Nylig innhold av Lucky russia

  1. rsrsrsrsrsrsrsrsrsrs , ZF fail.

    :( 6 ord
  2. rsrsrsrsrsrsrsrsrsrs , ZF fail.

    sindick er best, ingen protest den som står imot er en dumming
  3. rsrsrsrsrsrsrsrsrsrs , ZF fail.

    Nah det synes ikke jeg. Men hvem bryr seg om hva jeg mener.. YOLO right?
  4. Råttent eller ikke?

    Vill du ha bilder? legg meg på skype så tar jeg skjermdeling.. ^^, så får du se sjæl
  5. Råttent eller ikke?

    Simen....... Les her du [07.05.2012 17:58:10] Sindre <---- Liker kake.: kan jeg få de 700 pp'ene mine da? [07.05.2012 17:58:14] Simen aka kvæna: mhm [25.04.2012 20:33:54] Sindre <---- Liker kake.: Du [25.04.2012 20:33:58] Sindre <---- Liker kake.: oassorde på kvønagen [25.04.2012...
  6. Råttent eller ikke?

    k men jeg spurte jo om dere synes det var råttent gjort eller ikke da. så ser ikke noe poeng i det dere har skrevt. lol
  7. Råttent eller ikke?

    Om han hadde spurt kunne han sikkert fått noe ja. Men når han ikke sier en dritt.. OG så finner jeg ut at han har tatt alle 700 pp så blir jeg sur
  8. Råttent eller ikke?

    Konton låg ikke på rank 1... Dommola var rank 1.. Kvænangen var RØD og hadde snart gått grå uansett..
  9. Råttent eller ikke?

    Altså jeg mista passordet for jeg hadde en dual.. Som da trua med og da ta konton.. Så jeg bytta til noe.. Så dagen etterpå hadde jeg glemt det.. Og simen ble vell lei seg siden det var orginal nicket hans. Men er ikke god nukk grunn til og da 700 pp... For en konto er gratis.. pp koster penger..
  10. Råttent eller ikke?

    Hei! Det har seg slik at jeg spilte V3 på Kvænangen men jeg mista PW. Jeg hadde 700 pp der inne. Og simen sa at om han fikk konton tilbake. Så skulle jeg få de. Men så idag merka jeg at han spiller med nicket Kvænangen og tok en prat med simen.. [15:31:06] Lucky Luck <3: hALLO [15:31:15]...
  11. Videresendt, Inno Forslag

    Hallo. Kommer dette til og skje? Er vell lenge sida dåkke sente det inn?
  12. Videresendt, Inno Mer info på "ikke konstruerte bygg"

    Prøver og trykke på skype ikonet!!! Men skjer ikke noe!
  13. Beste spillere

    Må vell vere Simen/Kvæna da.
  14. Cs

    Halla. Jeg lurer litt på hvem av dere som har noen av "cs" Spilla:) Og om noen har de og som vill spille:) de vill jeg helst skal adde meg på steam :) - Merklig11(party)
  15. En ny kar i huset.

    Nor eg startar og spamme så blir folk sinte.
Topp