US - United Swords

DeletedUser

Guest
Søker alliert og krigersk stamme til US alliansen, den ledende enheten i V3.

Enten på permanent og offisiell basis, eller "under cover". Krig må påregnes hele tiden mot flere. Det er derfor vi er her. Vårt krav er at dere befinner dere på topp 20 lista. Kanskje en underdogs?

Send din forespørsel til Nofjon1.
 

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hahahahaahahahahahahahahhahaahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahahahahahahahahahahahahahaha.

*on topic:

er dette en form for "siste krampetrekning" eller er dette endel av den store planen?
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Jeje, da ser vi hvor gode dere er...

dere flamer Yakuza for å gi folk muligheten til å forlate dere og kaller det "rop for hjelp".
Men her ber dere om hjelp selv.... latterlig.

håper virkelig noen hjelper dere, dere trenger det...

~Jazcan~
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hihihi hahaha hohoho høhøhø!

Dette var gøyalt du Noffe (Y). Fortsett sånn så kanskje alle får se hvor mye dere egentlig strever og graver etter hjelp for å bekjempe fiendene deres. Vis det er sånn dere fører kriger på, sier jeg bare lykke til. I mine øyner er dette innlegget patetisk og nok en "krampetrekkning" fra hyper alliansen.
 

DeletedUser

Guest
og jeg som trudde dere ikke eide humor... bare var en kjedelig gjeng som dreiv med lett propaganda for og vinne kriger :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Håper at ingen blir med i kampen mot BoS.
Det eneste de trenger er å bli adlet selv.
Så de som har mulighet, må angripe BoS så mye som mulig.
Så er de straks vekke fra kartet. Det ville vært en fryd for øyet mitt, da jeg vet med sikkerhet at BoS setter ut falske rykter av spillere de frykter, for å prøve å ødelegge mest mulig for dem.

Dette er selvfølgelig noe jeg selv har blitt offer for, og kommer selv til å angripe BoS, når jeg får bygget meg opp.

Hilsen X-Bos medlem (Rommel)
 

DeletedUser

Guest
Håper at ingen blir med i kampen mot BoS.
Det eneste de trenger er å bli adlet selv.
Så de som har mulighet, må angripe BoS så mye som mulig.
Så er de straks vekke fra kartet. Det ville vært en fryd for øyet mitt, da jeg vet med sikkerhet at BoS setter ut falske rykter av spillere de frykter, for å prøve å ødelegge mest mulig for dem.

Dette er selvfølgelig noe jeg selv har blitt offer for, og kommer selv til å angripe BoS, når jeg får bygget meg opp.

Hilsen X-Bos medlem (Rommel)

"Hilsen spion for BoS (Rommel)" mener du vel:)
 

DeletedUser

Guest
"Hilsen spion for BoS (Rommel)" mener du vel:)

Dette er nok Reisverket sitt prosjekt, slik det var da han lurte BoL i v1, med at ThanX ble sparket av BoL og adlet ;)
Med andre ord, dette er ingen ny taktikk fra RV sitt repetouar.
Så vil bare anbefale alle til å ta ALT Reisverket sier med en hel bøtte salt.
 

DeletedUser

Guest
Hva mener du? Er det ikke en beskjed i BoS-forum om at ingen skal angripe Rommel fordi han var spion for BoS i -=SR=-?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hva mener du? Er det ikke en beskjed i BoS-forum om at ingen skal angripe Rommel fordi han var spion for BoS i -=SR=-?:rolleyes:

Joda. Det er et utspill som jeg tør påstå lederen av BoS har lagt ut, for å prøve å ødelegge for de som man frykter ;)

Noe som det ser ut som han har klart IGJEN!!!
Men jeg skal sørge for at han ikke får noe hjelp av meg.

Bør vel inngå en pakt der med Yakuza, slik at vi er flere som står sammen MOT BoS og ikke MED BoS ;)
 

DeletedUser

Guest
Hahahahahahahahahahah.
Jeg angriper da BoS støtt jeg også.
Det ble til og med utlegg på forumet om meg!

Hilsen Hogath
Ikke bli sur nå da ex-con ;)
 
Reaksjonspoeng
1
Joda. Det er et utspill som jeg tør påstå lederen av BoS har lagt ut, for å prøve å ødelegge for de som man frykter ;)

Noe som det ser ut som han har klart IGJEN!!!
Men jeg skal sørge for at han ikke får noe hjelp av meg.

Bør vel inngå en pakt der med Yakuza, slik at vi er flere som står sammen MOT BoS og ikke MED BoS ;)

Du er så morsom du. Vi tror på alt du sier.
 

DeletedUser

Guest
...

Dessverre ble vår spion Rommel busted og sparket ut av stammen han var spion i. Jeg vet hvem som informerte stammen, men ikke hvem her som ga info ut herfra, det er tydelig at vi må være forsiktige.

Rommel derimot legger all skyld på oss for det som skjedde og har nå truet med å snu seg mot oss. Han startet jo selv en krangel her i ledelsen, og valgte å gå da vi var uenige med han. Han fikk en returmulighet med å være spion.

Han har derimot nå startet en kampanje for å "snu våre spillere" mot oss, (De gamle fra Odin, iflg. han) og hevder i tilegg at disse støtter han med ressurser til oppbygging og i tillegg gir informasjon. Han har gitt tilstrekkelig informasjon til at vi enkelt kan sile ut og finne vedkommede, men bruker ikke tid på dette nå. Jeg regner med at ingen her er så n00bs at de gjør dette.
Han ønsker etter eget valg ikke lengre å være i vår tjeneste, og kan tas ut.

Noffe

Lel om dette kom på forumet synes jeg ikke dette er noe og stole på. De hvet de har spioner. Og prøver nå og lure spionene. Aldri ta Rommel inn i stammen deres!
 

DeletedUser

Guest
nei! ikke ignorere, dette morsomt når de holder på sånn..

enten driter de seg ut
eller så kommer de med en god spøk:D
 
Topp