US - United Swords

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67

Jeg vet at våres forum team er blitt rimelig redusert, men jeg håper alle kan unngå denne "Offtopic"en deres.

Denne posten handler om at US - United Swords (k44 og BoS)
Søker allierte.

BUMP!.

Jeg ber dere alle avslutte deres ønsker om å nedverdige hverandre, og heller forsøke å respektere at dem søker allierte og noen ønsker å være allierte med dem.

Det er faktisk det dette forumet er til.
~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Haha! Skal du spamme ned denne tråden også?? Det holder vel med stammeforumet? =)

Spamwolf :)

Jeg spammer overalt. Spammen er min eneste gjenværende glede i dette spillet. :D

On topic: Bosserne virker desperate.
 

DeletedUser

Guest

BUMP!.

Jeg ber dere alle avslutte deres ønsker om å nedverdige hverandre, og heller forsøke å respektere at dem søker allierte og noen ønsker å være allierte med dem.

Det er faktisk det dette forumet er til.
~Jazcan~

Det sier du bare fordi du vil ha en allianse med Bosserne selv. :D
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Det sier du bare fordi du vil ha en allianse med Bosserne selv. :D

Jeg håper du kan ihvertfall undersøke litt før du kommer med lignende påstander ved annen anledning.

Jeg og min stamme er bosatt i kontinent 56 og derfor hadde det vært totalt unyttig med en allianse med US - United Swords(som er lokalisert i kontinent 44) så tidlig i spillet.

Vennligst slutt å spam og ødelegg tråder
mvh
~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Ghetto - RadioGlobus heute um 14:54 Uhr Siter De vet... ;)
____________

Bare en retningslinje ang. iap's her ;
var ment å for tydelig gjøre IAP = Ikke aggresjons pakt, og det skal ikke ytes støtte til de. Men selvsagt en kan om det passer, det kommer an' på flere ting:
Bla. hvem som angriper i til felle det er en annen alliert så kan man ikke, samt man kan være opptatt på andre hold, slik at det ikke passer ;)

Allierte kan heller ikke alltids støttes, evt. om de kriger mot en annen alliert av oss, så da trår nøytralitet inn i bildet til eks.
___________

I dette til fellet hvor Japsene og US som begge er IAP, så skal vi være nøytrale, for å tydelig gjøre det ;)





Ghetto ble vist nervøse når offentligheten ble informert om deres forhold til bos:)
 

DeletedUser

Guest
Ghetto - RadioGlobus heute um 14:54 Uhr Siter De vet... ;)
____________

Bare en retningslinje ang. iap's her ;
var ment å for tydelig gjøre IAP = Ikke aggresjons pakt, og det skal ikke ytes støtte til de. Men selvsagt en kan om det passer, det kommer an' på flere ting:
Bla. hvem som angriper i til felle det er en annen alliert så kan man ikke, samt man kan være opptatt på andre hold, slik at det ikke passer ;)

Allierte kan heller ikke alltids støttes, evt. om de kriger mot en annen alliert av oss, så da trår nøytralitet inn i bildet til eks.
___________

I dette til fellet hvor Japsene og US som begge er IAP, så skal vi være nøytrale, for å tydelig gjøre det ;)


Ghetto ble vist nervøse når offentligheten ble informert om deres forhold til bos:)


Kan jeg aldri tenke meg. Hvorfor skulle de det? Som han skriver så har vi jo lov å hjelpe de? ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan jeg aldri tenke meg. Hvorfor skulle de det? Som han skriver så har vi jo lov å hjelpe de? ;)

Og dere skal rekke bort til K56 hvordan? ;)

Blå = US
Rød Ghetto & GhettR
ghettovsus.jpg
 

DeletedUser

Guest
Jeg håper du kan ihvertfall undersøke litt før du kommer med lignende påstander ved annen anledning.

Jeg og min stamme er bosatt i kontinent 56 og derfor hadde det vært totalt unyttig med en allianse med US - United Swords(som er lokalisert i kontinent 44) så tidlig i spillet.

Vennligst slutt å spam og ødelegg tråder
mvh
~Jazcan~

Jeg trodde at du av akle ville se forskjell mellom en uskyldig spøk enn rent alvor.
 
Topp