Hårsårt

Status
Stengt for ytterligere svar.

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det beste man kan gjøre for å unngå advarsler og infractions er faktisk å lese forum reglene..

Da hadde kanskje ikke mange blitt så overrasket om de fikk en advarsel for å bare poste ordet "lol" ;)
 

DeletedUser

Guest
er nok ikke unormalt det nei, ble selv bannet (3 infractions) uten og ha så mye som en eneste liten fjert i historien min! det jeg gjorde var å skrive "haha" "hoho" i 3 forskjellige poster, som egentlig var ment som en spøk til en som hadde postet før meg.

kunne vel vært lov å gi f.eks en infraction for dette, men å gi 3 stk for 3 poster? fattig spør du meg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det beste man kan gjøre for å unngå advarsler og infractions er faktisk å lese forum reglene..

Da hadde kanskje ikke mange blitt så overrasket om de fikk en advarsel for å bare poste ordet "lol" ;)

Enig det, men det blir som med bruksanvisninger. De leses jo alltid til slutt. Eller... :)
 

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det beste man kan gjøre for å unngå advarsler og infractions er faktisk å lese forum reglene..

Da hadde kanskje ikke mange blitt så overrasket om de fikk en advarsel for å bare poste ordet "lol" ;)

uten å vite helt hvorfor fikk jeg forferdelig lyst til å svare "lol" på akkurat det innlegget.
 

DeletedUser

Guest
er nok ikke unormalt det nei, ble selv bannet (3 infractions) uten og ha så mye som en eneste liten fjert i historien min! det jeg gjorde var å skrive "haha" "hoho" i 3 forskjellige poster, som egentlig var ment som en spøk til en som hadde postet før meg.

kunne vel vært lov å gi f.eks en infraction for dette, men å gi 3 stk for 3 poster? fattig spør du meg.

3 poster med spam = 3 infractions... ser ikke grunn til noe annet. ;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Ser endel spammere her både skryter og sutrer over infractions.

Heldivis har vi noen oppegående postere her som skjønner at hvis ingen er der og passer på går alt over styr.

Heldigvisx2 er misskathy her nå og kan avlaste litt, hvis jeg mot formodning skulle være borte noen timer før misskathy kom så gikk jo enkelte tråder av hengslene med spam og drit.

Slå raskt ned på starten av spamming og kjapp sletting er eneste løsningen som jeg har funnet ut at fungerer bra.

Derfor blir postere som starter lange spammediskusjoner slått hardt ned på og kan føles urettferdig for de som får dem. Tough luck.

Konklusjon: Ikke spam! Ellers banner vi stumpen din fortere enn du kan stave "dooh" (og det går ganske fort).
 
Sist redigert:

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg er glad i deg jeg hansigutten. Gjør en utrolig flott jobb. Miss kathy derimot :mad:
 

DeletedUser

Guest
Det beste man kan gjøre for å unngå advarsler og infractions er faktisk å lese forum reglene..

Da hadde kanskje ikke mange blitt så overrasket om de fikk en advarsel for å bare poste ordet "lol" ;)

Hvilket selvføgelig er helt annerledes enn "Hæ?", da "Hæ?" faktisk gir noen mening og har et budskap imotsetning til "lol", eller hva?
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
nå har det seg slik at jeg kansje trigget det litt, ettersom at jeg skriv "*kapiss* zarazel" etter deg :D
 

DeletedUser

Guest
om vi liker at dere er strenge eller ikke, noe kan dere hvertfall være sikre på og det er at du skal lete lenge etter et forum hvor forummodsene er like strenge på disse tingene, er HELT LATTERLIG synes nå jeg.. (jeg holder meg til topic nå forresten, og har ikke skrevet "lol" en eneste gang. bortsett fra nå)
 

DeletedUser

Guest
herregud.. det e da berre til å holde seg til reglene og unngå korte svar som "lol", "hæ" og alt det der.. det e da pokker meg ikkje så vanskelig.. dokke skal vera så vanskelig.. og veit dokke kossn det e på andre forum da som på .net f.eks. der får folk sikkert like mykje infractions og blir banna og alt det der. men det e jo ikkje livets undergang heller.. du dør jo ikkje om du får ein infraction.. det e berre et hint om at du ikkje heilt holder deg on topic.

og å krenke forum mods, det blir berre for dumt. kossn trur dokke at forumet hadde sett ut, det hadde vert reine bosshaugen.

så slutt og syt og hat meg om de vil, men regler er til for å holdes, ikkje brytes. voks opp!
 

DeletedUser

Guest
Men hva trenger vi på .no en off-topic moderator til da? De har ikke det på .net.
 

DeletedUser

Guest
Men hva trenger vi på .no en off-topic moderator til da? De har ikke det på .net.

Nei, visst nokke slenge dritt til ein person f.eks. det e jo ikkje så snillt gjort, og det e heller ikkje lov.. alt kan skje på et OT forum og vettu;) like mykje som på andre tråder..
 

DeletedUser

Guest
Nei, visst nokke slenge dritt til ein person f.eks. det e jo ikkje så snillt gjort, og det e heller ikkje lov.. alt kan skje på et OT forum og vettu;) like mykje som på andre tråder..

Og jeg kan tenke meg at det skjer mye mer på .net enn på .no... ;)
 

DeletedUser

Guest
Off-Topica (55 Viewing)
Here you can post everything not regarding Tribal Wars.
Moderation: This forum is not actively moderated by our moderators. Players should report really bad posts to make sure it still stays user friendly.

Sånn fungerer Off-topic på .net :cool:
 

DeletedUser

Guest
Vel, .net e ikkje .no.. det har me vel forstått.. ikkje alt e likt.. sånn e det berre..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp