Nylig innhold av varanior08

  1. varanior08

    Kvartfinale i TW-champ

    Varanior08 vs Peligroso - osamannen vs Hønsebataljonen - denne er vell ganske grei mtp på v23 Destructere vs Kamikaze - Pg eren heelt utrolog spiller! Spessielt det deffansive er meget imponerende hva han kan utrette, en gang i tiden var vell jeg hans læremester, men det er...
  2. varanior08

    Sim sitt hjørne (Topplister)

    Jeg ønsker bare å informere om at jeg føler meg trampet på! Jeg, det rettmessige svein har ikke, og spiller ikke sammen med Jato Link, og har på ingen tidspunkt logget ham ut! Alle som spiller dual med meg veit at han hadde ikke fått begynt å skrive meldingen engang før jeg logget ham ut/Ga ham...
  3. varanior08

    Ryktebørsen

    Ryktes at jeg ikke aner hvem kreiz er ? o.O
  4. varanior08

    Intervju på v23

    Og jeg trodde JEG var treig når jeg var intervjuer
  5. varanior08

    Verden 23 Milepæler

    Ingen har claimet 5 k tropper eller 9 k poengs by! SÅ DA TAR JEG DET !!!! :3 JIPPI!!! 50 k enheter også. Så sett meg opp.. Full gård lvl 30 også forsåvidt.. Jippi
  6. varanior08

    Topp Hall of Fame Verden 23

    Dørbryter rank 2 må oppjusteres litt .. Plyndre flest landsbyer på denne verden. Beste resultat: i går (15.400 landsbyer)
  7. varanior08

    Besvart TW HACK PÅ v22

    Hvor hardt hadde jeg blitt banna om jeg hadde benyttet dette montro ? :o
  8. varanior08

    Prisutdeling

    Mest respekterte spiller 1 - Master Knight - utrolig standhaftig og dyktig spiller. Lært meg mye på flere fronter. Helt vanvittig dyktig, selv om han sjeldent innrømmer det selv 2 - Destructere - En gang i tiden var vell jeg "mesteren" og han "studenten" - Rollen er helt snudd om nå, og når han...
  9. varanior08

    Samling av intervjuer og oppsummeringsposter!

    Du skulle fått grønt rykte av meg Henrik for å finne så mange poster hvor jeg er involvert! Men ser at du har skrevet nicket mitt feil på v5. Rett opp i det så kan det vurderes :) Edit : Under historie tråder
  10. varanior08

    64-Dels i Tw-champion

    SHIT!!! Trodde jeg hadde god tid på meg jeg -.-
  11. varanior08

    Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på oppdateringer

    Og er 50 ms gappet mellom hver adels, eller mellom 1 og 4?
  12. varanior08

    Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på oppdateringer

    Vill adelstog funksjonen være tilgjengelig på mobil appen? Evt på mobil versjonen i nettleser?
  13. varanior08

    Ryktebørsen

    Ryktes at jeg veit hvor Gard er :3 Great to have you back :D
  14. varanior08

    Grattulerer PMS, grattulerer.

    Vell, hun sa vell dengang da også at kun 1 stamme kunne vinne. Men de satte hardt mot hardt og vant frem tilslutt... Men nå skal ikke jeg la posten gli over dit at vi diskuterer kriterier for seier da trossalt verdenen er laaaangt fra avgjort enda. Selvom thomas tydeligvis ser litt svart på det.
  15. varanior08

    Grattulerer PMS, grattulerer.

    Godt jeg og Thomas er enige om 1 ting hvertfall ... ;)
Topp