Doomsday. Alliansen

DeletedUser

Guest
Jeg er kanskje ikke fullt oppdatert på alle de 9 stammene.
Men med de 6 stammene jeg kommer til, blir det 121 vs 147 spillere, der BoS har 147. :D

Selv der vil BoS slite når alt kommer til alt...
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Åssen stammer snakker du om Jeg kommer bare på HZ TDH Rebels Lnd og Yakuza som blir litt over 80 medlemmer
For og vere nøyaktig 83 medlemmer de er litt flere en de er i bare Bos
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Åssen stammer snakker du om Jeg kommer bare på HZ TDH Rebels Lnd og Yakuza som blir litt over 80 medlemmer
For og vere nøyaktig 83 medlemmer de er litt flere en de er i bare Bos

Nå vet jo ikke du alt heller, og jo, det er flere enn de du nevner som er mot oss, uten å gå noe nærmere inn på det.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Må du slutte å syte da.

Hva forventet du kom til å skje når dere merget inn våre hovedfiender?

Djeez.

Syting sa du? Hmm, nå henger jeg ikke helt med. Jeg har ikke sytet over noe, har bare sagt at dere trenger ganske mange stammer på laget for å kunne ta oss. Ikke noe syting i det, er det det?
 

DeletedUser

Guest
Care, enda flere som hiver seg på "hat-bos" toget. Hvis det er noe nytt å spennende dere tror at dere har kommet med så er ikke dette noe annet en gjentagelse av en felles strøm. Fellesen sier at bos er slemme, vi må følge fellesen. See you on the battlefield.
 

DeletedUser

Guest
Må innrømme at denne posten begynner å gå over til å bli en av de patetiske flaming postene som vi har sett litt for mange av på forumet.

lykke til begge sider av krigen. dette er ett krigs spill, ikke flaming spill. ingen kommer til å bli drept inne på dette forumet så eg foreslår at dere tar det på slagmarken.
 

DeletedUser

Guest
Dagen min blir bare bedre å bedre :9

Først 5 i Historie
Så forsking av LK på kingsage
Å nå dette :D

RIP BoS :)
 

DeletedUser

Guest
Håper det er knusing på gang her, og da snakker jeg om masseslakting.. ^^ ;)
 

DeletedUser

Guest
Vel, nå skal det gjenve seg opp litt med medlemmene mot BoS, blir vel omtrent likt nå? Får se hvor lenge dere klarer dere da, blir neppe lenge.
BoS var dømt til å bli tatt fra første stund
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
BoS er ikke døde enda. Og for å si det sånn: "Don't hold your breath on that one either"

Ikke at jeg liker BoS eller tror de kommer til å vinne krigen. Problemet er mer at BoS er litt som herpes. Får du det en gang blir du rett og slett ikke kvitt det. Blomstrer opp på ny og på ny (nei, jeg snakker ikke ut fra erfaring, men ut fra læreboka)
 
Topp