Shanks82 23. Okt 2009 Oi, så ikke denne før nå. Må laste ned Skype først. Gi meg noen minutter om du fremdeles her der.
Zonx 23. Okt 2009 Hehe, likz too burn ja. Jeg har fått tilbud om å vøre med der iaf, vet ikke om det gjelder enda. Skal høre med han som gidde det om det gjelder enda.
Hehe, likz too burn ja. Jeg har fått tilbud om å vøre med der iaf, vet ikke om det gjelder enda. Skal høre med han som gidde det om det gjelder enda.
Zonx 23. Okt 2009 Neida, greit nok, men prøvde bare å være morsom, ekke noe å gjøre atm.. :s Var spøk altså om å vøre med på møtet, er ikke i AriCa engang. (iaf ikke enda. )
Neida, greit nok, men prøvde bare å være morsom, ekke noe å gjøre atm.. :s Var spøk altså om å vøre med på møtet, er ikke i AriCa engang. (iaf ikke enda. )
Shanks82 23. Okt 2009 Ja, skal forsøke å finne tid til det. Men jeg er av den glemske typen, så er jeg ikke der pling på ingame eller her Bruker ikke MSN lengre, så blir Skype
Ja, skal forsøke å finne tid til det. Men jeg er av den glemske typen, så er jeg ikke der pling på ingame eller her Bruker ikke MSN lengre, så blir Skype