Så kæzer jeg og azz!?

Reaksjonspoeng
1
Hmmmmmmm, jeg kan kun komme på 1 grunn:

"Idiotene" var på tur til å gruse action, og de tok det smarteste valget. Vi kunne sikkert tilbydt resten av oppkastet fra deres stamme en plass og, men dere "didn't cut it" som man så fint sier :)

Du misforsto innlegget mitt HELT. Les det igjen smarten.
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Du regner feil, hvis jeg og Sharpy hadde vært i Trust nå hadde de vært på 3.

Du må ikke regne i forhold til BoS*.


spm, var vell igrunn om vi hadde vert på 3 plass uten dere, ikke om trust/action hadde vert der? om du skjønner.

sett du og sharpy hadde vert i bos etc, om man ser slik på det, blir det jo evig muligheter, sålenge du og sharpy ikker er i trust eller bos blir regnestykke hans korrekt.

eller noe slikt?

ser for meg det var i den retninge han tenkte når han satt opp rekne stykket
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
spm, var vell igrunn om vi hadde vert på 3 plass uten dere, ikke om trust/action hadde vert der? om du skjønner.

sett du og sharpy hadde vert i bos etc, om man ser slik på det, blir det jo evig muligheter, sålenge du og sharpy ikker er i trust eller bos blir regnestykke hans korrekt.

eller noe slikt?

ser for meg det var i den retninge han tenkte når han satt opp rekne stykket
indeed

Skamme seg :-(.
Pfffft, du gav deg du og! og nå har jeg BoS som fiender som du ønska :p

Jammen jammen!

Jeg vurderte jo faktisk å komme tilbake, men tenkte å snakke med deg om det først... Ventet på deg i msn/skype i evigheter jeg :(

Var på i heeeeele går (lørdag) osv, hilste ofte på nye vidvandre faktisk ;)
så deg logge på flere ganger også. Er bare komme tilbake anyhow ;)
 

DeletedUser

Guest

Var på i heeeeele går (lørdag) osv, hilste ofte på nye vidvandre faktisk ;)
så deg logge på flere ganger også. Er bare komme tilbake anyhow ;)

I går holder ikke vettu, for da var jeg offline. Kom deg på msn oftere du din piglet!
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ja, det tror jeg. Hvorfor ville du ellers bli med i en stamme som var fylt med "idioter"?
Vel, min gode mann. At jeg har sagt at dere var en stamme fylt med idioter er vel logisk når dere klikker mongo på meg? Selvfølgelig blir jeg også provosert.

Du må ikke tro på alt folk sier til deg vet du, spesielt ikke fra noen som er sur på deg. ;)
 

DeletedUser

Guest
Vel, min gode mann. At jeg har sagt at dere var en stamme fylt med idioter er vel logisk når dere klikker mongo på meg? Selvfølgelig blir jeg også provosert.

Du må ikke tro på alt folk sier til deg vet du, spesielt ikke fra noen som er sur på deg. ;)

Jeg er så drit lei av å lese at du gikk fordi jeg eller andre klikket MONGO på deg.

I denne stammekrigen hvor vi i realiteten kriget mot 5 stammer (Loliansen måtte også ha hjelp fra disse HK stammene tro det eller ei), så ofret ikke du så mye som en eneste liten soldat i STØTTE en gang til dine trofaste undersåtter-

Så, når vi har brent det meste av nuksi og må bygge opp, erklærer du at du, VÅR STAMMELEDER, bytter stamme over til FIENDEN!!!

Hvis du ikke skjønner at folk da går "MONGO", dvs. skjeller deg ut for å være pill råtten når du bruker en konto som er bundet til Action, så begriper du ikke stort...

Og det skjedde da først ETTER du la fram dine planer om stammebytte på vårt forum!
 
Sist redigert av en moderator:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
I denne stammekrigen hvor vi i realiteten kriget mot 5 stammer (Loliansen måtte også ha hjelp fra disse HK stammene tro det eller ei),

Må og må fru blom, men jommin trakk de til seg mye støtte, og planen fungerte utmerket. Bruker de midlene vi har vi (utenom rapportering osv).
 

DeletedUser

Guest
En siste ting, Torquemada, dette med ledelse du også til stadighet har nevnt-

DU var den ENESTE ledelsen vi hadde i Action, og hadde VETORETT. Dvs. at du når som helst kunne stoppet dette peket fra Larsal, som var ment som et pek. Vi andre syntes det var litt morsomt, men her kunne du når som helst ha stoppet det om det "plaget" deg- Vennligst spar oss for pjattet om at ledelsen var fucked i Action, for ledelsen var faktisk DEG-
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
En siste ting, Torquemada, dette med ledelse du også til stadighet har nevnt-

DU var den ENESTE ledelsen vi hadde i Action, og hadde VETORETT. Dvs. at du når som helst kunne stoppet dette peket fra Larsal, som var ment som et pek. Vi andre syntes det var litt morsomt, men her kunne du når som helst ha stoppet det om det "plaget" deg- Vennligst spar oss for pjattet om at ledelsen var fucked i Action, for ledelsen var faktisk DEG-

Hehe, well done, Torqe!
What goes around, comes around ;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
En siste ting, Torquemada, dette med ledelse du også til stadighet har nevnt-

DU var den ENESTE ledelsen vi hadde i Action, og hadde VETORETT. Dvs. at du når som helst kunne stoppet dette peket fra Larsal, som var ment som et pek. Vi andre syntes det var litt morsomt, men her kunne du når som helst ha stoppet det om det "plaget" deg- Vennligst spar oss for pjattet om at ledelsen var fucked i Action, for ledelsen var faktisk DEG-
Jeg benyttet meg aldri av vetoretten da det var mange som mente det var feil at jeg hadde den i utgangspunktet, og det pisset med at jeg var den eneste ledelsen i Action kan du holde for deg selv - selv om jeg hadde vetorett betyr det ikke at jeg ledet stammen.

Kongen har vetorett, styrer han landet? Nei, han har kun innflytelseskraft, og kun det. Vi kan se på dere som stortinget, og meg som kongen - hvor har du det at jeg er stammens overhode fra?

Dere ønsket aldri at jeg skulle lede stammen i utgangspunktet, så du kan spare deg fra å bruke det som argumentasjon for at jeg har backstabbet dere.

En siste ting, Torquemada, dette med ledelse du også til stadighet har nevnt-

DU var den ENESTE ledelsen vi hadde i Action, og hadde VETORETT. Dvs. at du når som helst kunne stoppet dette peket fra Larsal, som var ment som et pek. Vi andre syntes det var litt morsomt, men her kunne du når som helst ha stoppet det om det "plaget" deg- Vennligst spar oss for pjattet om at ledelsen var fucked i Action, for ledelsen var faktisk DEG-

Og hvor er det jeg har snakket så mye om en såkalt "ledelse" i Action om jeg tør spørre?

Hehe, well done, Torqe!
What goes around, comes around ;)

Morsomt å se at folk faktisk blir hjernevasket av uttalelsene deres, well done! ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Skal vi se...du styrte stort sett ALT fra nye søknader, diplomatiske forbindelser...ALT faktisk.
Du fikk all søppelposten, og styrte med den. Kom det noe av interesse, la du det ut på forum for høring. ALLE var enige i at Kongen hadde VETO, UTEN unntak, men når du ikke bruker den eller engang sier din mening om ting & tang, ja, så blir det jo "bermen" som får sine forslag igjennom :)

Poenget er bare at det er så teit å høre ordbruken "dere" om noe du faktisk sto som KONGE over, med makt til å få din vilje igjennom om du VILLE.
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
kan dere bare ikke slutte å sipe så mye over dette? gjort er gjort.

dette er ett strategi spill.

kongen og sharpy valgte en strategi som var i deres fortjeneste, og dere "tapte" pga det dem gjorde.

er jo det som er spillet.

noen lager en plan og utfører den. sånn er det jo med alt i TW

tenk om alle som mista noen folk fra stamma skal grine på forumet flere uker i ettertid?

alle som får incs ikkje er happy med det valget de som sendte angrepa tok etc.


greitt dette er litt større"" en den normale verdagen.

det er ett spill. noen vinnner og noen taper.

se nå til å bli ferding med sipinga for faen.
 

DeletedUser

Guest
kan dere bare ikke slutte å sipe så mye over dette? gjort er gjort.

dette er ett strategi spill.

kongen og sharpy valgte en strategi som var i deres fortjeneste, og dere "tapte" pga det dem gjorde.

er jo det som er spillet.

noen lager en plan og utfører den. sånn er det jo med alt i TW

tenk om alle som mista noen folk fra stamma skal grine på forumet flere uker i ettertid?

alle som får incs ikkje er happy med det valget de som sendte angrepa tok etc.


greitt dette er litt større"" en den normale verdagen.

det er ett spill. noen vinnner og noen taper.

se nå til å bli ferding med sipinga for faen.

Jeg er ferdig med dette her for lengst faktisk, men da må jeg jo slippe å fortsatt lese svada 13 åringer koker opp på hvorfor de gjør ting- For min del hadde jeg helst sett at de bare HOLDT KJEFT faktisk, for jeg blir bare kvalm hver gang det kommer noe plausibelt "forsvar" rundt sine handlinger :)
 

DeletedUser

Guest
greit. da holder vi kjeft fra nå av. begge parter, spørs om multe klarer, vi får no se. piz!
 

DeletedUser

Guest
Vi vil alltid ære vår alles elskede Jazcan på alle måter, men, Akitty står som et fjell nå, og i all fremtid.

Jeg ser ingen grunn for meg, og mine stamme frender å dra til den ene eller den andre stammen. Med tanke på at de kan tilby meg og mine medlemmer det samme som Akitty kan, og kanskje kan Akitty tilby litt mer med tanke på at vi er sammlet og har samme fiender! :cool:

Det største problemet er vell at jeg begynner å få dårlig moral og må nesten be folk om å donere byer til meg. Men det skal vi forandre på nå som ~VK~ står i sentrum av våre fiender. De har spionert på oss og brutt reglene med å sendt passord via mail systemet IG, så jeg føler at det er på tide og sette et eksempel.

Akitty (uten allierte):

Antall medlemmer: 5
Poeng til de 40 beste spillerne: 639.959
Gjennomsnittlig poengsum: 127.991

VS

~VK~ - Familien

Antall medlemmer: 155
Poeng til de 40 beste spillerne: 1 403 499
Gjennomsnittlig poengsum: 9.504 :cool:
 

DeletedUser

Guest
Tar for lang tid og kopiere :eek:

Orker ikke sånt stress, dessuten er det ikke av interesse for andre en Jaz, og jeg orka ikke sende det på mail x)
 
Topp