Søkeresultater

  1. Kampen om K55 - Legend, Honkie og -NF-

    McB hørt om Kontovakt? det er sånn man kan sette opp om man ikke får tid til kontoen sin, ganske genialt, skjønner at du kanskje ikke vet om den, den er jo litt gjemt, ligger under innnstillinger, også går du ned på kontovakt, litt vannskelig, men er sikker på at du finner den etter hvert ;)
  2. Topp 20stammer.

    Dere kriger litt der og eller?
  3. Faktabørsen

    Fakta er at Overdog er så godt som ferdig på v7! :eek:
  4. Kampen om K55 - Legend, Honkie og -NF-

    :O skilla på pain jo!! :)
  5. Rate en spiller!

    Hakkespetten: Poeng. 8/10. Har 30k poeng (ca) ligger på topp 20, men ligger fortsatt 30k poeng bak #1 (RR) OD: 7/10. fin ODa (topp 40). Mindre ODD.' Posisjon: 9/10. ligger fint til, mange farms, men er velg også en del andre som farmer der? :rolleyes: Rykte: 1/10 jeg har ikke hørt...
  6. Faktabørsen

    Fakta er at en viss person "nuka" meg i nattbonusen i går, takk for free odd da <3
  7. Ryktebørs

    Ryktes at IB spillere restarter for å ikke ødelegge statestikken -.-" pinglete!
  8. Rate en spiller.

    Ser at Bluewolf1818 faller i rank og stiker i odd :O noen som kan rate han for meg?
  9. Diskusjon rundt Topp 20 stammer.

    Spiller ikker her lenger, men liker å følge litt med ;)
  10. Diskusjon rundt Topp 20 stammer.

    noen som snekkrer en liste?
  11. Top 20 spiller

    noen som kan mekke en liste eller, lenge siden jeg har fått med meg hva som skjer blant topp 20 spillerene på v5 :P :D
  12. Hvorfor er -NB- best.?? part 2.

    Tuller ikke jeg... Men sier bare at det kan være andre grunner til at få folk drar fra NB...
  13. Hvorfor er -NB- best.?? part 2.

    liten ting, det kan jo være at NB har hatt mindre strid i mot deg enn for eksempel SUN, de fleste som blir adla bort slutter og da stikker en person i fra stammen. Dvs at hvis NB har fått liten motstand har også få spillere sluttet pga bort adling.. Kan ha blitt sagt før, men orka ikke å lese...
  14. NY Topp 20 stammer

    haha :P de har jo bare tatt inn 4 spillere eller noe og de har godt over 100k poeng liksom :D hygglig at du er på så tidlig da :) adling på G eller?
  15. NY Topp 20 stammer

    Enig me sargeras der kan ikke se det!?
  16. Top 20 spiller

    oki :) lurte sikker meg xD
  17. NY Topp 20 stammer

    veldig fin liste!
  18. Ryktebørsen

    hahahaha!!
  19. Ryktebørsen

    hahaha, eid :P
  20. Top 20 spiller

    CheGuevara er faktisk tysk!
Topp