US - United Swords

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Flere er glade i å skryte på seg at de har spioner i vår ledelse. De poster gjerne all mulig drit fra delt allianseforum, men til dags dato har ingen klart å bevise at de har noe som helst fra delt lederforum.

Der ligger det så mye snadder at det garantert ville havnet her..
Mange som er flinke til å skryte på seg her inne, men lett å skille løgnere fra oss hederlige TWspillere ;)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67

Jeg vet at våres forum team er blitt rimelig redusert, men jeg håper alle kan unngå denne "Offtopic"en deres.

Denne posten handler om at US - United Swords (k44 og BoS)
Søker allierte.

Det handler ikke om Rommel, eller andre spillere rundt i verden 3.

mvh
~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest

Jeg vet at våres forum team er blitt rimelig redusert, men jeg håper alle kan unngå denne "Offtopic"en deres.

Denne posten handler om at US - United Swords (k44 og BoS)
Søker allierte.

Det handler ikke om Rommel, eller andre spillere rundt i verden 3.

mvh
~Jazcan~



Det er korrekt, og så langt har vi faktisk hatt flere interessenter.
Det virker som flere og flere skjønner at et slikt opplegg vil endre maktbalansen i V3 ytterligere, og bidra til deres suksess.

Er det flere som er interessert i en form for samarbeid med US, er det bare å sende meg en ingame post, så ser vi på mulighetene. :)
 

DeletedUser

Guest
Flere er glade i å skryte på seg at de har spioner i vår ledelse. De poster gjerne all mulig drit fra delt allianseforum, men til dags dato har ingen klart å bevise at de har noe som helst fra delt lederforum.

Der ligger det så mye snadder at det garantert ville havnet her..
Mange som er flinke til å skryte på seg her inne, men lett å skille løgnere fra oss hederlige TWspillere ;)

Det er ingen som har innyn i ledesen deres, men vi får nok mye snadder utenom det. :D
 

DeletedUser

Guest
Det er korrekt, og så langt har vi faktisk hatt flere interessenter.
Det virker som flere og flere skjønner at et slikt opplegg vil endre maktbalansen i V3 ytterligere, og bidra til deres suksess.

Er det flere som er interessert i en form for samarbeid med US, er det bare å sende meg en ingame post, så ser vi på mulighetene. :)

Og dere vil automatisk få mer makt selv. Seriøst. Hvor ***** tror du at folk er? Ingen med vett i skolten kommer til å godta det tilbudet deres.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
beklager dobbeltpost...
var ikke meningen.

~Jazcan~
 
Sist redigert:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Banewolf.
Det gleder meg å se at du har dine egne meninger og er her for å utrykke dem, men om du kunne klart å gjøre det på en mer oppriktig måte hadde det vært vidunderlig.

Ja - BoS+K44 / Hyper'n / US - United Swords vil få mer makt hvis dem blir allierte med noen som er av rimelig kaliber.
Men dette er også opp til de som velger å alliere seg med dem. Drittslenging innenfor dette forumet er unødvendig, og eventuelt hvis du vil forsøke å kalle dette propoganda: Så er du i feil forum.

Jeg råder deg til å hendvende deg til Politikk og Propoganda forumet hvis du har klager eller mot-propoganda vedrørende US - United Swords

Her har US - United Swords rett til å søke allierte til sin sak, likedan Yakuza og BBN har gjort i Politikk og Propoganda forumet

mvh
~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Og dere vil automatisk få mer makt selv. Seriøst. Hvor ***** tror du at folk er? Ingen med vett i skolten kommer til å godta det tilbudet deres.

Det eneste jeg vil si om det for øyblikket, er at du tar helt feil. :eek::cool:
 

DeletedUser

Guest
Og dere vil automatisk få mer makt selv. Seriøst. Hvor ***** tror du at folk er? Ingen med vett i skolten kommer til å godta det tilbudet deres.

Er det noe galt i at US får mer makt da? Er bare kyllinger som faktisk er redd for 1 singel stamme på v3 atm uansett...
 

DeletedUser

Guest
Oi shit, det tenkte jeg ikke på :( Nå må vi være forsiktige her.
 

DeletedUser

Guest
Gjör det selv så kan eg kapa BoS.


Det har eg ikke noet emot! :D
 

DeletedUser

Guest
Haha! Skal du spamme ned denne tråden også?? Det holder vel med stammeforumet? =)

Spamwolf :)
 
Topp