Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Det ryktes at pilletrille også blir med på denne storaksjonen da deff hos spekterman sikkert blir trukket tilbake snart :D
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm

Det ryktes at SUN ikke er "sjef" i noen kontinenter.....de prøver og prøver, men får det ikke helt til:)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at L-13 prøver å legge lokk på de siste ML aksjonene fra både L-13 og SUN sin side. Det kan spekuleres i at det har noe med utfallet av disse aksjonene å gjøre.. ^^

Det ryktes også at kontinentdominans ikke nødvendigvis betyr overtak. Såfremt man ikke begynner å snakke om 90% og oppover ^^
 

ruzux

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det ryktes at jeg skal på grillfest, midt i en bakhage! :)
Btw, festen er bare for inviterte!
Har snakket med eieren av bakhagen, og gjort det klart at jeg kommer.
Spilleren har også forsikret meg om at det er øksemenn parat med vannslanger, slik at det ikke blir fare for noen stor skogsbrann! :)
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det ryktes at L-13 prøver å legge lokk på de siste ML aksjonene fra både L-13 og SUN sin side. Det kan spekuleres i at det har noe med utfallet av disse aksjonene å gjøre.. ^^

Det ryktes også at kontinentdominans ikke nødvendigvis betyr overtak. Såfremt man ikke begynner å snakke om 90% og oppover ^^

vi brukte ML og tok ut MCrogn, samme med marcelo bielsa å en god del andre spillere fra dere der oppe. Du er jo en storforbruker a dem.. ikk sett mye derfra heller...
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå snakker han da ikke om de som er langt bak i historie boka. Disse du nevner her er blitt diskutert masse før ;)

Han snakker vel heller om den dere hadde mot han, og den vi hadde mot dere nå forrige uke.

@Topic

Det ryktes at store fiender frir til hverandre i mangel av andre å henge seg sammen med.
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Nå snakker han da ikke om de som er langt bak i historie boka. Disse du nevner her er blitt diskutert masse før ;)

Han snakker vel heller om den dere hadde mot han, og den vi hadde mot dere nå forrige uke.

@Topic

Det ryktes at store fiender frir til hverandre i mangel av andre å henge seg sammen med.

langt bak. er vel 2-3 uker siden. Og de var vel veldig vellykkede vil nå jeg si. gratulerer da.. dere har hatt 1 bra ML dere oxo :)

var på ferie forrige uke, men har fått fortalt via en flott ML dagbok at vår ML forrige uke ikk akkuratt var vellykket jah.. men bedre lykke neste gang skal du se ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
granpa

jeg satt og så på live erobringer i går, og plutselig dukket granpa opp, og en i NB adlet ham, tok det som et tegn på interadling:eek:
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
ja. eller at han er blitt såpass gammel og senil at resten av medlemmene har umyndiggjort ham. og dermed "befridd" ham for en del arbeid.
 

DeletedUser

Guest
Jeg må bare si at det jeg sa med at "pilletrille" var leder for 13 var så feil som du får det.

Husker og ha lest det her på forum,kanskje det vare bar tull for og lure idioter som meg,som ikke gidder og sjekke det ingame.:(
 

DeletedUser

Guest
Og jeg kan avbekrefte at Granpa er sluttet begrunnet:

Jeg spurte jks6 om jeg kunne ta en random barbarlandsby,Han sier spør granpa,Jeg kanke du videresende så får du 1000 av hver ressurs,Han videresendt fra granpa:"NEI!" i uthevet arial black tror jeg.
 
Topp