US - United Swords

DeletedUser

Guest
Hæ????? :confused::confused::confused:

Snakk norsk.

Går ikkje an å spele nettspel uten å vite kva nerf betyr!! :p

nerf002.jpg



Og forresten, det går an å putte fleire sitat i samme post.... :rolleyes:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Rommel er jo han som kuppa LAW:

Han karen kan du stole på!

Men alle kan forbedre seg, Veta! Vi angret på at vi kuppet så mange stammer, det var jo veldig dårlig gjort. Nå er vi blitt bedre mennesker. Spesielt Rommel.
Han angret så fælt på at han kuppet din stamme at han i sin renselsesprossess tok et oppgjør med seg selv og BoS.
Tro hva dere vil. Rommel er en sinssykt dyktig spiller, men ikke lenger i BoS tjeneste.
Løp og kjøp!!! :D
 
Reaksjonspoeng
1
tribe id=1, faktisk. Nei har du sett, bildene jeg lager popper jo opp overalt jo! Trodde ikke han hadde det bildet fortsatt.

Uansett er det slik det går. Hvis BoS blir oppløst en gang og Nofjon og Reisverket står uten stamme er det vel egentlig ingen som vil ta de inn fordi de har så mye drit på rullebladet.
 

DeletedUser

Guest
tribe id=1, faktisk. Nei har du sett, bildene jeg lager popper jo opp overalt jo! Trodde ikke han hadde det bildet fortsatt.

Uansett er det slik det går. Hvis BoS blir oppløst en gang og Nofjon og Reisverket står uten stamme er det vel egentlig ingen som vil ta de inn fordi de har så mye drit på rullebladet.

Da blir det nok et oppgjør med oss selv i Tribalhugs ja. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Søker alliert og krigersk stamme til US alliansen, den ledende enheten i V3.

Enten på permanent og offisiell basis, eller "under cover". Krig må påregnes hele tiden mot flere. Det er derfor vi er her. Vårt krav er at dere befinner dere på topp 20 lista. Kanskje en underdogs?

Send din forespørsel til Nofjon1.


blææææææææææææ
 

DeletedUser

Guest
Jøss? Og hvorfor ikke? Fordi han liker å kødde med ubrukelige spillere er han kjempefæl?
 

DeletedUser

Guest
Jøss? Og hvorfor ikke? Fordi han liker å kødde med ubrukelige spillere er han kjempefæl?

Har man kuppet en stamme kan man likegjerne gjøre det igjen eller noe annet.
Men om du liker det han gjør inviter han til stammen din da vel.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skal man undertrykke andre
ved og kuppe dem? Det finst jo andre
måter og skaffe seg totalt verdensherre-
dømme ;)
 

DeletedUser

Guest
Du kan jo bruke den gamle måten
å spille godt og stragetisk eller som dere
gjorde før og undertrykke andre:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hmz, oppdatering på denne tråden!

BoS inngår ikke IAP'er står det på profilen deres, nå lyver de visst der også, huffameg.
Jeg har (med mine awesome-super-powerskills) fått en spion inn i Ghetto, og RadioGlobus skrev følgende på forum:


Kan da meddele at vi har ingått en IAP's med BoS, K44 og BoD som utgjør United Swords.
_______________________________________________________________________________
Dette er en noe utvidet IAP, som inne bærer at vi kan støtte de om de ber om det i enkelt forespørsler, og det vil passe.

Denne innebærer også at vi ikke kan støtte Yakuza som vi også har IAP med, og det gjøres jo heller ikke under vanlig iap's.
Heller ikke BNN må støttes, som heller ikke er noe problem, da vi ikke har noe med de å gjøre.

Så om enkelte spillere har egne dealer med naboene sine, så husk dette, da må dere være passive og nøytrale bare.

1...2...3... discuss!
 

DeletedUser

Guest
Hmz, oppdatering på denne tråden!

BoS inngår ikke IAP'er står det på profilen deres, nå lyver de visst der også, huffameg.
Jeg har (med mine awesome-super-powerskills) fått en spion inn i Ghetto, og RadioGlobus skrev følgende på forum:




1...2...3... discuss!


Du med dine awesome-super-powerskills, har ikke vurdert dette som en spionfelle da? :D
 

DeletedUser

Guest
Joda, opptil flere ganger, men når min spion i BoS sier det samme såh... :)
 
Topp