Doomsday. Alliansen

Reaksjonspoeng
3
Hva med å elminere stammen helt slik som dere har lovet før du kjører cocky holdningen med "gi oss mer v3". Synes da BoS lever i beste velgående fortsatt? Dere har jo tross alt kastet dere på strømmen av stammer som har erklært krig mot bos, gå i mot strømmen så kanskje du får det du vil.

All stats til side så er det Yakuza som har imponert meg, selv om jeg er spent på 3 måneders fristen ;). Og Action som kjører sitt eget løp regardless of who..

Det blir feil å si at vi har "kastet oss på strømmen". Det var BoS* som provoserte fram en krig, og det fikk de. Regardless av hvem som er imot dem fra før eller ikke.

Og jeg vet ikke om det går så fryktelig fint for dere lenger. Dere mistet en av deres største spillere her om dagen, og det blir ikke lenge til dere mister enda flere. :cool: Dere kan fortsette å adle dere ut mot rimmen, men uansett hvor mye dere adler, så kan dere ikke holde på i evigheten.
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
TDH har angrepet Action ganske så omfattende, så den IAP vi hadde mellom stammene, ser jo da ut til å være historie for å si det slik :)

Det spørs om det blir noe særlig mer BoS* for TDH fremover, da de nå har tatt seg en god munnfull :)

Vi klarer oss fint med BoS* alene for tiden, så tror tdh gjorde lurt i å gå for dere isteden!

Kommer oss nok oppover dit vi og, bare å ta av seg hatten og vente :)

Så forresten at larsal hadde noen fine rapporter, herlig jobb der!
 

DeletedUser

Guest
Det går litt tregere med de, men det er jo forskjell på hvor mye motstand man møter...

Kos dere videre i krigen, og må vi møtes på midten ^^

Hehe, spørs vel åssen du ser på det. LnD har foreksempel ligget mye lengere i krig med disse BoS folka enn andre stammer. Yakuza er vel den eneste stammen som har kriget bedre mot BoS. All respekt til HZ som tar utallig flere byer på kort tid enn hva LnD gjør. Jeg personlig syntes yakuza har gjort best jobb. Grunnen til dette er arbeidet de har lagt ned over lang lang tid. At HZ, rebel og TDH joiner fighten nå viser jo bare hvor bra yakuza har planlagt dette.

Det som er fett nå, er at alle klarer å være venner nå når vi alle har et fellesmål. Spørsmålet er vel hvem blir uvenner så fort BoS er gone. Ja jeg sa det, BoS kommer til å tryne, iallefall når de ikke gjør annet enn og bygge forsvarstropper og rekkrutere dårligere og dårligere spillere. Ikke har jeg fått et eneste angrep på meg siden Nofjod så fint sa det, "Vi bare lader kanonene, LnD kommer til å få seg en overaskelse."

Den eneste overaskelsen jeg har fått siden jeg gikk inaktiv er at jeg har aldri hatt mer tro på LnD og dems allierte:)

lets make war, not peace!

Side 1:
Tribes: LnD
Players:

Side 2:
Tribes: BoS BoS*
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 276
Side 2: 1,761
Forskjell: 1,485

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 48
Side 2: 19
Forskjell: 29

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 1,460,757
Side 2: 6,745,314
Forskjell: 5,284,557

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 306,144
Side 2: 129,128
Forskjell: 177,016

image.php


WAR out! :)
 

DeletedUser

Guest
Blir litt feil å si at det var planlagd at ting har utviklet seg til å bli sånn som det er i dag. Men regnet med at BoS kom til å irritere andre nok til at de har lyst til å kvitte seg med dem etter hvert. Da snakker jeg om arrogant oppførsel, PR stunt som at K44 liksom er ute av familien og at ledelsen slutter. Men det som skjedde er at de kom tilbake noen dager etter.

Og masserekrutteringen og mergingen for å holde seg på topp i poeng. Satt bare å ventet på at de merget med stammer med mektige fiender, og overtar derfor de fiendene. Det Yakuza har gjort er å holde hodet hevet, holdt ut hele tiden, til BoS provoserte nok til å få samtlige underdogs etter seg og vist at det går an å holde ut, til tross for at fienden på det verste hadde 150 spillere mer i samme kontinent.

Helt siden starten så har BoS prøvd å herske i K44, prøvd å skattlegge Yakuza, farme Yakuza og adle Yakuza. Hele tiden har finger'n blitt vist til dem.

Nå er det payback time!
 

DeletedUser

Guest
Med andre ord shaman så har dere klart få det som dere vil med suveren planlegging og strategisk riktig spilt spille trivial pursuit wars. Jeg liker din ydmykhet, men syntes du tar hode under vann hvis du ikke tar æren for dette her:)

Gogogo underhunder!
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Med andre ord shaman så har dere klart få det som dere vil med suveren planlegging og strategisk riktig spilt spille trivial pursuit wars. Jeg liker din ydmykhet, men syntes du tar hode under vann hvis du ikke tar æren for dette her:)

Gogogo underhunder!

Ingen tvil om at shaman og yakuza gjengen har gjort en god jobb her, og det er de som står bak mesteparten av forarbeidet og moralsvekking hos BoS. Uten de hadde ikke veien vært så lett å gå på, for å si det sånn.
 
Reaksjonspoeng
3
Med andre ord shaman så har dere klart få det som dere vil med suveren planlegging og strategisk riktig spilt spille trivial pursuit wars. Jeg liker din ydmykhet, men syntes du tar hode under vann hvis du ikke tar æren for dette her:)

Gogogo underhunder!

Ikke kom her å si at vi er brikker i Yakuzas spill. Det tror de ikke på selv engang.
At vi kom med i krigen kan vi ene og alene takke BoS for. At Yakuza hadde det på følelsen kan jeg være enig i, og at de har gjort en glimrende jobb kn jeg være enig i;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa ikke at dere var brikker, det var det du som sa forskningsprosjekt:)
Jeg prøvde bare gi litt cred til yakuza! Kall det smisking om du vil. Men jeg mener da det jeg skrev nå, iallefall for et par timer siden.

Men så har det seg slik at jeg har null beef med dere, da jeg regner med du er i en av de godeste underhundene, så keep bombing BoS!
 

DeletedUser

Guest
Å si at vi hiver oss på nå blir vel litt feil å si vel, sier Balle Klorin folk noe??

Og det var da vi (jeg) som samlet stammene og fikk igang storoffansiv.....ikke det at jeg ikke syntes yakuza og LnD fortjener all ære, men syntes du skal vite hva du snakker om før du uttaler deg uansett!
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
TDH har angrepet Action ganske så omfattende, så den IAP vi hadde mellom stammene, ser jo da ut til å være historie for å si det slik :)

Det spørs om det blir noe særlig mer BoS* for TDH fremover, da de nå har tatt seg en god munnfull :)

Ja ser at Larsal bare har mista 3 byer de siste 24timer
Og mrobertsen 1
 

DeletedUser

Guest
Stopp med de linkenem4zit!

Ja , larsal har mistet en del. Han må ha blitt utsatt for en serie lokale angrep.
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Syns bare folk skal få info
Ps:Eg kjeda meg noe ****#:p
 
Sist redigert av en moderator:
Topp