US - United Swords

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Rommel spionerer IKKE for BoS, det kan dere stole på. Han er en aktiv og dyktig spiller som vil kunne være til stor hjelp for stammer som ønsker å knuse BoS. Førstemann til mølla! ;)
 

DeletedUser

Guest
Rommel spionerer IKKE for BoS, det kan dere stole på. Han er en aktiv og dyktig spiller som vil kunne være til stor hjelp for stammer som ønsker å knuse BoS. Førstemann til mølla! ;)

Humor på høyt nivå! :D

Credz!
 

DeletedUser

Guest
Jaja. Jeg fikk iallfall en god latter når jeg leste denne. Blitt litt desperate nå eller Nøffe? :D Kanskje dere væta buksene litt? :D

Uansett så tror jeg nok ikke at dette vil virke. Alle har da spioner i US og vet hvordan tilstanden er hos dere. Ikke lurt å være i krig med halve V3.
 

DeletedUser

Guest
Jaja. Jeg fikk iallfall en god latter når jeg leste denne. Blitt litt desperate nå eller Nøffe? :D Kanskje dere væta buksene litt? :D

Uansett så tror jeg nok ikke at dette vil virke. Alle har da spioner i US og vet hvordan tilstanden er hos dere. Ikke lurt å være i krig med halve V3.

Noen er tatt med buksene neda ja, og det er faktisk ikke oss så da kan dere jo lure. Rommel, eller Playri som han heter her, har da aldri vært i vår tjeneste?? Hvor i all verden har dere det fra? Driver dere å manipulerer forumet vårt? :cool::rolleyes:
 
Reaksjonspoeng
1
Rommel, eller Playri som han heter her, har da aldri vært i vår tjeneste?? Hvor i all verden har dere det fra? Driver dere å manipulerer forumet vårt? :cool::rolleyes:

Han sto nå som "leder" før, er ikke det nok tjeneste så vet ikke jeg. Nå har jeg faktisk fått vite hva situasjonen med Rommel er, men at han aldri har vært under dere er jo bare plain bullshit.
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke hvilket språk nerfa er, men nei.
Da har dere bommet på konseptet vårt. Grovt også. :)
Se på dette som en enhet dere ;)

Neey. Det er bare for at dere kan holde på 1. og 2. plassen... jeg vet det. :p
 

DeletedUser

Guest
At han køddet med LAW er da totalt irrelevant for om du kan stole på han eller ei.
 

DeletedUser

Guest
Noen er tatt med buksene neda ja, og det er faktisk ikke oss så da kan dere jo lure. Rommel, eller Playri som han heter her, har da aldri vært i vår tjeneste?? Hvor i all verden har dere det fra? Driver dere å manipulerer forumet vårt? :cool::rolleyes:

Jeg nevnte ingen navn.
 
Topp