikke har fått med seg at det ikke var lov å sitte en konto som har sluttet og sende ut troppene dens for å så få sin egen stamme til å noble dem. Ehhh, Magic, alle vet at du er en flittig forum bruker, og aktiv generelt sett, og ja, seff har du fått det med deg.

Så til å avslutte dette,
syntes dere dette er fair?
At dere som sitter og spiller v1, på tha other side, skal vinne deres krig imot WC, pga vi ikke får tid til å spille på kontoen lengre, og om denne regelen ikke endres tilbake, sletter kontoen?
Syntes virkelig dere det er fair?

Resten er vel egentlig sagt ifra andre vel solide AKTIVE tw spillere, som jeg håper tar til følge og følger meg om ingen endring skjer :)

Nei helt seriøst, enten så endrer den tilbake, eller legg ned hele .no, for dette er bare helt latterligt barnslig og helt bak mål.


Når dette er sagt, så har jeg nettopp tatt en prat med admin, og gitt henne en tidsfrist til 24:00 i morra natt.
Jeg har også sagt mitt om mine egne argumenter der og motargumentert hennes argumenter, så får vi se hva som skjer.
Jeg kommer med dette ikke spille fram til denne tidsfristen, og jeg respekterer dere som faktisk ønsker å spille fair spiller deretter. Til dere andre, dra til SENSUR. :)

Mine siste ord i denne diskusjonen er:
Lykke til


Deres Brann (Forslag og Diskusjoner/Scripts og hjelpemidler moderator)
--------------------------------------------------------------------------

Så det du sier er at du sletter alt, om du ikke får din vilje?

Sett posten du har sendt rundt, selv om jeg ikke åpnet den. Så om du gjør det, har det neppe samme årsak..

Men veldig synd om du gjør det.
 

DeletedUser

Guest
Han sa!

Legg ned serveren eller forandre tilbake regelen slik at alt ikke går glitters vei.
Kort sagt.
 

DeletedUser

Guest
Enig, jeg er med på den ..

Da slettes Navaji accounten på v1, grunnen er jo ikke så vannskelig å skjønne da : )


Konto klar for sletting
Denne kontoen vil snart bli slettet. Derfor er det ikke lengre mulig å logge inn.

Trekk tilbake Konto sletting


Da er kontoen slettet. Og den blir ikke deffendet, slik som den ikke har vært de siste 4 ukene.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er det ikke litt artig, at den "største" på verden 1 på norsk server, er så avhengig av støtte kontoer?


Jeg synes det er merkverdig...
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke litt artig, at den "største" på verden 1 på norsk server, er så avhengig av støtte kontoer?


Jeg synes det er merkverdig...

Dual og støttekontoer er da langt fra det samme? Hvor fikk du den ideen fra :confused:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp