Nylig innhold av alexandra80

  1. Spioner og backstabbing;)

    tenkte bare å gi en enkel definasjon av hva Tribel Wars egentlig er og handler om, før jeg gir meg på denne norske serveren. TRibel= stamme Wars= kriger Det vil si at man som stamme skal samarbeide, kunne stole på hverandre , og at bruk av spioner er barnslig og feigt.(spesielt når man...
  2. Nyttårsfreden funker ikke... :)

    Bugs De gjør så godt de kan de fleste (alle regler har unntak ,og alle maktposisjoner kan og vil bli misbrukt til tider),men innebygde bugs kan de ikke gjør noe med. Send inn en ticket ang byen som gikk tapt ,og krev den tilbake på en ordentlig måte. Dessverre så har de ikke ordentlige...
  3. Maktmisbruk av forummoder. . .

    :(:( Jeg er den ulykkelige vinner av å ha vunnet en spesiel forummods vrede. Hva jeg har gjort eller hvem han handler på vegne av er egentlig ikke intressant,det som skremmer meg er den store makta han sitter med. Jeg elsker virkelig å spille TW å har flere gode venner og masse bekjente...
  4. Ryktebørsen

    Egentlig synes jeg ikke en snurt, litt redd leder som er "stor i ord,liten på jord" burde få så mye oppmerksomhet her. Men om ryktebørsen skal fungere må vi jo få på plass litt sannhet her i forumet også, ikke bare avledninger/vildledninger;) NATO satte M-S i en situasjon som gjorde det...
  5. Ressursbalanse på V5

    Hei:) Jeg savner et skript som virker på V5, har prøvd den samme som jeg har på V4 ,men den virker ikke. . . Vi snakker ressursbalanse nå, men andre lovlige skript tas imot med takk;) Mvh Alex:):)
Topp