Doomsday. Alliansen

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Takk for infoen-.-

Jeg skal si det til dem jeg, i tilfelle de ikke visste det.

Eyh, ikke diss folk som poengterer vår adling. Det er bare nice ;)

Creds til Mrobertsen btw. Slasken drepte 2 tog og ørten halvnukes (er litt beit etter at herr admin stakk av med 5 av byene mine *snufs* :( )

Også snipet han en haug av fake togene mine så han må jomminmeg ha jobbet endel.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
bloodkiller jeg prøvde abselutt ikke ta bort æren fra hz, hvis det var meg du svarte.

hansemann, hvem er du i v3? For du taper i IB, merk mine ord, du taper
 

DeletedUser

Guest
Var nok bare Nox som var litt sliten/overtrøtt midt på natta her ja...
Såvidt jeg vet har Hansemann slutta på v1, som det her er snakk om, og der spilte han vel i Renegades`?
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
bloodkiller jeg prøvde abselutt ikke ta bort æren fra hz, hvis det var meg du svarte.

hansemann, hvem er du i v3? For du taper i IB, merk mine ord, du taper

I v3 er jeg politimester Fiks.

IB har jeg bare kriget mot :)

Slettet meg innen den merkelige nye alliansen sprang opp ;)
 

DeletedUser

Guest
hoho, det er morsomt å klikke på forumet når du kjeder deg og ikke får sove.

uansett, jeg beklager hansemann. Tror faktisk jeg har trodd du har vært i IB tidligere også. Når jeg først får noe for meg så har jeg en tildens til å aldri endre standpunkt.

Rart med det, kan sammenlignes med at jeg trudde canargo aksje fra helvete skulle stå i 100 kr. Men jeg skal slutte dra inn den økonomiske krisen i praten og heller konse om det viktigste:

BoS, IB og ELITE skal ned i søpla

LND, yakuza og resten av hundene skal boleeee seg store, og overta den nye fantastiske nye jordkloden:)

Secound chance, secound change! and fuck the world osvosv
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Rart med det, kan sammenlignes med at jeg trudde canargo aksje fra helvete skulle stå i 100 kr. Men jeg skal slutte dra inn den økonomiske krisen i praten og heller konse om det viktigste:

Flere som har tapt litt spenn på aksjemarkedet ja ;)
 
Reaksjonspoeng
1
Jaja, BoS har merget med fiendene sine, mistet lederene, har fem stammer mot seg og fortsatt holder de førsteplassen. Dette ALLE MOT BOS!!-opplegget begynner å bli litt gammelt. Jeg blir ikke imponert før noe faktisk skjer. At man har adlet 20 byer på en dag fra BoS er ikke noe imponerende når de nobler mer enn de mister. Se å UTRETT noe før dere skryter over at dere skal eie BoS.

Selvfølgelig, hvis det er en krig med stamme 1 mot stamme 2 er det jo bra hvis stamme 1 nobler 20 byer fra stamme 2, mens stamme 2 kun nobler 5, men når denne krigen går ut på at et par stammer skal utslette BoS, så funker det ikke å skryte av statistikker.

Få BoS ned fra førsteplassen og SÅ skryt av det, takk.
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Flere som har tapt litt spenn på aksjemarkedet ja ;)

Aksjemarkedet er epic. Hørte fadern rope nede på pc rommet sitt, så kommer han opp med ett stort smil. Han sier ingenting. Han spretter seg så en øl, og har fortsatt det store gliset. Han roper på mamma. Og plutselig skal vi ha ny etasje på huset.

Så alle taper ikke :>
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Jaja, BoS har merget med fiendene sine, mistet lederene, har fem stammer mot seg og fortsatt holder de førsteplassen. Dette ALLE MOT BOS!!-opplegget begynner å bli litt gammelt. Jeg blir ikke imponert før noe faktisk skjer. At man har adlet 20 byer på en dag fra BoS er ikke noe imponerende når de nobler mer enn de mister. Se å UTRETT noe før dere skryter over at dere skal eie BoS.

Selvfølgelig, hvis det er en krig med stamme 1 mot stamme 2 er det jo bra hvis stamme 1 nobler 20 byer fra stamme 2, mens stamme 2 kun nobler 5, men når denne krigen går ut på at et par stammer skal utslette BoS, så funker det ikke å skryte av statistikker.

Få BoS ned fra førsteplassen og SÅ skryt av det, takk.

Ikke far med løgn alle vet at de er 2 vs 5 Få
hode opp av bøtta og ut i virkeligheten:confused::eek::rolleyes::eek::(:p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du kan kunsten med å vri ting i en annen retning, blood. Men hvis det er den retningen dere føler dere konfortable med å se ting, så vær så god, gjør ikke meg noe som helst.

Finnes mange andre retninge rå vri det: 8 vs 3, hvis vi ser på topp 20 rankingen. Alliansen vs BoS, selvfølgelig. Menmen, sier meg ingenting, ettersom fristen dere har satt på å ta oss ut sprekker så til de grader.
 

DeletedUser

Guest
har ikke satt noen frist jeg, med den motstanden vi møter mister vi jo helt lysten.....makan til milkfaces!
Som du kanskje oppdager har vi hatt litt å gjøre på actionfronten, vet ikke om du har lagt merke til det jeg, men de er oppløst nå, lurer på om vi hadde noe med det å gjøre jeg......
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Så med det mener du at dere vil vende fokuset tilbake mot oss?
Vel - skremt blir jeg ikke ved tanken akkurat, men det skal bli hyggelig med et par incs igjen.
 

DeletedUser

Guest
får se hva vi gjør ^^
 
Sist redigert av en moderator:
Topp